Annons:
Etiketthumor
Läst 2558 ggr
Cristine
2014-06-25 21:50

Skitförbannad.

Dotter sitter och tittar på Discovery Channel möte med utomjordingar. De bara pratar om hur vi kan skydda oss från dem och vapnen de kan ha och  om de som finns på moderskeppen, något ingen har sett…bara skrämsel. Varför skrämma upp folk på detta sätt, det verkar som att inga goda finns. Varför har de väntat i tusen/miljontals år för att invadera oss??

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
ratuoi
2014-06-25 22:01
#1

Nu är det sovdags känner jag

Medarbetare på Social fobi iFokus

Tarotstollan
2014-06-25 22:11
#2

De vill väl att "vi" människor skall stå på myndigheternas sida i kriget mot utomjordingarna när de kommer och visar sig för alla människor!
Inte sagt att alla utomjordingar är snälla!
Ja, det är en bra fråga. 🤔Hade de velat utrota oss hade de kunnat göra det för mycket länge sedan!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cristine
2014-06-25 22:18
#3

Jag håller med

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

PrincessMelpomene
2014-06-25 22:23
#4

Rent tekniskt finns det massor om utomjordingar/the grey ones/aliens. Min pappa och jag är själva väldigt intresserade av dessa. Kan tycka det är roligt och intressant att höra olika teorier. 

Men rent tekniskt så bor utomjordingar lång, långt borta och ser dem, med sin teknologi, mot vår planet ser dem inte oss. De bor så många ljusår borta att dem inte ser jorden som den ser ut idag utan det dem ser är Dinosaurier och liknande på jorden. 

Sedan finns det teorier om att aliens har krashat på jorden och att dessa har bytt teknologi med oss. Men också att de bott här, då menat på Area 51.  Finns många olika teorier egentligen. Såsom att de kommer ner och gör olika undersökningar på oss, att de planerar att mörda oss, att vi är ett "fängelse" (att aliens som gjort något blir bannade till en människokropp och sedan ner satt på jorden), att vi är försökskaniner för aliens, att vi och alla djur på denna planet är ett resultat på deras forskningar till att skapa sig själva osv. 

Finns många dokumentationer från människor som jobbat inom militären, area 51 osv som påstår sig ha skrivit under tystnadsplikt angående aliens och kontakt som sker mellan oss. 

Är man intresserad finns det väldigt bra dokumentärer; såsom "Ancient Aliens". 

Eller en dokumentär om en "riktig" intervju med en alien . 

https://www.youtube.com/watch?v=6SEv78UOZc8

Finns många olika teorier. Men finns bara två olika svar egentligen: Antingen är vi helt ensamma i universum eller så finns "Aliens". Oavsett vad så är båda lika skrämmande ^^

Some days are just bad days, that's all. You have to experience sadness to know happiness, and I remind myself that not every day is going to be a good day, that's just the way it is!

Humbugg
2014-06-26 02:18
#5

Det låter vettigt att börja försvara sig innan det är försent. Lyckas de få fotfäste här på jorden kommer de bara överösa oss med billiga produkter och ta våra jobb :O

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!

Marr
2014-06-26 07:05
#6

Gillar inte heller dessa filmer något vidare för det handlar ju nästan enbart om "monstren" som tar över . Tycker nog vi är rätt monsterlika själva här på planeten. Tror utomjordingarna tycker så också.

Hahaha ja det där billiga produkterna har vi hela soptippar fulla med över hela stackars klotet. Har dom redan fått fotfäste?

Hur skulle vi försvara oss? Skjuta kärnvapenmissiler på dom? Det har ju inte heller verkat så framgångsrikt precis. Skulle någon vilja ha "vår" jord så hade det skett för länge sen. Nu verkar det vara några få rikingar på jorden som redan styr och vill ha precis allt. Där tycker jag vi ska oroa oss och inte lita på allt de matar oss med utan undersökning.

Nä dessa våld, krig, mördarfilmer som även innefattar "hemska utomjordingar" som ska vara underhållande film, begriper jag mig inte på och tycker det är pinsamt hur våldsfixerade vi är.  Vi är nog rätt hjärntvättade, när vi sen tror att möjligheten att dom där ute är faran för vår överlevnad. Vad håller vi på med själva här då? Inte ens planeterna i vårt solsystem får vara i fred och månen har väl också soptippar snart…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Eliiza
2014-06-26 09:41
#7

Hej på er! Ja, dessa förfarandesätt med att med att skrämma upp människor och mänskligheten för det utomjordiska och det, för många, ännu outforskade har retat mig i många, många år. Det är ett illmarigt, utstuderat och elakt sätt för bl.a. den sk. makteliten att hålla människomassan i skräck och schack samt hålla den ovetande om väsentliga och vittgående sanningar. Tack vare de genmanipulationer, som en gång gjorts, så är det faktiskt så att jordemänniskan allmänt räknas som en aggressiv och religionsinfesterad ras… Så, här har ni en till som är förbannad, till och från, även om det kanske inte hjälper… Salome, Eliiza

Humbugg
2014-06-26 11:03
#8

#6: Försvara oss genom att inte låta dem köpa aktier, bli toppchefer i bolag, få göra större investeringar, ha sekretessbelagda avtal med staten samt sälja sin teknologi till storföretagen så klart :)

#7: Aggressivitet finner du bland de flesta arter på jorden, aggressiviteten är nämligen naturlig. Liv är sällan totalt fredligt, skulle vi människor vara totalt fredliga skulle vår utveckling stått still och vi skulle dött ut för länge sedan. Så därför var det kanske bra att dessa mystiska "genmanipulerare" gjorde oss aggressiva.

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!

[VSK]
2014-06-26 12:07
#9

#8

Menar du att aliens köper aktier mm 😮

Upp till toppen
Annons: