Övrigt

The best of Russel Brand...

2014-06-16 08:18 #0 av: Marr

En vaken kille och är glad han pratar och pratar och pratar. Lyssna hemskt gärna.

http://www.youtube.com/watch?v=31iI9xYnVOU

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-06-16 08:23 #1 av: [Nude]

Tack för länken!

Anmäl
2014-06-16 08:27 #2 av: Marr

Varsågod Nude...Glad

Så någon har hunnit anmäla, utan att titta på klippet ens en gång? Vad är det för fel på det här nu då? Ja det är banne mig otroligt!PustarSkrattar

Fast någon har ju gillat det också i.o.f. och verkar sett den.Skämtarså anmälaren har väl också sett den, antar jag och tycker det är mot lagen och värt att anmälas...Gäspar

Anmäl
2014-06-16 08:36 #3 av: Marr

Jag replikerar med mera, en lite kortare...

http://www.youtube.com/watch?v=_bKQXmvdr8o

Anmäl
2014-06-16 09:12 #4 av: [Nude]

Hehe.. jag är ingen ufotjej, men jag gillar Russel och är mycket nyfiken på ALLT han har att säga.

Anmäl
2014-06-16 10:43 #5 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-06-16 15:49 #6 av: Marr

NudeBlommaNej man behöver verkligen inte vara någon ufonörd som jag, för att ha lite sunt förnuft, logisk empati som medkänsla etc...Skrattar

Det viktigaste är ju att vi vanliga människor ska veta att vi har mer makt än vi tror. Vi har rätt att ifrågasätta och få förklarat för oss vad dom som styr håller på med, trots att vi röstar.Looser

För vissa system i vårt styrande är ju helt åt token. Vi har t.o.m. numera möjligheter att undersöka, få svar på frågor saker om det "råkar" komma upp för granskning. Vi är ju en del i allting och bara en liten del i helheten och allting "hänger i hop", tänker jag.Oskyldig

Tycker Russel Brand är genialisk i sitt uttryck, enkelt, ärligt, rakt på sak och inga krusiduller.Tummen upp

Utomjordiskt... Det pratas om maskerade reptiler hit och dit... när problemet till att börja med ligger i oss själva med den lilla reptilhjärna vi har. Kanske inte behöver gå så djupt i det utomjordiska alla gånger egentligen, varför det är som det är...Glad

Huvudsaken är ju att man bryr sig om det som sker och vägrar att beslut sker över våra huvuden. Att människor i 1000 tal sen t.ex. vräks bort från sina hem och blir hemlösa när t.ex. VM ska gå av stapeln är ju en av de små små detaljerna som kommit till, när detta egoistiska elitstyre får råda. Fast detta förstör liv för de som drabbas vad det än är när makten och ekonomin styr.Gråter

Så som man behandlar livet och hela vår jord är sannerligen inte till någon fördel för vår fortsatta existens. Russel Brand tycker jag ett språk som en nutidsmänniska borde kunna förstå när han har sina åsikter. Tror nog att han har fått "en & annan" börja tänka".Funderar

(Men jösses det blev en hel novell).

Anmäl
2014-06-16 16:27 #7 av: Marr

#5 Ja jag håller banne mig med i varenda ord i det han säger i denna video...som om jag själv skulle sagt det, fast med samma kunskap & intelligens som han då...Gapskrattar 

Det här är en jättebra video med mycket vettigt sagt på kort tid.Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.