E.T. / Utomjordiska raser

Vi är prototyper

2014-08-30 10:03 #0 av: _Fisken

Intressant hemsida. Intressant artikel. 

Post: Scientific proof human race was created by aliens 2013 
Link: http://ufosightingshotspot.blogspot.com/2013/04/scientific-proof-human-race-was-created.html  

Anmäl
2014-08-30 10:12 #1 av: Farwuq

Man borde undersöka andra varelser här på jorden för se om deras DNA är lika "udda".

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2014-08-30 16:07 #2 av: _Fisken

Det roliga i kråksången är att det kan vara fullt möjligt. Jag menar, vem trodde att USA skulle få en mörkhyad president? Hur många gånger har inte verkligheten överträffat dikten? Otal gånger - och det fortsätter.  Det kanske är så att vi inte vet någonting  om nåt utan vi antar fel - och det är ju inte första gången.  

Anmäl
2014-08-31 08:09 #3 av: VSK

Än mer intressant är väl de 10-tal människorarter man funnit i Afrika och som "vetenskapseliten" inte har en susning om vart de härstammar ifrån.

Här gäller inte Darwins teori alls. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-08-31 08:50 #4 av: _Fisken

Jag läste nåt om det. Dessa 10-talet arter är väl kasserade prototyper kanske? 

Anmäl
2014-08-31 09:37 #5 av: VSK

Vem vet Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-08-31 14:49 #6 av: Eliiza

Hej!
Nej, vi jordemänniskor är inga prototyper. Våra kosmiska kusiner i Plejarerna ser fysiskt ut som vi och vi har då alltså, sedan många miljoner år tillbaka, gemensamma förfäder.
Men kanske är forskare äntligen på väg att upptäcka de felande gener :-) som Sirianerna omänskligt och råbarkat försedde oss med för många tusentals år sedan då vi genförändrades för att vara deras slagskämpar. Dessa gjorda genförändringar gav oss ökad våldsamhet och aggressivitet samt att vår livslängd även blev avsevärt förkortad. Om de inte givit oss denna defekt, gällande vår livslängd, så skulle vi levt i flera hundra år längre än vad vi gör nu.
Våra förfäder har alltså flytt från Siriusregionen och bl.a. bosatt sig i vårt nuvarande SOL-system, för så länge sedan att då även planeterna Mars och Malona/Phaeton var blomstrande och beboeliga.

Men även annat bidrar till att förkorta vår livslängd ytterligare. Jordens atmosfär har eg. en syrehalt som vi människor inte är anpassade för. Den optimala syrehalten för oss är faktiskt, som på Erra i Plejarerna, ca 32 %.

Ingen av de jordeursprungliga mänskliga raserna finns längre kvar. Vi är alla uppblandade med utomjordiskt DNA. De som kom hit närmast i tid och bosatte sig här, för ca. 26000 år sedan, är kineser och japaner.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2014-08-31 17:40 #7 av: _Fisken

Eliiza. Jag måste fråga dig. Hur vet du detta?

Anmäl
2014-09-25 23:44 #8 av: [Ladymoon]

Annunaki skapade oss.

De blandade DNA från Homo Erectus med sina egna DNA. Sen gjorde de likadant vid varje framskridande tills de sist fick resultatet Homo Sapiens.  Vi ser ut som dem men är lite mindre.

Vi vet ju inte om de håller på att skapa en ännu mer förfinad, nu när de kan detta med dna och annat högteknologiskt, så kunde man väl ta bort viljan att kriga.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.