Annons:
Etiketthumor
Läst 2503 ggr
Marr
5/3/14, 8:38 AM

Sjukt roliga leksaker?

Ja hjälp hur mycket skräp som tillverkas i vårt konsumtionssamhälle.

Men jag måste medge att jag skrattade lite…

Humor & annat kul kanske inte passar som rubrik. Men det här ska ju vara roligt för "barna" är det tänkt.

http://www.youtube.com/watch?v=1O22uNmZQCk

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
5/3/14, 8:57 AM
#1

Jag vill kräkas….🤮

SÅ HIMLA SJUKT

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
5/3/14, 9:02 AM
#2

Visst är det. Inte bara sjukt…rent av perverst.Ledsen

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
5/3/14, 3:55 PM
#3

Ja perverst var ordet, lika perverst som då Hollywood ritade in könsdelar i tecknade serier Ledsen

Marr
5/3/14, 5:57 PM
#4

Ja fy fasen Gahella det har jag sett och det går ju inte ens lägga in något sådant här för allmänheten. Det får dom söka på själva… Mycket sånt i Disneys tydligen.Ledsen

Tack å lov uppfattade jag inget sånt när jag läste Kalle Anka som liten. Men Kalle var minsann arg, fattig, avundsjuk och orättvist behandlad. Det vet jag att jag uppfattade.  

Lite åt detta hållet i denna video med "nedre regionerfixering" vill jag lova: "att pilla på pickalurven så fyrar den av"Förskräckt…att det är en del subtila budskap, det vill jag lova!Looser Sen så skall det gärna "böjas"/börjas i tidig ålder".Nörd

Sen så snackade man om att censurera Pippi Långstrump…hur det nu blev med det?Funderar

Jag suckar inte bara jag blir så jäla trött. Detta har ju fortsatt sen Disneys början och verkar avancera överallt i reklam osv…Väckarklocka

Dessa prinsesstävlingar tex!! För små barn som vuxna roar sig med i typ Amerika? Vad ger det för signaler till våra små? Är det bra? Nää tror verkligen inte det!Ledsen

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
5/3/14, 6:17 PM
#5

Ja Marr, ibland saknar man ord för saker som dessa, för det är så bortom vad barn ska behöva vara med om.. Ledsen

Cristine
5/3/14, 6:49 PM
#6

Vore jag ung så skulle jag inte sätta barn till världen!

Det är inget värdigt liv vi kan presentera för dem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
[Rödluvan]1
5/3/14, 8:35 PM
#7

#6 NEJ, sluta. Det där fann jag fruktansvärt kränkande mot de som har små barn eller är på väg att skaffa barn.

kattisol
5/5/14, 3:37 PM
#8

#6 Vad som är värdigt eller inte bestäms ju inte av dig. Jag tror nog att vad äldre människor anser vara värdigt skiljer sig från vad yngre människor tycker. Säger inte att det ena eller det andra är fel men värdighet uppfattas nog olika.

Marr
5/5/14, 4:46 PM
#9

Dom där barnleksakerna tycker jag är än mer kränkande för unga människor som ska till att skaffa barn. Är det så leksakerna ser ut nu för tiden? Det hoppas jag verkligen inte, att hyllorna är fulla av sånt. Jag hade bett att få göra en polisanmälan antagligen om jag sett sån skit i affären. Absolut påpekat det för affärsinnehavaren.

Detta med de "perversa sexuella" anspelningarna som jag tycker flera leksaker visar. Det vet vi ju alla att barn inte ska utsättas för. Hoppas verkligen inte man hittar sådant här i svenska handeln. Fast det slinker nog igenom. Ja ska det vara på det här viset så tycker jag inte heller vi människor är värda våra barn.

Fast jag tror och hoppas att de flesta älskar sina barn och bryr sig om vad dom gör och vad dom exponeras för. Att man inte köper vad som helst till dom utan att veta vad det är. Alla föräldrar har ju tyvärr inte den förmågan.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Rödluvan]1
5/5/14, 5:27 PM
#10

#9 Man ser det man vill se.

Gahella
5/5/14, 5:53 PM
#11

#10 Vill se? Nej tvärsom! Särskilt när det har med barnleksaker att göra.

Och menar du att du inte ser det vi ser?

Marr
5/5/14, 6:00 PM
#12

#10 Ja och inte är det sådant här man vill se på hyllorna i affärerna. Det är nog bra man tittar lite extra tänker jag innan man köper prylar till sina barn. För ser man inte detta snedvridna, så tänker jag att man behöver vakna till lite.

