Utomjordiskt

Spiral i Mexico

2014-07-30 20:19 #0 av: Cool-Cat

Spiral i Mexico

Anmäl
2014-07-30 20:39 #1 av: Amon

Spännande!Tummen upp

Den var väldigt lik den i Norge i dec 2009! Glad

Anmäl
2014-07-30 21:29 #2 av: Marr

Wow men vad kan det vara egentligen? Ett haarpfenomen eller? Man ser ju tydligt "ögat" på vortexet eller vad det kallas? Nog för man sett mycket konstigheter...men skulle önska att se ett sådant för egna ögon...Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-07-30 22:14 #3 av: Tarotstollan

Vad häftigt och fint!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2014-07-31 00:40 #4 av: Cristine

Det är väl en portal?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-07-31 04:36 #5 av: Marr

Ja det är verkligen jättefint och hoppas att det är en portal. I en annan vi såg här för ett tag sedan kunde man nästan "se in" i den. 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-07-31 08:58 #6 av: Cool-Cat

Man undrar ju vad det är....kanske en portal till någon annan verklighet.

Anmäl
2014-07-31 14:09 #7 av: Amon

Ja - jag tror då snarare på att det är en portal - eller en sorts energiöverföring från högre dimensioner - än att det skulle bero på HAARP eller ngn missil som kommit på avvägar..Tummen upp

Den 9:e december 2009 - (vid tiden för spiralen i NordNorge) och de två följande dagarna kommer jag mycket väl ihåg.

Jag körde hemåt i kvällningen norrut på E6 - och kände hela tiden som en borrande energikänsla i genom pannan in i huvudet. När jag kom hem var jag ganska matt och gick och lade mej tidigt.

Nästa dag (nobeldagen) var jag helt utslagen av huvudvärk och kunde inte stå på benen. Först på kvällen kunde jag få i mej en smörgås och en kopp te, medan jag låg i soffan med ett öga på Nobeldagen i TV.  senare blev jag lite piggare - så jag kunde sitta uppe en liten stund vid datorn. Då fick jag läsa om den här spiralen. Aha - tänkte jag - då är det detta jag känt av. Och så fann jag kanaliserad info om denna sprial från Maria Bertram.

Nästa dag hade huvudvärken börjat släppa och jag var lite bättre - men ändock väldigt matt hela dagen. Så jag förstod ju att detta varit något väldigt speciellt.

Anmäl
2014-08-02 22:10 #8 av: alicia80

Wow!!! Helt otroligt häftig. Det. borde finnas fler filmer på den som var så tydlig.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.