U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

Chile: Bilderna visar ett UFO

2014-09-26 19:02 #0 av: VSK

Det är ingen mänsklig apparat.

Det är inte heller någon form av väderfenomen.

Nu har en statlig utredning kommit fram till att bilderna visar ett tvättäkta UFO, skriver Huffington Post.

Länk

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-09-27 07:46 #1 av: Cristine

Chiles stat tar det iaf på allvar och det ska de ha en eloge för

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-09-27 08:13 #2 av: VSK

Japp 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-09-27 08:26 #3 av: Marr

Det är roligt & väldigt bra av dom med att undersöka och dokumentera äktheten. Nu är det ju hemskt mycket aktivitet där och förmodligen en hel del baser där med. Så mycket aktivitet av olika art att man ej kan skylla på väderballonger och fåglar. Perfekt!Tummen upp

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-09-28 00:59 #4 av: [Ladymoon]

Händer det inte mycket i Chile och de länder som ligger i närheten av Anderna, jämfört med andra länder.

Anmäl
2014-09-29 10:02 #5 av: lyrah

Peru är oxå känt för ufo aktivitet, skulle d bli världskrig här i europa så är chile ett alternativ att flytta till, eller peru! Riktigt softa länder båda två och ett himmelrikeför ufo intresserade

Anmäl
2014-09-29 11:24 #6 av: Cristine

Mexico, Chile och Peru .är de latinska länder som är mest besökta av

ufon. Infödingarnas historia är full av gudar (läs utomjordingar) och deras tempel och pyramider skall ju vara uppbygda av dem. De har uråldriga danser som handlar om dem. De är väldigt besökta av ljusvarelser som kommer med bot.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.