Fast inte kan man som förälder vänta sig att sådana här leksaker tillverkas och säljs? Det borde ju inte ens gå att komma på idéerna. Så det går ju missa. Denna karl på videon exponerar ju leksakerna väl och man kan ju se att det är lätt att missa "poserna" på de som ligger inplastade.

Vilken förälder vill skrämma sitt barn genom att ge t.ex. dockan som ser så sjuk ut och kanske behöver extra lite omvårdnad av sin lilla skötare, en docka som sen skrattar likt en elak "gubbdemon"?

Nä jag ser det som sjukt. Sådana leksaker ska inte finnas!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Rödluvan]1
5/5/14, 6:34 PM
#13

#11 Jag ser inte att föräldrar idag inte skulle kunna ge sitt barn ett värdigt liv. Speciellt inte på grund av några leksaker.

Annons:
[Rödluvan]1
5/5/14, 6:38 PM
#14

Har den där mannen tagit några olagliga substanser?

Cristine
5/5/14, 7:07 PM
#15

???🤔Vad har det med leksakerna att göra, han gör barn och föräldrar en tjänst som andra kanske inte vågar göra.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Rödluvan]1
5/5/14, 7:29 PM
#16

#15 Jag finner honom läskig och obehaglig. Han sitter och fnissar och kan inte sluta. Jag tycker han verkar påverkad, och filmen är inte speciellt relevant, eller inte ett dugg relevant, i mitt föräldraskap.

Marr
5/6/14, 7:23 AM
#17

Nu var det ju inte gubben som var till salu i hyllorna utan dessa vidriga leksaker det handlade om. Jag tänker snarare att han visade "galenheten" i det här i sitt uttryck. 

Vad som är relevant i ett föräldraskap är väl åtminstone att man bryr sig om sina barn. Att man sen visar det genom att t.ex. inte köpa vad som helst tycker jag är bra.

Jag tycker inte om sådana här leksaker och tycker inte att det har med barn och göra. Även om du Rödluvan inte tycker det är relevant, så kan inget få mig att ändra mig här.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
5/6/14, 8:32 AM
#18

Håller helt med dig, Marr.

Och jag slås ännu en gång hur man silar kameler och sväljer mygg när vissa kommer in här och tycker en massa

[Rödluvan]1
5/6/14, 8:51 AM
#19

Ni hade alltså föredragit att dockan föddes den naturliga vägen?

Sen, om mannen är hög eller full, så är säkert allt roligt.

Gahella
5/6/14, 9:03 AM
#20

#19 Jiiiizuz, vilken tolkning efter allt vi försökt säga PustarJa du, detta får du grunna på själv.

Önskar dig en bra dag Glad

Annons:
[Rödluvan]1
5/6/14, 9:09 AM
#21

#20 Eller att dockan inte borde få ha funnits? Enbart för att den är gravid?

VildaVittra
5/6/14, 10:45 AM
#22

Förlåt, men jag ser inte problemet med leksakerna. Kanske han skulle ha en mindre överaktiv fantasi om han fått "pilla på sig själv" som barn? "It vibrates…öhh…gnöhhh…A Vibrator!!!" Men hallå liksom, ska vi förbjuda rakapparater i hemmen då också eller?

USA är ett land där nakna människor inte får visas på TV dagtid, ändå har de en av de högsta andelarna tonårsgraviditeter i I-världen. Tydligen fungerar inte deras "händerna på täcket-teknik".

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gahella
5/6/14, 4:01 PM
#23

#22 Helt okej om du eller andra inte har problem med det, man ser och får olika associationer helt enkelt.

Ja, tror även att Usa är den största porrproducenten i världen, i alla fall ligger de i fronten

[Rödluvan]1
5/6/14, 4:12 PM
#24

#23 Av dockan? Vad får du för associationer av denna?

dbIII
5/6/14, 4:13 PM
#25

En sjukt perverterad människa som hittar sexuell symbolik som bara existerar i hans eget sinne. Jag antar att skorstenar symboliserar fallosar och rosor/blommor ger honom intryck av vaginor. Antar det blir ytub inlägg nr 2 från fnitterpelle…

Men det är klart en del foliehattar hittar ju symbolik i dollarsedelar också 😂

Cristine
5/6/14, 4:26 PM
#26

Ni är naturligtvis fria att köpa vad ni vill till era barn

Jag vet vad jag tycker  och ni får gärna kalla mej foliehatt eller vad ni vill, mej spelar det ingen roll.   Och vilka som står bakom allt detta, samma som alltid å klart.

Det här var sista inlägget i denna tråd för min del!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Rödluvan]1
5/6/14, 5:42 PM
#27

#26 jag finner ditt uttalande kränkande. Jag hoppas du tänker efter nästa gång.

Annons:
Humbugg
5/6/14, 11:28 PM
#28

Vi vänder på steken istället:

Hur ska en leksakstillverkare utforma sin Janne Långben- eller Kalle Anka-vattenpistol utan att avtryckaren, pipan eller påfyllningsröret sitter på "opassande" ställen?

Det är givetvis vårt "sexualiserade" synsätt som gör att vi tycker det blir "pinsamt". Dock blir det mest pinsamt för oss vuxna då barnen tycker det är häftigt att ha just en Janne Långben-pistol eller en klubba som man skakar så blir den fyllda med strössel. Det är skönt att barn får vara barn och slippa tvingas få detta sexualiserade synsättet som vuxenvärlden har.

Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!

micki7878
5/8/14, 2:17 PM
#29

Såg just det här sjuka klippet på youtube, kan det verkligen vara äkta?

http://youtu.be/9Bj-MNQdVOc

I want to belive
5/8/14, 9:12 PM
#30

Att inte sätta barn till världen för att vi inte har något att bra att erbjuda dom ? 1. Jag är nu gravid och väntar glatt . 2. Det blir vad man gör det till 3. Våra barn bor inte i USA . 4.den där videon är väldigt gammal , och med tanke på att han är leksaks kritiker så har han redan skickat in rapporteringar efter sina testings på sakerna . Fråga honom själv . Dom perversa sakerna säljs nog obviously inte idag . För övrigt är han sjukt rolig , kollat alla hans videos. Hah :)

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Cristine
5/9/14, 2:07 AM
#31

Nä jag vet att vi inte bor i USA men man skulle kunna tro det. Titta bara på tv.n  Sedan om man tittar på varorna på Willys eller ICA   så är var och varannan amerikansk och mest skräpmat.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

I want to belive
5/9/14, 7:09 AM
#32

Det där beror ju på lite vad man köper .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Cristine
5/9/14, 8:22 AM
#33

Javisst det har du rätt i men de är svåra att undvika

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

VildaVittra
5/9/14, 8:30 AM
#34

#31 Stäng av teven och handla i gårdsbutiker istället. 

#33 Jag kan ärligen säga att inget i mitt skafferi eller kyl/frys är amerikanskt, runt 98 procent är dessutom svenskt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
[Rödluvan]1
5/9/14, 8:33 AM
#35

#33 Det är inte ett dugg svårt att undvika amerikanska saker. Det är inte mycket som tillverkas i USA, och den mesta maten tillverkas i Sverige eller någonstans i Europa.

Cristine
5/9/14, 9:26 AM
#36

# 34  Tittar aldrig på Tv

Monsanto i Sverige med kontor i Helsingborg

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Cristine
5/9/14, 9:34 AM
#37

Hur de infiltrerat sig i europa så mycket av det som vi importerar från våra grannar har Monsanto haft något att göra med.

TIdningen borttagen , inte förenlig med mina idéer.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Rödluvan]1
5/9/14, 9:38 AM
#38

#37 Du är en sådan som läser fria tider alltså? Du håller med dem i deras åsikter?

VildaVittra
5/9/14, 9:52 AM
#39

#36 Fortfarande så har jag 98% svenska produkter i mitt skafferi, det är inte svårt alls att åstadkomma om man har viljan att genomföra det och inte bara jagar billiga produkter i butiken.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Cristine
5/9/14, 9:55 AM
#40

Jag har aldrig läst den förut, är det något fel på den?

Här kommer info från annat håll.javascript:nicTemp();

http://whitetv.se/economic-history/772-monsantos-produkter-maste-foerbjudas-och-bojkottas-inom-hela-eu.html

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
5/9/14, 10:02 AM
#41

#38 Rödluvan!! Vad menar du med att "Du är en sådan?" Skärp dig! Önskar en trevligare samtalston från dig. Vad är det du hackar om hela tiden? Monsanto är skit, det är min åsikt också!

För övrigt med anledning av att jag tycker det verkar finnas allt för sjuka leksaker, så har du ingen anledning att ansätta och vara olustig här. Om våra åsikter går isär där…det är inget att bråka om utan man kan diskutera. Ska det vara så svårt?

