Galaktiska Civilisationer/raser

Andlig uppstigning via koder

2014-05-08 06:48 #0 av: [Sirius.A]

Jag har fått ett uppdrag att samla in ljusarbetare o mästare i ett forum som snart kommer bli en egen hemsida!

Den heter Himmelska Triaden kontakt på FB.Där samlas alla som antagit erbjudandet att via personlig kod Få hjälp med en snabbare o behagligare uppstigning i andlighet o frekvens!

Himmelska Triaden består av 3 planeter.  Det är Sirius,Plejaderna och Fujaderna. Syftet med koden är att med hjälp av en ren kanal få kontakt med Triaden samt sin egen mentor där. Var och en får sin personliga kod som går till deras ursprungsplanet då jag och en till i gruppen har fått förmågan att se vilken de tillhör!

När andligheten och frekvenserna är tillräckligt höga så får den personen kontakt samt ett landningsdatum för ett skepp/UFO!       flera i gruppen har redan haft besök. det senaste i förrgår i Sundsvall

Då kom Ashtar med besättning på besök! det var ett enormt skepp med tusental ombord samt flera mindre skepp! de har inte tillstånd att synas för alla ännu så därför låg de i molnen med maskering! däremot hörde jag och en till i gruppen motorerna som lät som brummande höfläktar! 

Jag ska tillägga att för att bli medlem i Himmelska Triaden kontakt kostar det 300:- i adm avg då vi som sköter allt slutat vår anställning pga detta uppdrag! detta belopp har bestämts av HT som anser det är ett rimligt belopp i vår 3D värld!  

För att uppnå absolut snabbaste resultat så rensas alla cellminnen i själen på tidigare livstrauman/blockeringar! det går att ordna genom distanshealing 30 min 800:- kroppsliga blockeringar 30 min 400:-   sen beror det på er tidigare andlighet hur snabbt ni får kontakt med er mentor på er planet!  

Det finns möjlighet att kostnadsfritt få prova en vecka med mitt andliga beskydd för att få mer information och läsa om andras upplevelser då de fått kontakt med ufo:n kontakt med Triaden läsa kanaliserade meddelanden ifrån ärkeänglar Ashtar Command m,m

Thomas / Mästare från Sirius

Anmäl
2014-05-08 07:23 #1 av: Twinflamewolf

Det här köper jag inte kan jag lova,äkta andlig upplysning får vi till skänks inte för pengar eller någon speciell kod dessutom känner jag Ashtars tvillingflamma som befinner sig i Sverige och jag har väldigt svårt att tro han skulle vart i Sundsvall för det hade jag fått veta om i så fall.

Mycket tok ska man höra innan öronen trillar av Snopen

Anmäl
2014-05-08 09:22 #2 av: Cool-Cat

#0 Luktar bluff lång väg.

"Himmelska Triaden består av 3 planeter.  Det är Sirius,Plejaderna och Fujaderna"

Sirius är ingen planet, Plejaderna är ingen planet, Fujaderna låter inte som en planet.Gapskrattar

Försvinn härifrån !!!

Så här ser han ut Thomas Johansson

Anmäl
2014-05-08 09:49 #3 av: Marr

#2 Ja jag reagerade också på det...Å vad i jösse namn är Fujaderna för något? Har aldrig hört förut...Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-05-08 09:53 #4 av: Cool-Cat

Googlade fujaderna....0 träffar.

Tror han att folk är dumma?

Vilken looser.....vågar du svara själv härinne Thomas ?Looser

Berätta lite om Fujaderna är du bussigGapskrattar

https://www.facebook.com/thomas.johansson.399

Anmäl
2014-05-08 10:16 #5 av: Twinflamewolf

Bara det här med koder borde få folk att rygga omedelbart,jag menar ska man nu behöva kod för att "logga in" eller Snopennä fy sånt här förstör så enormt för den rena andlighet som finns.

Dessa utomjordiska varelser är på tok för högt upplysta för att ens tänka tanken att ta betalt eller ge oss koder,dom är för intelligent för sånt trams.Det här kommer enbart från människan själv och varken från andra galaxer eller andevärlden.

Anmäl
2014-05-08 11:27 #6 av: Gahella

Sirius A, du är välkommen tillbaka och förklara vad du menar och svara på dessa frågor, och säkerligen har vi fler frågor än de som vi vill ställa  Glad

Anmäl
2014-05-08 12:21 #7 av: Cristine

De säger själva att just pengarna har gjort jorden till en vedervärdig plats så isf kan man inte lita på vad de säger.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-05-08 13:39 #8 av: [kajmal"]

jag kan hjälpa den som vill med distans healing gratis, behöver endast ett kort på personen.

andeutdrivning

Posted on by kamjal

är vän med ett före detta troende par, numera är de skeptiker. de var med i channi west ufosekt. de hade stora problem med elaka andar , som störde dem på nätterna, och de var helt slut

de bad mej och en vän om hjälp

han använde kristaller tror jag… jag använde blenda och lightman, deras gemensamma kärlek,..jag frågade dem. blenda svarade att de skulle ordna det . blenda o lightman som jag kallar dem är ett par av Nordic aliens,  som jag har haft kontakt med över 10 år

allt var på distans, de bor i stockholm

nåväl så blev de skeptiker, men jag frågade vid ett tillfälle. om det hjälpt……….ja det gjorde det faktiskt svarade hon

jag frågade kamjal en gång, kan jag bli ett medium, ja svarade hon

Anmäl
2014-05-08 14:08 #9 av: [Sirius.A]

Tack för mig! här är det alldeles för låga energier! 

Anmäl
2014-05-08 14:38 #10 av: Kyllan56

#9 Naturligtvis är det det! För att folk inte gick på dina försök att lura av dem pengar, så har de låga energier. Så fort pengar kommer med i bilden gör man sig själv mindre trovärdig, som språkrör för Gud. 

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Anmäl
2014-05-08 15:27 #11 av: Twinflamewolf

#9 Om vi nu har så låga energier borde du väl ha stannat kvar och hjälpt oss stackare som är så svaga istället för att avluta med dessa ord.

Vi avslöjade din bluff och det bevisar du genom att hoppa av men jag är säker på du läser det här ändå .

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.