Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1668 ggr
I want to belive
9/1/14, 1:20 PM

Hur och vad röstar ni ! ?

Alla har rätt till sina åsikter ! Vad ska ni rösta på i år ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
Gahella
9/1/14, 6:13 PM
#1

Enhet, och det är ingen hemlighet 🙂

[VSK]
9/1/14, 8:49 PM
#2

har inte bestämt än.

[Hukanson]
9/2/14, 4:42 AM
#3

Har också röstat på Enhet förut men i år tror jag det känns viktigare att stödja den Förändring som måste manifesteras.

Cristine
9/2/14, 6:51 AM
#4

Jag stöder sossarna även om jag är besviken på dem, men jag vill inte att moderaterna kan komma fram. jag vågar inte  chansa.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
9/2/14, 7:19 AM
#5

Jag vill inte heller att alliansen ska fortsätta och sossarna har blivit nästan blå. Jag kanske är mer "extrem" och väljer V. Annars hade Enhet varit ett parti för mig…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

I want to belive
9/2/14, 7:31 AM
#6

För mig blir det lila iaf :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
[VSK]
9/2/14, 7:35 AM
#7

Lila 🤔

Marr
9/2/14, 7:44 AM
#8

#7 Rött+Grönt=Lila

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
9/2/14, 7:45 AM
#9

Jasså he he he….  😂

I want to belive
9/2/14, 8:15 AM
#10

Piratpartiet! Hehe

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Marr
9/2/14, 8:22 AM
#11

Aha är dom lila…😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal"]
9/2/14, 9:06 AM
#12

röstar på moderaterna såklart, som fått sverige på fötter!

Gahella
9/2/14, 9:30 AM
#13

#12 Skojar du?

Och vilkas fötter? Inte är det sjukas, arbetslösas eller låginkomsttagares fötter i alla fall!

Kolla gärna den här, det är ren statistik hur det egentligen ser ut http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16903360.ab

Annons:
[kajmal"]
9/2/14, 9:35 AM
#14

det har varit sen jordens begynelse i naturen, att den starkaste överlever!

[kajmal"]
9/2/14, 9:37 AM
#15

har det inte varit för detta, har vi varit i samma läge som grekland och spanien med flera länder!

Gahella
9/2/14, 9:38 AM
#16

Och om den politiken får råda fullt ut skulle 80% av jordens befolkning ligga jävligt löst till då vi alla är slavar under penningsystemet och du med.

[kajmal"]
9/2/14, 9:42 AM
#17

jag är en fattig pensionär, dessutom sjuklig. men jag klagar inte, man måste kunna se med klara ögonen, fakta

Gahella
9/2/14, 9:46 AM
#18

Jaha, okej sitt där och fortsätt vara fattig då.

Men jag gör vad jag kan för att skapa en rättvisare värld än den som är nu med en liten procent som äger 87 % av Sveriges förmögenhet.

Magi-cat
9/2/14, 9:48 AM
#19

Det är helt fel i alla avseenden att "den starkare överlever". Dessutom borde vi i ett ordnat samhälle ha kommit lite längre än att man måste vara så himla stark och därmed slå ut andra, svagare. 🤔 Det går inte ihop.

Vi ska samarbeta, lära av varandra och tillämpa medkänsla och solidaritet - då finns det hopp!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
9/2/14, 9:49 AM
#20

#17 Som sjuklig och pensionär så lär inte moderaterna göra något för dig, så ser jag det med mina ögon och dom har blivit klarare liksom hjärnan med åren.

Fast vi har ju olika åsikter, det är ju därför man har val…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[kajmal"]
9/2/14, 9:52 AM
#21

#18  jo du möter nog miljonären snart, du ville gifta dej med!!!

Gahella
9/2/14, 9:52 AM
#22

Ja eller hur katten! Och vi är ju starka på olika sätt, dessa girigbukar har ett väldigt starkt behov av att äga och kontrollera medans andra är mer medmänskliga och gärna delar med sig. Och detta vet både djuren och naturen som alltid hjälps åt och lever i symbios.

Det här tänket är ju rena stenåldern, herregud, har vi inte utvecklats mer än så?!🤦‍♂️

Magi-cat
9/2/14, 9:52 AM
#23

…och långsiktighet, sluta utarma jorden förstås, inte låta kortsiktigt vinstbegär styra…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Gahella
9/2/14, 9:54 AM
#24

Men herregud, vad har det med saken att göra?! Jag berättade om en spådom, som jag garvade mest åt.

Men pengar är aldrig fel när de används för bra ändamål. Och har man pengar kan man hjälpa till i större sammanhang, skulle inte vara lycklig om jag satt själv på en förmögenhet utan att hjälpa andra.

Magi-cat
9/2/14, 10:17 AM
#25

#22 Precis, Gahella! Att vara "stark" kan vara svag i ett annat sammanhang och alla behövs, allas förmåga, allas bidrag. Det måste vara medmänsklighetens tid snart, inte kontrollbehovets, utrotandets!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Bananpudding]
9/2/14, 11:14 AM
#26

#14 Vet du vad det betyder, att den starkaste överlever?

Eliiza
9/12/14, 1:20 AM
#27

Hej! Jag skulle rösta på det parti som verkligen lyfter den högst betydande frågan om överbefolkningen. Allt elände på Jorden kan enkelt härledas tillbaka till överbefolkningen. Detta rör ju hela jordemänsklighetens framtid, och vår planets vara eller inte vara. Med den alltjämt eskalerande överbefolkningen så har vi per automatik en atmosfärisk kollaps, en syrekollaps, hotande precis runt hörnet. Med vänlig hälsning, Eliiza Och ang #14: Men en utav Universums lagar säger att de som är visare och kunnigare skall hjälpa och bistå dem som inte kommit lika långt…om de så önskar… Ytterligare ett påbud är "Leva och hjälpa liv". Salome, Eliiza

Annons:
[Hukanson]
9/18/14, 12:42 AM
#28

?? Blev valresultatet bra i ett överjordiskt perspektiv?

Marr
9/18/14, 9:08 AM
#29

Jag är hemskt missnöjd med val av samarbetspartner Löfvén gjorde. Men jag blir väl aldrig nöjd…Kanske finns det en bra plan med det hela, men jag är skeptisk.😕

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
9/18/14, 9:14 AM
#30

Kom av någon anledning att tänka på den där episoden med husvagnen i Kalle Anka på julafton, ni vet…."Vem är det som kör egentligen"? "De e ju ja"..Oupps….

Ja vem är det som styr? (Förutom att storkapitalet alltid lägger rutten och ger kartan, då förstås…)

Löfven är högersosse sin älskar kärnkraft och vill så gärna liera sig med Folkpartiet som älskar kärnkraft ännu mer. Och Centern som ger dubbla budskap.

Undrar hur det går med miljön?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[VSK]
9/18/14, 9:19 AM
#31

ja det här är det absolut märkligaste val jag någonsin upplevt och jag hoppas det blir det sista knepiga valet oxå.

Så länge inget blir sämre och iaf några grejer blir bättre så får nog jag känna mig nöjd.

Magi-cat
9/18/14, 9:21 AM
#32

#27 Jag håller inte med dig om att överbefolkning är roten till allt ont på jorden! Att gå på den myten leder lätt till väldigt otrevliga slutsatser och "lösningar". Om det blir en atmosfärisk kollaps (var får du det ifrån?) så inte beror det på att människor, djur och växter gör det de ska, andas, utan på att giriga intressen förstört ekosystemet. Det är det sistnämnda vi måste förhindra genom kloka val.

#14 Det är inte den starkaste som överlever, det är den bäst anpassade till omgivningen. 

edit: spann loss lite där, om detta är för mycket OT får det gärna tas bort! :-)


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

maria-svensson
9/21/14, 5:32 PM
#33

Jag röstade på bilderberggruppen, för dom vinner alltid oavsett

ANAKIN SKYWALKER -X22

Eliiza
9/22/14, 4:58 PM
#34

Hej! Ang #32. Diskussion om det planetariska hotet gällande den våldsamt, livshotande och eskalerande överbefolkningen kan inte fortsätta här utan behöver isf en egen tråd. Med vänlig hälsning, Eliiza

Annons:
maria-svensson
9/22/14, 8:44 PM
#35

Klart det är överbefolkat, när 1% äger hela planeten med tillgångar! annars så med ny teknologi så finns det gott om plats för alla! även om vi så skulle fördubbla befolkningen! för även planeten växer och frodas om alla levande arter får existera

ANAKIN SKYWALKER -X22

[Ladymoon]
9/25/14, 11:35 PM
#36

Jag röstade på SD.

Finns inget annat alternativ just nu.

 Reinfeldt snodde ihop alla de  borgerliga partierna för att söka makt. Det fick han i åtta år, sen var det slut och då hade han sålt ut hela Sverige, både bokstavligt och bildligt talat. Sedan blev de några procent mindre än V+S+MP och då stack han. Han hade redan packat väskan när valnatten kom. Han måste ha tagit första flyget över till Obama. Nu blir han någon höjdare i FN eller i något annat. Man undrar ju vad han nu ämnar att förstöra………

Upp till toppen
Annons: