Framtiden -2012 och efter

Miljön och facekini

2014-08-31 14:53 #0 av: Cristine

Precis så  kommer i ett par år i flesta största delen av vår planet för att skydda oss från solen strålning som är kvar nästan utan lager. Utan vatten, extrem värme, extrem kyla. Livet försvinner i vissa delar av jorden vid ökningen av havsnivån. Men ändå är det  inte slut med jorden..nu står vi inför det stora skedet då våra vänner kommer att ingripa. Varför? Så säger Skriften. Jorden är fortfarande evigt. och rättvis också. Endast Onda onda människor utan hjärta kommer att förstöras och försvinner från jordens yta så att profetiorna i uppenbarelseboken 11 kan uppfyllas: 18 säger Gud fördärvet som fördärvar jorden och Psalm 37: 9-11 där han berättar om att ta bort lagbrytare och ge landet till de rättfärdiga för att stanna kvar på den

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-08-31 16:44 #1 av: Gahella

Det går inte att komma in på länken.

Det är säkert korn av sanningar i bibeln, och för mig är det följdriktigt att människor har olika väg att gå beroende på medvetande och förmåga till empati. Och det sägs att när högre frekvenser påverkar oss alltmer så utsätts vi alla för dessa påfrestningar och då är valet att bearbeta sin egna skuggor eller låta bli, och det sistnämnda blir nog en väldigt tuff väg att gå i tider som dessa

Anmäl
2014-08-31 19:26 #2 av: Cristine

Nu är det ändrat Gahella

Anmäl
2014-08-31 19:40 #3 av: Gahella

Men jösses, äre så vi ska behöva rusta oss inför framtiden?!Förskräckt

Anmäl
2014-08-31 21:33 #4 av: Cristine

Ser så ut Gahella!

Anmäl
2014-09-01 08:29 #5 av: Marr

Men vad hemskt! Skulle bli tokig av att ha en rånarhuva på mig när man vill njuta av solen eller svalka mig i sjön. Vad är det för fel med solhatt med brett brätte? Täcker inte det nog?Ledsen

Förresten så borde man väl skydda varje bit hud på kroppen i så fall? Iklädd en grodmansdräkt?Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-09-01 08:44 #6 av: Gahella

Hihi, ja eller hur Marr.....Skrattar

Det är priset för "utvecklingen", och det är tydligen värt det enligt de kommersiella krafter som styr (åt helsike)

Anmäl