Övrigt

Nu är det synd om ...

2014-05-01 21:33 #0 av: Cristine

Amerikanerna. Vi måste göra något innan det är här också.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-05-02 00:05 #1 av: m2studio

1 - New world order:

"Stora" eller starka regeringar krigar inte med varandra längre efter så många olika förskräckliga bomber de har tillverkat utan de har bestämd att JORDEN har inte kapacitet för så många människor längre och alla ska jobba för de stora kapitalister öven från Ryssland.

DEM kommer att spela krig som teater och döda mänga miljon människor så att få en balans på Jorden och en del av regeringar försvinner för gott och resten av Jordens befolkning som blir kvar är Chipad, regisserad, sökbar med GPS, kontrollerade med ekonomi och jobbar för kapitalister som slavar över huvud taget resten av sina liv och deras barn försätter dessa TRAGEDI.

2 - Muslimer och Judar kommer att kriga som satan och detta ensidige krig kommer att pågår i många år tills Judar får det de vill ha.

3 - Vi kan ingenting och även genom ett bra solidaritet vi organiserar oss kommer o försvinna inom kort om vi inte funderar ut  och hitta något kreativ lösning för överlevande t.

Jag hoppas allt detta som jag tror på är fel o är bara en lite paranoia som slår i min hjärna.

Jag har varit med mycket i minna 51 år liv och har varit i krig, Aktiv i landets politik ( mitt gamla hem land) och mm.

Idag Jorden kontrolleras av ONDA krafter som vi måste stå emot och bevisa att vi vill leva i fred. HOPPAS JAG  

Anmäl
2014-05-02 06:51 #2 av: Cristine

Just så är det min vän!

Anmäl
2014-05-02 09:18 #3 av: Gahella

Håller med er båda. Men tror inte mörkret regerar längre utan de visar mer och mer desperation då många har vaknat.

Och de som vägrar bli ordentligt omruskade för att komma ur apati och ansvarslöshet för sig själva och för vår gemensamma jord.

Och USAs befolkning måste vakna för det har varit ett katastrofområde i många år nu. De har ständiga krig i världen som pågår, det skjuts ner människor på skolor och i bostadsområden och knarket flödar och fattigdomen har slagit ut flera miljoner människor, många går på olika piller för där finns en stor marknad för läkemedelsindustrin och naturkatastrofer som avlöser varandra.

Så jag hoppas och ber att fler själar väcks till liv nu på jorden då slaveriet börjar ta sig helt groteska former. Och det är väl för att fler ska få förmågan att IN-SE och göra något åt det.

Anmäl
2014-05-03 10:03 #4 av: m2studio

Ruttnade Annanaki är kvar på Jorden vid namnet Illuminati och har för sig att ta över Jorden för gott, men inte helt utan människors utan att människor som slavar så att dem kan bo som kungar.

Annanaki symbol syns med Zorastra symbol från nuvarande Irak och Iran som då tiden båda var ena Persian och Iranier första religion som fortfarande finns i Iran och lite omkring Iran.

Min far och farfar och mina förfader hade denna religion och i princip måste jag arv a den också men tyvärr jag accepterade inte.

Jag har varit på besök i sådana område och har sett mycket.

Vi måste beväpna oss för en sådan dag som dem bestämmer att ta över och med det menar jag inte bara vapen utan massa hjälp medel och pratar mycket med människor angående detta för att en dag kommer så vi inte kan lita på våra regeringar llängre och Polisen behöver hjälp för att kunna skydda oss alla.

Stor del av oss kanske dörr men seger skall vara i människor sidan och dem ska lämna JORDEN FÖR GOTT.

Jag håller på att undervisa mitt barn och många omkring mig med bevis och hitta sanningen bland nyheterna som inte är 100% rent.

Lycka till

Anmäl
2014-05-03 10:08 #5 av: jobas

Nordkorea anklagas för en lång rad brott mot de mänskliga rättigheterna.

Nu slår diktaturen tillbaka med samma mynt.

”USA är ett levande helvete”.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18818213.ab

Anmäl
2014-05-03 11:17 #6 av: Marr

Så såg denna artikeln bredvid din Jobas...

Usa manar till upptrappning?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18817594.ab

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-05-03 15:46 #7 av: Gahella

#4 Det enda sättet att beväpna oss på är att skaffa oss mer kunskap och se genom lögner och illusioner var de än befinner sig.

Och samtidigt bearbeta våra egna inre skuggor förstås Skämtar

Anmäl
2014-05-03 17:12 #8 av: Cristine

Och Obama fick fredsprisetFörskräckt

Anmäl
2014-05-03 20:38 #9 av: [Rödluvan]1

#1Du finner det rätt och riktigt att skriva sådant om judar? Det är redan en som kört på de teorierna, anser det var ett korrekt agerande av honom?

Anmäl
2014-05-07 01:38 #10 av: m2studio

#9 av Rödluvan  vad menar du? Säga lite lättare Svenska om du är snäll.

Tack

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.