Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1330 ggr
Cristine
6/15/14, 12:03 AM

Visste ni?

att vi kan känna tusen miljarder dofter med våra näsor.

Alltså uppgiften om att vi kan upfatta tiotusen är helt åt skogen, så vårt luktsinne är något mycket viktigare än vi trott.!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Gahella
6/15/14, 7:18 AM
#1

Oj så mycket!

Jag är jättekänslig för dofter och minns att min mamma sa ofta "du med dina lukter jämt och ständigt", när jag tyckte det luktade konstigt som jag ofta tyckte.

Och nu ser jag samma sak hos min dotterdotter. För hon är precis lika känslig mot dofter som jag var dåSkrattar

Marr
6/15/14, 8:24 AM
#2

Ja detta förvånar mig inte fast det låter jättemycket. Frågan är om vi uppfattar vad vi känner av alla det här dofterna?

Jag har då luktat på allt och trots att jag röker lite så har jag ett väldigt känsligt luktsinne. Är glad att inte det försvann när jag slog i skallen en gång.

Pappa han suckar och flinar; "Varför ska du lukta på precis allting?" Han säger så än idag.

Nu för tiden kommer det in någon/något i vardagsrummet han ej kan se, som gör honom röksugen. För han har ju slutat pga kol. Denne någon röker cigaretter. Pappa får ta en nikotinkaramell vid dessa tillfällen.Förskräckt

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Mrevil
6/15/14, 11:39 AM
#3

Nice info. 

Började nyss snacka massa alien språk igår känns väldigt nice.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

[kajmal"]
6/15/14, 12:28 PM
#4

människor har bättre luksinne än hundar, när det gäller att avgöra om kött är ruttet!

Marr
6/15/14, 12:46 PM
#5

#3 Ok…Förskräcktvad häftigt!Ler

Men hur vet man att det är alienspråk? Hur kan du t.ex. beskriva det? Som finska, grekiska, latin? Eller du vet hur jag menar va som tonläge? Har hört ngt på internet tidigare, men nja vet inte riktigt…Funderar

Tänkte på att "kontaktpersoner" mer vanligen verkar uppfatta språken el. budskapen mer universiellt/telepatiskt liksom…fast det kan ju vara olika? 

Jättespännande med du berättar & samtidigt lite "konstigt" fast med all respekt, verkligen. Förresten, vet du vad du ska göra med ditt alienspråk? Nyfiken…Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
6/15/14, 12:59 PM
#6

Kajmal det kanske beror på att dom gillar lite ruttet, asätare som dom även är. Deras tankesätt om vad/när ngt är ruttet kanske inte passar vårat, rakt förklarat?Funderar

Är dom inte all för glupska och har vett att förstå om något i förruttnelseprocessen är dödligt giftigt…så duger det till att rulla sig riktigt ordentligt i, åtminstone. "Skethunnar"!ArgSkrattar

Skönt att inte katterna gör så, luktar alltid gott…Hjärta

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Mrevil
6/15/14, 1:00 PM
#7

Är med i en grupp där nästan alla börjar snacka alien språk nu vi pratar flytande mellan varandra och flera olika språk 😂

Behöver bara lyssna på några ord sen börjar jag snacka det med.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Marr
6/15/14, 1:19 PM
#8

Jösses hehehe… ja bara ni har roligt så…Skämtar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Tarotstollan
6/15/14, 5:42 PM
#9

Jag har också haft väldigt känsligt luktsinne och smaksinne. Tyvärr har mycket av det försvunnit p. g. av nässpray som jag måste ta mot rinnsnuva.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

I want to belive
6/15/14, 8:22 PM
#10

#7 alienspråk… det språket måste väl ändå ha… vad säger man .. alfabet? Och språket måste väl ändå ha ett namn ? Det heter ju inte bara "alien språket". Jag har hört väldigt mycket sumerisk inspiration från mina "vänner, jag kan absolut inte tolka dom via språk men med kroppsspråk funkar kommunikation helt okey . Har även för mig att.. andra språk från det yttre inte är tillåtet för den mänskliga tungan än.. ------------------ Jag kanske fel , men ytterst inte . Rätta mig gärna i så fall . Ja.. apropå lukt…jag är tidigt gravid och är såååå känslig mot dofter.. hua… Jag är

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

I want to belive
6/15/14, 8:24 PM
#11

För jag menar… är det ett påhittat språk så är det väl inte utomjordiskt? Om det nu är det .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Mrevil
6/15/14, 10:00 PM
#12

Men pratar det med flera andra personer flera olika språk. Vet inte exakt vilket språk det är och vet inte vad jag säger. Är typ Actorian

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Cool-Cat
6/16/14, 9:44 PM
#13

#9 Nog finns det väl något bättre alternativ mot rinnsnuva än att förgifta sig med Big Pharmas produkter. Har du kollat biverkningarna på bipacksedeln.

Annons:
Tarotstollan
6/16/14, 10:26 PM
#14

#13. Jodå jag har läst! Tyvärr har jag inte hittat något annat, har bytt nässpray 3 ggr.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Nadesch1
6/16/14, 11:09 PM
#15

Försökmed Kallt vatten, himalayasalt och en liten nypa malen ingefära.

Universum är mitt hem

        Nadesch
Tarotstollan
6/16/14, 11:37 PM
#16

Tack! Får testa!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[VSK]
6/17/14, 10:17 AM
#17

Och det som skiljer mellan lukt och smak är ca 100ggr.. Alltså att lukten är ca 100ggr känsligare än smaklökarna. 🙂

Volito
6/21/14, 10:31 AM
#18

Det var intressant föreläsning om luktsinnet på kunskapskanalen… men jag såg bara sista 5min…

Alla är "blinda" till någon doft… men vet inte vilken det är- aldrig har känt den.

Om man är blind mot en doft som ingår i fotsvett - känner man inte den men inte heller emental ost lukt och smak.

samma ämnen kan lukta sandalträ och sur kiss

någon annan hemskt kemiskt och färsktrostad kaffe…

Galten luktar något som lockar subban, samma doft har truffel   som bara subban kan hitta och samma ämnet finns under mannens arm….

Upp till toppen
Annons: