Frågor inom ämnet söker svar

Hemskt!

2014-05-17 19:26 #0 av: Cristine

Mexicanaren som målade första tavlan tyckte inte alls om uppdraget och avsade sig fortsatt arbete då han inte ville ha varken lidande eller militärt i sina tavlor, fick gå ut och säga att  han aldrig sagt något dylikt och har måst fortsatt att måla Jag känner honomflyktigt från Spanien men allla bilder och muraler han målat där är  Natur och lyckliga familjer 

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-05-18 07:15 #1 av: Marr

Ja dom är inte uppmuntrande dessa målningar och egentligen helt sjukt att visa lidande människor. Kan inte förstå syftet med detta utan att bli undrande.

Sen har vi ju denna enorma underjordiska bas under Denvers flygplats som Cristine pratar om. Det var ju där ifrån Phil Schneider lämnat sina vittnesuppgifter och han blev av med sina fingrar. Inte världens bästa video men förklarar de underjordiska våningarna...

http://www.youtube.com/watch?v=gROTdpI1wW4

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-05-18 13:16 #2 av: m2studio

Tack Marr för video delningen. Mycket intressant. Den visar sig hur ska man vara förbered för ev. händelse och med vem vi har att göra i närmaste framtid.

Tack min vän.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.