Galaktiska Civilisationer/raser

Sant eller falskt

2014-09-08 22:29 #0 av: Cristine

http://www.humanitywinsilluminatilose.com/?p=3626

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-09-09 09:25 #1 av: Gahella

För mig är det helt sant och Tolec har jag knappt läst så jag kan inte uttala mig om dem.

Själv tröttande jag efter en tids läsande då jag såg alltför många upprepningar och att inget sedan hände som de skulle hända och framför allt vill de passivisera oss, och få oss att överlämna både vår egen makt och egenansvar över utvecklingen här på jorden. Och det gillar jag inte.

Har även pratat med shamaner som kan resa och de varnar för "onda Ets" som ligger bakom dessa kanaliseringar och Ashtar är ingen att lita på, och ibland är det flera grupper som utger sig för att vara Ashtar, någon hade räknat upp till 18 st.

Anmäl
2014-09-09 11:50 #2 av: Gahella

Akta er också för att ladda ner filmerna de visar på den sidan. De använder sig av isurfstart som tar över alldeles och som tydligen även innehåller ett spionprogram, (som om de andra typ google inte är det Skämtar)Men de går in och ändrar allt utan att man ger sin tillåtelse till det.

Anmäl
2014-09-09 11:54 #3 av: Sanyara

Mycket kloka ord Gahella.

Jag brukar göra en liten koll ibland på en del av alla dessa kanaliseringar bara för att hålla mig a jour med vad som rör sig och händer.

Det verkar också som många är helt uppslukade av alla dessa meddelanden och tror på dem fullt ut, ändrar sina liv efter dem mm

(Det är väl bl.a. Ashtar som driver information om NESARA om jag minns rätt.)

Det är rätt tragiskt.

Vad finns det för motkrafter?

Anmäl
2014-09-09 11:55 #4 av: Sanyara

Hoppsan.

Du hann att skriva ett inlägg till så mitt hamnade fel.

Anmäl
2014-09-09 13:10 #5 av: Gahella

Det är lugnt, det är helt begripligt även om det hamnade där och tack ska du ha för snälla ord Glad

Ja den uppfattningen har jag med att det är Ashtar och c:o som håller till där, i alla fall är det Sheldan Nidle som gör det.

Anmäl
2014-09-09 13:34 #6 av: Marr

#1 Eller hur Gahella. Ett tag "insöp" jag det här. Numera är jag mer tveksam för att inte säga negativ till alla Ashtarvarianter...Gillar inte längre och läser ej heller längre Galactic Federation Of Light... 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-09-09 23:19 #7 av: Gahella

Jag har också insupit dem Marr, men man måste ju våga testa allt. Eller hur? Skämtar

Anmäl
2014-09-09 23:50 #8 av: Marr

Jo då Gahella man hålls ett tag sen så säger intuitionen något annat. En dag såg jag  Sheldan Nidle och tappade all tilltro. Kvackandes en massa hej på olika språk med en drogares ögon.Yrar

Jag har sett drogare förut i min dag. Och det är nedslående. Han kanske blir påtänd av sin tro och övertygelse och allt är sant? Nä nä inget för mig jag litar till mig själv helst än anammar ngt som är f*n  likt...med fjäsk och manipulation och ett jäkla kämpandes för att få folk med sig.Djävlas

Önskar att jag har fel med min kanske diskrimerande åsikt...Ledsen 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-09-10 09:01 #9 av: Gahella

Han har kanske styrande implantat? Något vi tydligen har lite till mans och kvinns, men vissa har ställt sig till förfogande och på så sätt ovetandes om att man blir en marionett till dem. Det kan förklara de lite glasartade ögonen att de inte är i kontakt med sig själva längre.

Har nu efteråt sett min egen "guru" med andra ögon än de jag hade tidigare. Och det är sorgligt att se förändringen då hon från början hade ett mycket klarare och framför allt reflekterande sätt att framföra sina budskap på. Men med tiden blev hon alltmer pressad av frågorna som i alla fall jag ställde, så hon blev t.om avvisande snudd på oförskämd.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.