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
VildaVittra
5/9/14, 10:06 AM
#42

#41 Faktiskt så tycker jag att det var Christine som satte tonen genom att vara ganska så otrevlig när alla inte höll med henne.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Rödluvan]1
5/9/14, 10:09 AM
#43

#41 Jag talade om fria tider.

Att påstår att folk inte kan ge sina barn en värdig uppväxt är helt okej för din del?

Gahella
5/9/14, 10:10 AM
#44

Vildvittra, jag handlar också medvetet men om jag vill ha ekologiskt så blir det inte närodlat, tyvärr. Men på sommaren kan man komma över vissa varor i alla fall

Men många funderar inte i dessa banor utan de köper hellre billigt och äter te.x majs och soya som oftast är genmodifierat och har ingen aning om det.

Cristine
5/9/14, 10:20 AM
#45

.Jag vill asbsolut inte vara otrevlig jag vill bara informera. 

Ni köper svensk men vet  då inte vad som är manipulerat. Det finns info från flera håll som säger att man inte ska ge till barn vindruvor ,och äpplen till exempel. 

Har ni inte märkt att vindruvorna nu för tiden inte har några kärnor. det är för att folk inte ska kunna plantera sådana själva utan köpa från fröbolag till vilka Monsanto säljer sina fröer

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Rödluvan]1
5/9/14, 10:22 AM
#46

#45 Mer troligt är att folk inte vill ha kärnor i sina vindruvor. Det är enbart irriterande att behöva spotta ut dem.

Vad har du att säga om ditt påstående att man inte kan ge sitt barn en värdig uppväxt? Hur var det att informera?

VildaVittra
5/9/14, 10:31 AM
#47

#45 "Ni köper svensk men vet då inte vad som är manipulerat. "

Jag vet mycket väl vad jag stoppar i mig och inget är GMO. Hur jag vet det? För att jag producerar en hel del själv och utnyttjar skogens skafferi till stor del.

Och precis som Rödluvan skrev, så tog man fram kärnlösa vindruvor för att folk efterfrågade det. Jag tror inte att vindruvor dessutom är sortäkta (att fröet du sätter kommer att bli exakt som modersplantan).

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gahella
5/9/14, 10:38 AM
#48

#47 Du ja Vidvittra men du verkar frånse att många inte är lika medvetna, och har inte heller samma möjligheter att odla själva.

Jag har en liten kollolott som jag är glad för men det finns inte särskilt många av dem. Men fler blir som sagt medvetna och startar upp ekoodlingar och stadsodlingar där de bor och befinner sig.

Och det har som sagt blivit bättre då fler inser hur viktig bra och näringsrik mat är, men fortfarande är det typ nudlar i micro-ugn som gäller för många, och särskilt för de arbetslösa finns det inga marginaler precis.

Annons:
Marr
5/9/14, 10:39 AM
#49

#42 Kan inte se att Cristine var otrevlig mot någon när inte alla höll med henne. Uttrycket i #6 var att hon själv inte ville sätta barn till världen i dagens läge om hon vore ung. Där svarar jag dig med #43.

Förresten vad är det för fel med Fria Tider? Är den kommunistisk eller något? Har aldrig läst den tidningen förut. Utan jag tittade på artikeln.

För övrigt så är jag glad för alla mammor som med glädje ser fram mot sitt föräldraskap. Vi kan ju inte stoppa det som är naturligt i världen.

VildaVittra, Önskar att alla hade råd att köpa riktig mat. Har man 5 ungar och inte så fett i kassan så kanske det blir så att man får välja det billigaste. Importerad gris osv. Därav läget med vårt svenska kött, som det nu då kommer bli? Äter helst inte kött alls men ibland blir det så ändå.

Jag är ensam och kan därför välja ekologiskt åtminstone även om kassan är liten…Tummen upp

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Rödluvan]1
5/9/14, 10:51 AM
#50

#49 Fria tider är högerextrem. Men är man nazist så är det inga problem.

Cristine skrev iofs att det inte var ett värdigt liv vi kan ge dem. Som du ser skriver hon vi, inte att hon själv inte kan ge ett barn ett värdigt liv. Men hon kanske känner att hon inte kan, eller kunde det. Det får stå för henne.

VildaVittra
5/9/14, 10:58 AM
#51

#48 Den enda som hindrar en från att göra det är en själv. Skogen täcker 70 % av Sveriges yta, så jag kan påstå att alla har nära till ett sådant skafferi. 

#49 Jo, för vi utförsäkrade är ju kända för att bada i pengar? Eller så anpassar man sig och kanske inte äter kött varje dag? För ekologiska grönsaker i säsong är allt annat än dyrt. 

Hon syftade exempelvis på att de som inte höll med henne, alltid kallade henne för foliehatt.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Marr
5/9/14, 11:00 AM
#52

Hahaha är det en Nazisttidning, ja fy f**n. Men som sagt så läste jag bara artikeln…Cristine går så långt från nazistiska åsikter som det bara går. Det vet jag minsann! Fast nu ska inte jag gå över huvet och prata för andra, men detta vet jag med bestämdhet!Glad

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
5/9/14, 11:12 AM
#53

Åh fy farao..en nazisttidning😮 ett ögonblick!!!!!!!

Borttagen!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
5/9/14, 11:21 AM
#54

#51 Jag har hittills också varit arbetslös och vet hur det är. Och vad jag sa väljer man helt annat om man är medveten och jag prioterar bra mat och sedan kommer resten.

Men alla gör inte det medvetna valet för de kanske inte förstår hur viktigt det är. Jag förstod inte heller som yngre att maten är en förutsättning för att må bra och hade enorma näringsbrister och var ofta sjuk och trött av den orsaken.

Marr
5/9/14, 11:38 AM
#55

Det var dbIII som hittat in hit igen och gjorde sig lustig över foliehattar i sitt intelligenta inlägg #25. Folk som är så fixerade av sådana hattar borde skaffa sig en själv? En undermedveten önskan att äga en sådan kanske?Skrattar Ett himla tjat…Pustar

Nu ska jag gå promenad och har inte så mycket mer att säga om knäppa leksaker…Vinkar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Cristine
5/9/14, 12:16 PM
#56

Ja jag såg det, jag faller inte honom på läppen kan man säga!🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

VildaVittra
5/9/14, 12:22 PM
#57

#55 menar man en, så skriver man inte i plural. Utöver det så var hon otrevlig, oavsett vad denne medlem gjort tidigare.

#54 Då är det ju en prioritetsfråga, inte en möjlighetsfråga som du skrev tidigare.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gahella
5/9/14, 1:03 PM
#58

#57 Och ännu en gång säger jag att det en medvetenhetsfråga, att vara medveten om, att ha insikt om…

VildaVittra
5/9/14, 1:08 PM
#59

#58 "och har inte heller samma möjligheter att odla själva."

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gahella
5/9/14, 1:10 PM
#60

#59 Nej inte det heller, för det krävs oftast intresse och insikt om det också

VildaVittra
5/9/14, 1:46 PM
#61

#60 Så du menar på att Christine inte har intresse eller insikt i och med att hon bara hittar GMO/USA-produkter i affären?

I princip alla i Sverige har möjligheten att odla, vi lever i ett sådant land där vi får välja själv, det har inte med intresse att göra huruvida vi har den möjligheten, så hur du än vrider på det så har man det.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Gahella
5/9/14, 1:56 PM
#62

Jag har inget mer att tillägga i denna diskussion, men slutar med att säga att jag pratade inte om Cristine utan generellt. För Cristine har eget mål i mun, om jag säger så..

Och OM det nu fanns mer intresse och insikt om att odla och äta näringsriktigt från flera inkl arbetslösa, hade Sverige sett väldigt annorlunda ut än det gör nu.

Sedan har man självklart rätt att tycka om det mesta om hur det kanske kunde/borde se ut, och det gäller väl det mesta som handlar om miljö och hälsa.

Annons:
Cristine
5/9/14, 3:04 PM
#63

Som sagt så var aldrig min avsikt att vara otrevlig, och för mej är det svårt att odla själv då jag sitter i rullstol.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

VildaVittra
5/9/14, 5:17 PM
#64

#63 Det är fullt möjligt med hjälp av gamla bord och pallkragar.

#62 Ändock påpekade du något jag skrev till henne och dessutom påstå att jag frånsåg att alla inte kunde.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Marr
5/9/14, 5:30 PM
#65

Men herregud säger jag bara…GalenYrarPustarTror jag går ut igen. Det är mycket trevligare att vara ute just nu. Här skiner solen nuSol.

Ha en underbar lugn & fin & glad kväll allihop så jag vinkar för andra gången i den här tråden!Vinkar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: