E.T. / Utomjordiska raser

clas svhans ufo obsevation

2014-08-18 22:49 #0 av: [kajmal"]

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/731195-hemma-hos-ufo-sverige

Anmäl
2014-08-18 23:23 #1 av: Cristine

Inte ett dugg nyfiken.Oberörd

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-08-18 23:32 #2 av: [kajmal"]

FJANT!

Anmäl
2014-08-19 08:14 #3 av: Marr

Det finns säkert fler som tycker Claes Svahn är en fjant Kajmal. Eller vad du nu menar med ditt #2 skrikande?FunderarVi är lite fjantiga alla till mans eller hur? Alla tycker inte lika som du vet och har olika intressen.Nörd

Fast jäkligt fjantigt av Claes Svahn att förlöjliga dig inne på sin blogg när jag läste det, det måste jag säga. Sådant gör mig vansinnig!Looser

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-08-19 15:44 #4 av: mwetterstrand

Varför denna kritik mot Claes Svahn?

Anmäl
2014-08-22 09:22 #5 av: m2studio

För att han mörklägger bevis tycker jag och inte vill acceptera det som många räknar som fakta. Han vill att en dag en UFO landa vid hans boende och direkt kontakta honom först och sedan om någon tog bilder då han avslöjar det i mindre skalla och blanda det med luftballong och mm. Han är en fegis tycker jag.

Anmäl
2014-08-22 09:40 #6 av: Gahella

Kajmal, även jag hoppas att detta inte var riktat mot Cristine?

#5 Han är inte feg, han är satt där som en typ av portvakt där han lägger beslag på ALL info han kan så att han kan klippa och klistra och revidera så det passar maktens agenda bättre. Dessa makter som vill att vi ska fortsätta vara vår vid läst och inte "drömma" oss bort från denna dimensions kontrollapparat och dess slaveri. De har nämligen fått för sig att de har rätt till det

Och vad som är kul är att han med flera inom Vof, är mer insatta och nästan mer besatta än vad vi är härinne på UJ om allt  det "utomjordiska"...Skrattar

Anmäl