Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3160 ggr
SDwarf
5/27/14, 3:11 AM

Bevisa att UFO existerar?

Jag har sedan länge varit mycket intresserad av UFOn och såg det första för snart 3år sen. Allt jag har sett kan jag inte definitivt säga varit ufon, men flera är jag säkra på och jag har en vännina med bildbevis. Letar man igenom youtube finns enorma mängder bevis och givetvis förstår jag att många är fejk, men inte alla. Det finns hundratals om inte tusentals filmer, från jordens alla hörn, som bevisar utomjordiska farkoster här på vår planet.

Jag menar, om Universum är oändligt lär det finna många civilisationer som är både mer och mindre utvecklade än vår egen. Det är ologiskt att tro att det inte finns några som har kommit extremt mycket längre i teknologin än vad vi har. Har dom det kan det inte vara mer än rimligt att dom faktiskt är här.

Nu vill jag samla på mig bevis, bevis som även andra skulle tro mig om jag visade upp. Det är inte för hela världen jag vill visa upp, utan för de som undrar och tvivlar i min omgivning, de som har frågor och VILL ha svar. Jag ska börja med att filma givetvis, men så många filmer det redan finns och ändå så är människor skeptiska till utomjordiskt liv, här på vår planet?!

Har ni några tips på vad ett hållande bevis skulle vara för en skeptiker? Vad behövs för att verkligen visa att det är såhär det är? Kom jätte gärna med tips men hoppa gärna över onödiga eller spydiga kommentarer :)

Annons:
[kajmal"]
5/27/14, 5:49 AM
#1

har ett fysiskt implantat. som jag kan känna utanför huden fysiskt ibland när jag känt efter mycket

Marr
5/27/14, 9:30 AM
#2

Hej och Välkommen till oss SDwarf!Blomma

Roligt att göra bekanskap med dig, för så här ser vi det ju också med det "utomjordiska".Tummen upp

Vad beträffar skeptikerna så är det väl inte så lätt, även om dom säkert tror på utomjordiskt liv numera. Jag vet vad jag sett i verkligheten så därför ser jag att inte alla YT-klipp är fejk.Glad

Ett hållande bevis för en skeptiker?Funderar

Ja det skulle vara om det landade framför fötterna på dom, antar jag. Eller om en skeptiker skulle sett den där stora röda globen jag berättat om. Då tror jag den mest inbitne skeptikern skulle blivit "omvänd" faktiskt.Funderar

För övrigt har jag inget behov av att omvända någon i.o.f. De som inte tror eller vet får ta det i sin egen takt.Skämtar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
5/28/14, 9:44 AM
#3

Hej ts.

Ett bra tips är ju att kika in på Hessdalens sida. Hessdalen ligger i Norge och har väldigt mkt aktiviteter gällandes UFO. Forskare från mången land har varit där och studerat med tekniska hjälpmedel.

Bland det mest anmärkningsvärda är att de mätt upp hastigheten på UFO till ca 30.000 km/t. Skeptiker* försöker prata bort det beviset med trasiga mätinstrument. Jo det är skrattretande jag vet, men så är det ibland 😃

* = obestämd form plural

#2

Tror du verkligen det skulle hjälpa om de landade på fötterna? Nä nä, minst en timmes parti schack, tre timmars intervju samt några veckors provkörning av UFO samt obduktion kanske, kanske……. 😃 (OBS ironi).

mwetterstrand
5/28/14, 4:35 PM
#4

#4

Bland det mest anmärkningsvärda är att de mätt upp hastigheten på UFO till ca 30.000 km/t.

Hur har man mätt upp detta? Jag skummade igenom hemsidan men hittade ingen information. Kan någon som gjort en djupare dykning hjälpa mig?

[VSK]
5/28/14, 5:36 PM
#5

#4

Bara googla så hittar du 🙂

mwetterstrand
5/28/14, 6:04 PM
#6

#5

Det gjorde jag. Det pratas bara om ljus som färdas i dom hastigheterna men ingenting om metod.

Annons:
[VSK]
5/28/14, 6:07 PM
#7

#6

Ber om ursäkt.. Min webbläsare dummar sig igen och all text kommer inte med.

Det jag tänkte säga är att jag kan ej hjälpa dig nu för jag håller på med rengöring av akvariet, så du får googla.

Återkommer senare…

[VSK]
5/28/14, 7:59 PM
#8

#6

"fenomenet är infångat med radar vid ett antal tillfällen under projektperioderna"

Länk

Upp till toppen
Annons: