Off Topic - Utanför ämnet

vad gör vi med våran planet?

2014-07-05 18:44 #0 av: Squimpan

en mycket tänkvärd video som förklarar allt som är fel med den mänskliga faktorn och hur den påverkar våran planet. Vare sig vi är varse om det eller inte så händer detta framför ögonen på oss. Vi måste som en ras jobba för att våran egen jord inte skall förstöras för framtida generationer av både djur och människor.

Anmäl
2014-07-06 07:27 #1 av: m2studio

Ja, faktiskt hoppas man att vi alla lära oss att kunna bevara Jorden och andra Jordbor också.

Anmäl
2014-07-06 10:01 #2 av: alicia80

Oh vad jag lipar . Ska dela till alla jag känner.

Anmäl
2014-07-06 10:21 #3 av: Marr

Ja det är helt ofattbart att vi befinner oss i detta vansinne! Hur har det kunnat bli så här? Men så är det ju och förstår inte att det aldrig tar slut med alla skändningar...vad är det för fel på människosläktet.Gråter

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-07-06 19:32 #4 av: Eliiza

Hej på er!
Om inte jordemänniskan är villig att lära sig att förstå de andliga sammanhangen och hur delikat och viktig vår planets balans, med alla dess livsformer, är och hur viktigt det är att vi människor ömt vördar och vårdar oss själv och varandra, vår flora och fauna och hela vår planet, som faktiskt är en levande organism i sig, samt på ett respektfullt sätt balanserar mänskligheten därefter, med maximalt 12 individer per odlingsbar kvadratkilometer, så kan det gå lika total-katastrofalt och förintande illa för oss och vår blågröna stjärna, Jorden, som det nyligen gick för den överbefolkade planeten AKART... Människorna där fick upprepade varningar som de, till trots, inte följde, och då gick det tyvärr som det gick...

Vi borde öppna våra ögon och öron och lära av andras misstag innan det är för sent även för oss...

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2014-07-06 20:22 #5 av: VSK

Klippet funkar ej här heller.. -måste va mitt internet som gått i dvala Ledsen

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.