Egna upplevelser

Vad är detta?

2014-09-10 19:53 #0 av: Cristine

Detta tog jag i natt efter att ha sett i dotterns infraröda kikare  en prick som kom närmare

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-09-11 13:09 #1 av: VSK

Har inte den blekaste aning Funderar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-09-11 13:10 #2 av: VSK

.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-09-11 13:13 #3 av: VSK

annat filter.

Anmäl
2014-09-11 13:36 #4 av: Farwuq

Det sägs att man kan se mycket med en så kallad "nattkikare", själv har jag inte råd att köpa in en sådan mackapär.

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2014-09-11 13:46 #5 av: VSK

Jo men så är det ju. Allt handlar om hur pass fin elektronik det är i IR-apparaturen samt vilken information mjukvaran vill visa.

Anmäl
2014-09-11 19:38 #6 av: Cristine

Stjärnfall eller en liten komet?

Ufo?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-09-11 19:40 #7 av: VSK

Cristine, jag har inte en susning. Det ser ut som nåt som faller, och krackelerar samtidigt.. på nåt vänster Funderar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.