Ljus & Upplysning

Ley-linjer och curry kryss

2014-08-10 13:23 #0 av: [kajmal"]

http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/96nr3/96-3art7.htm

Anmäl
2014-08-12 21:24 #1 av: ixtab

Glad

Anmäl
2014-08-15 07:24 #2 av: _Fisken

Dessa linjer ger min otroligt ont. Måste alltid kolla var jag ställer sängen.

Anmäl
2014-08-16 16:55 #3 av: ixtab

samma här. Där jag är mycket måste vara fria från dom.. om jag mediterar stör dom oxå eller om jag ska skapa.. Vi har en kraftig jäkel som går genom där vi bor, men vet inte om det är just Leylinje, men den påverkar mycket. Nån som läst om den som går genom Vårgårda?

Blomma

Anmäl
2014-08-16 18:13 #4 av: _Fisken

Kraftiga säger du? Vissa linjer känner jag av med en grenklyka. Klykan  vrids ur mina händer. Dessa linjer ger mig ont i ryggen om jag sover rakt över en sån.

Sen finns det andra linjer, som ett rutnät med 3-4 meter mellan dem. Men de känner jag av med ståltråd.... Heter dessa olika?

Anmäl
2014-08-16 22:14 #5 av: ixtab

Ja jag jobbar oxå med slagruta för att få fram linjer eller vatten mm.mm. Men det ska finnas en linje som går genom här i västra Götet, men minns inte vad den heter. Min Man kräktes när han gick över den, men han är väldigt känslig för linjer. Men jag tror denna börjar nånstans i Frankrike. kan vara i Carnac.. 
Ja det finns fler. här kommer några

Hartmann Gitternätet

Hartmann Gitternätet består av energilinjer som löper i nord-sydlig och väst-östlig riktning och som bildar rutnät om ca 1-1½x1-1½ meter. Dessa har fått sitt namn efter den tyske läkaren Ernst Hartmann. Bredden kan variera mellan 15-25 cm. Ännu är inget mätinstrument utvecklat för lokalisering av fälten. Frekvensen är 8,63 Hz. Detta fält är svårt att undvika då det ligger diagonalt på currynätet. 

Sedan finns det super curry kryss När både curry- och hartmann kryss sammanfaller uppstår en betydligt skadligare strålning.

Sprickzoner

Sprick zonerna uppvisar frekvensen 2,96 Hz. De förekommer ofta tillsammans med vattenådror, men de kan också vara fyllda med stillastående vatten eller enbart som sprickor i berggrunden. De avger en negativ energi. 

Blomma

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.