Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 817 ggr
Marr
5/24/14, 2:51 PM

Nytt Ufo klipp från Gbg

Denna är intressant! "Sävedalarn" har fångat något igen…

http://www.youtube.com/watch?v=2YbgswbsZew&list=UUa-0aoN6NYAINExxOcOq32w

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Niklas
5/24/14, 3:04 PM
#1

Jag är övertygad om att det är en fluga eller liknande som flyger förbi fönstret.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Marr
5/24/14, 3:22 PM
#2

Ja en fluga var med…Skämtar

Men om du tittar på "flugan" så går den bakom träden och verkar därför vara för stor, tycker jag.Funderar Fast en annan klarar ju inte ens ta foton/filma.Skrattar

Nja… jag tycker den blir intressantare efter varje titt. Är inte riktigt lika övertygad jag men det är ju svårt att vara bergis… som oftast.Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
5/24/14, 3:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Först trodde jag att det garanterat var nån form av flugfä då jag tyckte mig se vingarna. Sen så körde jag en snabb analys, och inte blev jag klokare för det.

Antingen så är det nåt flugfä med lika stora vingar som kroppen, eller så är det nånting som reflekterar nån sorts ljus på undersidan och översidan av kroppen.

Om det är ett flugfä så gissar jag på att vingarna måste röra sig så snabbt så att det blir en "ljudlös ljudbang" (tryckvågen).

Ghosthunter
5/24/14, 7:32 PM
#4

Om det är en fluga eller annan insekt så måste den vara mycket stor…..den försvinner bakom trädet och det är ju en bit ifrån. Mycket bra klipp skulle jag vilja påstå.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Niklas
5/25/14, 6:54 AM
#5

Jag kan inte säga att jag ser att det fortsätter bakom träden. Det är så inzoomat då att det lika gärna kan fortsätta utanför bild.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Marr
5/25/14, 6:59 AM
#6

Ja kanske det är så…som sagt så har jag dåliga fotokunskaper och även om vad som händer då man zoomar.Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Ghosthunter
5/25/14, 8:54 AM
#7

Jo det är sant att det syns dåligt.

Jag tror förvisso på att flera av Sävedalarens klipp kan vara äkta, men inte alla. Sen tycker jag också att han överdriver allting…..han vill ge för mycket information och bevis för sina klipp och tyvärr blir det en motsatt effekt och han tappar i trovärdighet. Han typ "spelar över". Hade han dämpat sig lite…..eller snarare ganska mycket, så hade han vunnit på det. Han vill för mycket….bygger gärna luftslott, tyvärr!!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: