Annons:
Etiketthumor
Läst 3690 ggr
Sanyara
9/14/14, 11:26 AM

UFO i Gudtjänsten P1 idag

Jag hajade till när det plötsligt dök upp en berättelse i gudstjänsten P1 nu.
Först trodde jag att det var ett humorinslag men jag tror inte att man menade så utan temat är medmänsklighet.
Att acceptera andra människor och deras upplevelser även om man själv inte förstår.

Programmet pågår än så jag vet inte riktigt vart det tar vägen eller vad tanken är med inslaget.

Be the change you wan´t for the world.

Annons:
Marr
9/14/14, 11:38 AM
#1

Oj Tack för tipset!🙂 Ska kolla senare vad detta är för något. Idag blir det fullt upp ett tag…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
9/14/14, 10:40 PM
#2

Jag hajade till när de talade om hur Anunaki och vi är samman kopplade på Tv.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
9/15/14, 6:31 AM
#3

Denna gudstjänst handlade om människosyn. Om medmänsklighet osv. "Hur mycket människa får en vara".  Tommy som upplevt sig bortförd av utomjordingar och berättat öppet om detta och hur han blev betraktad som "byfåne" eller ej trovärdig. Vad har vi för rätt att döma?

Lyssnade bara till hälften igår och ska lyssna till resten i dag.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

I want to belive
9/19/14, 7:38 AM
#4

Att bli bortförd av utomjordingar är mer logiskt än att tro på den kristna Gud enligt mig . Och vad den Gud egentligen representerar kan egentligen vara en helt vanlig gråing eller annan varelse som ansågs vara övermäktig och hade mer intelligens etc , att dom ansåg att det var Gud , lyx för den varelsen i så fall , mycket Credit där ! Hihi

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

[Hukanson]
9/25/14, 11:18 PM
#5

Om Gud är livet självt så har då Stellarer och Jordbor något gemensamt och det är den Gud Skapare som kontrollerar allt som lever, rör sig och finns till.

Upp till toppen
Annons: