Annons:
Etikettvetenskap
Läst 1252 ggr
Huygens
2014-07-28 17:56

Tre Hål i Sibirien

Man har hittat tre hål i Sibirien. Det första hålet var ca 15-30 m i diameter, det andra bara 4 meter.

Nu har man hittat ett tredje hål i Sibirien. Hålen ser ut som dom borrats ner i marken med ett redskap. Forskare tror att hålen är resultat av global uppvärmning, metangas, ispelare, oljebrand, gruvdrift, permafrost och, ehh… dom vet inte.

Det lilla hålet som bara är 4 m i diameter, kan vara 70-90 m djupt. Rakt ner. Till trollen.

Annons:
Huygens
2014-08-01 12:28
#1

Ahh… Dessa fantastiska vetenskapsmän. Nu har dom listat ut att hålen i Sibirien är slukhål som har, ehh… EXPLODERAT!

Ja, det är exploderande slukhål, sk explosionshål.

Eller åtminstone eruptionshål…

Marr
2014-08-01 16:41
#2

Fast en del slukhål ser sannerligen ut att ha borrats med ett jättefin & jättestor borr. Jämna fina snygga kanter hålet igenom, medans andra ser mer ut att ha fallit sönder i bitar. Knepigt det här. Har det i alla tider blivit så här mycket slukhål världen runt? Vad kan det bero på om så inte är fallet?🤔

Har mina tankar men det ska man inte ha för då konspirerar man antagligen…😛

Jag  själv skulle nog inte vilja sänkas ner 70 meter för att undersöka det hela om marken rämnar under/inifrån. Kanske finns ett helt flodsystem down under och rätt var det är så är allt vattenfyllt? Hokus pokus så får vi nya vattenreservoarer kanske? 🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2014-08-01 20:59
#3

Haarpanläggningarna  har ju inte bara sina antenner ovan jord där finns annat under jord fick man ju veta i en av de första videorna som kom ut där en journalist tagit sig till en och till och med talade med personal, sedan satte de igång med ett öronbedövande ljud..minns inte om det var i Kanada.. tror det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Magi-cat
2014-08-01 21:16
#4

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Humbugg
2014-08-02 16:31
#5

Ser ut som vanliga slukhål

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!

Magi-cat
2014-08-03 07:34
#6

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
alicia80
2014-08-10 06:05
#7

Men det gör inget att det redan varit. Det gör fortfarande stor nytta för jorden att meditera med samma syfte.

Volito
2014-08-10 09:05
#8

redan för 35 år sedan min far berättade att har hittat flera jättehål i afrika med fint smälta väggar och vetenskapsmän erkände att dagens teknik har inte en chans göra nåt sådant samt ingen kunnat mäta hur djupa de var….

Cristine
2014-08-11 21:15
#9

Ventilationssystem för boende under jord kanske.😛

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: