Paranormalt

Bergsklättrare och aliens

2014-05-10 23:04 #0 av: Cristine

Några bergsklättrare var på väg upp till toppen på vulkanen Tezpotlan, de hade ungefär tre timmars klättring kvar då de ser några långa( över 2 meter)och smala varelser med mänsklig profil  gå mot toppen med stora kliv ungefär sexhundra meter från dem och nå toppen på 10 minuter. 

De hade ingen vinterdress eller packning utan gick i några åtsittande dräkter.

På morgonen gick de dit där varelserna synts och såg då fotspår av dem med ett djupt hål i marken där klacken satt så de hade en slags syl....  på skon?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-05-10 23:26 #1 av: Squimpan

Jag kan inte se någon länk eller liknande?

Anmäl
2014-05-10 23:32 #2 av: Squimpan

NU kan jag se hela inlägget!

Anmäl
2014-05-11 00:09 #3 av: Cristine

Jag höll på att skriva när du tittadeGlad

Anmäl
2014-05-11 06:50 #4 av: alicia80

Oh vill me se dem 😉 Inga bilder på fotspåren?

Anmäl
2014-05-11 08:10 #5 av: Cristine

Inte än, här är de nyss nedkommna och jag antar att de inte ar någon dator tillgänglig.

Jag antar att det är samma som man kan se här i Peru (klättrarna är i Mexico) framför Gladys hem, hon har riggat upp en videokamera eftersom de sett mycket aktiviteter och de tar sig en titt då och då, nu r det vara dottern....Stenen som står till höger om dem  mider 1.70 så  de har räknat ut att varelsen mider 3m50

Anmäl
2014-05-11 09:07 #6 av: Cristine

.En röd siod!

Aktiviteterna hos Gladys

Anmäl
2014-05-11 09:13 #7 av: Cristine

'Gladys födelsedag

Anmäl
2014-05-11 09:17 #8 av: Cristine

Dessa Siods ser hon väldigt ofta men nu gör de något de inte brukar

Anmäl
2014-05-11 09:48 #9 av: Gahella

Den där filmen med giganterna var verkligen något speciellt! 

Anmäl
2014-05-11 10:17 #10 av: alicia80

Wow tack Cristine!

Anmäl
2014-05-11 10:28 #11 av: Cristine

#9 Ja visst är den, de andra tror jag att jag lagt ut förut är inte riktigt säker. Det händer så mycket i hela latinamerika

Varsågod Alicia!

Anmäl
2014-05-11 12:02 #12 av: Marr

Ja visst är de häftiga!Tummen upp

En del Sioder får ju nästan fötter som sticker fram när dom studsar runt på berget.FörskräcktMen man blir liksom glad. Undrar vad dom gör? Leker tafatt?Skrattar

Filmen från hennes födelsedag är ju helt förtjusande! Jag bara ler brett.Skrattar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-05-11 17:55 #13 av: Squimpan

Men vad Häftigt!! videon där de ställer sig upp ingav  verkligen en djup respekt för varelserna. av att döma på hennes reaktion så var det oxå något högst verkligt som hon filmade Dvs Ingen Fejk.

Är det någon som skulle kunna förklara lite snabbt vad en Siod är? jag tror nämligen att jag sett sådana i en stor dal i Libanon för cirka 4 år sedan. trodde då att det var självlysande ballonger eller påsar som flög runt med vinden men dom rörde sig hela tiden med varandra och kunde plötsligt byta håll även fast vinden var den samma.  tyvärr hade jag varken Mobiltelefon eller vanlig kamera att filma dem med, men på håll såg de ut exakt som de på videorna!

Anmäl
2014-05-11 21:14 #14 av: VSK

grymma videos Tummen upp

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-05-11 21:33 #15 av: m2studio

Varför de skaffar inte en bra kamera men riktigt lins så kan film mycket mycket tydligare?

Om de inte har bra ekonomi då varför samlar inte pengar till en sådan över internet eller fråga en Journalist med film gruppen filmar dessa fenomen?

Jag har en del av dessa utrustningen och kan ordna en bra lins som kan ta mycket bättre bilder avstånd mässing menar jag och åka till dem o filma vad är detta?

Ibland kommer frågor om det är riktiga varelse som bor på Jorden varför man inte gör rätt och fixa bevis, utan att som hon säger en bit kartong eller papper eller någon i berget som fixar pappret rörelse? man vet inte! jag undrar bara.

Anmäl
2014-05-11 22:44 #16 av: Cristine

Seres Intelligentes de Origen Desconocido =

Intelligenta Varelser av Okänt Ursprung

Anmäl
2014-05-12 05:54 #17 av: Cristine

Här kan ni se mer än på andra filmer hur de byter färg och form dessa ljusvarelser och hur de leker med varandra.

Anmäl
2014-05-12 13:54 #18 av: m2studio

Det var mycket intressant film och innehåll men fortfarande jag har mina frågor kvar.

Tack för filmen.

Anmäl
2014-05-12 16:55 #19 av: Cristine

Några filmer är gjorda  för flera år sedan och de hade inte råd till bättre, sedan är de så att det är ofta dimmigt som på födelsedagen t.ex

På sista videon syns det att de har en bättre kamera.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Anmäl
2014-05-12 17:58 #20 av: m2studio

Ja tack för länken, jag har kolla all möjliga filmer som damen har filmat och det visat att de gjorde vad dem kunde och till och med skaffat bättre kamera. Jag ska kolla om jag kan hitta deras kontakt info och i så fall kan bidra med lite ekonomiska hjälp även om det inte kan vara stort men genom en föreningen som har kontakt med, skicka lite för att stödja deras tillsats.

Tack Cristine 

Anmäl
2014-05-12 18:11 #21 av: VSK

Med tanke på den kromatiska aberrationen så skulle jag gissa på lite äldre kamera, men kanske utbytbart objektiv Funderar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-05-13 19:46 #22 av: Lollo 97

I inlägget låter det lite läskigt. Men skulle varit coolt om man hade varit med och sett något sådant. Skulle vara något man aldrig glömmer.

Anmäl
2014-05-13 20:00 #23 av: Cristine

Hon heter Gladys Cordova och bor i en liten bergsby som heter

Marcahuasi och ligger i 

Anta Cuzco Peru

South America

Anmäl
2014-11-04 00:26 #24 av: skylight

Hej Cristine! Tänkte på #7 videon, i högra övre hörnet  den ljusa gubbliknande siod, påminner om  maya indianernas inristningar. Vet ej vilken video det var som jag såg inristningen, men intressant. 21 dec 2012 kanske  var det någonting med detSkämtar Tack!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.