Annons:
Etikettframtiden
Läst 873 ggr
Gahella
2014-05-30 09:53

Stoppa Statoils riskabla borrplaner

Den norska oljejätten Statoil är på väg att börja borra efter olja i Arktis, nära naturreservatet Björnön. Vi kan stoppa dem, men vi måste agera snabbt. Det tar bara en vecka för ett oljeutsläpp att nå Björnön - hem för miljontals sjöfåglar, isbjörnar och andra vilda djur.

Uppmana Statoils största aktieägare, den norska regeringen, att stoppa dessa hänsynslösa planer innan det är för sent.

http://www.greenpeace.org/sweden/se/vad-vi-jobbar-for/klimat/arktis/bearisland/?utm_source=SilverpopMailing&utm_medium=email&utm_campaign=SE%20Sunflower%20Round%202%20(1)&utm_content=&spMailingID=46041447&spUserID=NTE4ODkzOTAzMDcS1&spJobID=443802469&spReportId=NDQzODAyNDY5S0

Annons:
Gahella
2014-05-30 09:58
#1

Ni minns kanske vad som hände i Mexikanska Gulfen 2010? Och vad jag vet läcker det fortfarande ut massor av olja rätt ut i havet och förstör för både människor och djur.

Hur länge till ska detta oljeborrande fortsätta, när vi redan har solpaneler att tillgå? Och vad är det för typ av intressen som ligger bakom denna destruktiva miljöpolitik?

Marr
2014-05-30 10:18
#2

Ja det här tycker jag har gått överstyr nu. Förstår inte att man vågar ta sådana risker när man aldrig kan garantera säkerheten. Jag är naturligtvis en av dom som har skrivit under.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2014-05-30 10:38
#3

Har också skrivit på!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
2014-05-30 10:42
#4

Jag undrar detsamma som du Marr?!

Och jag undrar även varför och vilka som anmäler vår uppfattning i denna eventuella miljökatastrof?! Helt otroligt märkligt!

Marr
2014-05-30 10:56
#5

Någon som bara har personliga problem med oss antar jag…Gäspar

Har man behov av att anmäla sådant som inte strider mot några regler som helst, så har man personliga problem anser jag. Synd om h*n! Ledsen

Hjärnan finns ju eftersom man klarar ett knapptryck…men att använda den verkar ju svårare…anmälaren kan ju säga vad som är fel, men det har h*n inte vågat eller klarat förut vad gäller annat så…Skämtar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Marr
2014-05-30 13:03
#6

Att man sen har tillåtelse att borra intill naturreservat!!!Förskräckt

W.A.F.??? Rent ut sagt!!Looser

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
m2studio
2014-05-30 13:45
#7

Skrev på. 

Tack för meddelandet.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

micki7878
2014-05-30 17:48
#8

Jag har också skrivit på nu:)

Amon
2014-05-30 22:53
#9

Påskrivet och klart!

Twinflamewolf
2014-06-01 18:03
#10

Påskrivet och klart här med 😎

Undrar om jag ska ta och anmäla mitt eget inlägg och bespara den som har hjärna att trycka på knappen men inte kan hålla fingrarna i styr 😉

Ja det gör jag ta mig tusan,en anmälan är från mig själv bara för att visa ståndpunkt och kommer fler jah lite skrivförbud har väl ingen dött av hittills men tystna i såna här viktiga frågor där djur,människor och natur kan gå en hemsk smärtsam död tillmötes det ska vi bara inte göra 😎

Magi-cat
2014-06-01 18:46
#11

Skrivit på så klart! 

Är det samme knapptryckare som hos oss månntro? Någon som inte har annat för sig??🤔


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[VSK]
2014-06-01 21:41
#12

☝️

Upp till toppen
Annons: