Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 626 ggr
I want to belive
6/18/14, 11:09 AM

Svårt att se våra vänner..

Har ni lyckats skåda våra utomjordiska vänner /ufon på natt himmlen nu när det är ljusare på natten ? Jag har skådat kväll efter kväll , men ser inte mycket nu på sommaren .. Hur upplever ni det ?

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
[VSK]
6/18/14, 1:14 PM
#1

Nu är det ett bra tag sen jag såg UFO, så jag tycker väl att för min del så r det ganska lugnt för tillfället 🙂

Eliiza
6/18/14, 2:57 PM
#2

Hej på er! Nattetid kan man ofta se ljusprickar som rör sig över himlavalvet. UFO:n? Javisst. Men de behöver inte vara utomjordiska. Ca 6 st länder, här på Jorden, har utvecklat och/eller förfogar över tydligt snabbgående skepp som kan framföras högt uppe i atmosfären. Så skeppen kan alltså likaväl vara jordiska. Med vänlig hälsning, Eliiza

I want to belive
6/18/14, 3:05 PM
#3

Okej ! Jag har nämligen ett återkommande ufo med 3 veckors mellanrum på höst och vinter.. hajar inte varför .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Marr
6/21/14, 12:22 PM
#4

Jag håller med dig "I want to belive" att det har varit ovanligt "dött" med aktivitet.

Visst är det lättare att se sakerna när himlavalvet är mörkt, men faktum är att den årstiden jag är ute mest är på sommaren. Då kan jag sitta på balkongen såväl dag som natt och det behöver inte ens vara natt och mörkt ute för att kunna se aktivitet.

Aktiviteten som varit här verkar vara lugnare nu. Ibland tänker jag att bättre "skyddsköldar" är aktiverade av någon anledning…

Ja Eliza när små prickar går på himlen i jämn fart såsom satelliter eller militär verkasamhet? då finns inget att kommentera om man säger som så…

Har fått för mig att jag kan se skillnad på det här, den utomjordiska aktiviteten verkar inte vara fullt så synbar från Sverige nu. Fast det får mig att få lust att kolla nätet lite igen…Funderar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: