Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 536 ggr
m2studio
2014-04-27 06:57

Kolla UFO i Turkey!

Kolla hur UFO´n beter sig från marken upp till lusten .

Mycket konstiga rörelse och bilder från en helikopter mycket nära.

Link:

http://www.disclose.tv/action/viewvideo/173184/UFO_ALIEN_CAUGHT_ON_TAPE_IN_TURKEY/

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Cristine
2014-04-27 07:10
#1

Ser mer ut som en varelse!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
2014-04-27 07:35
#2

Ja den ser ut som den lever…nästan så man kan se "fötterna" när den lämnar träden.Funderar Vilken kamera, en sådan skulle räcka gott åt mig här hemma hahaha…Skrattar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

m2studio
2014-04-27 07:35
#3

det också.

Rör sig demonisk eller vad men mycket obekant med oss.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Tjeja
2014-04-27 08:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Det är ju ett knippe heliumballonger som sitter ihop!

Antagligen lossnat från någon reklamgrej på något köpcenter eller från någon festdekoration något sådant typ och drivit iväg med vinden.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Marr
2014-04-27 08:23
#5

#4 Ja det ser liknande ut, fast det finns fler/mer av de här molnbollarna som ej rör sig med vinden. Utan verkar ta sig fram för eget maskineri.Cool 

Tycker "ballongerna" i detta klipp borde gå sönder i så fall, när den släpar sig fram i grenverket. Åtminstone några av dom, men storleken blir ju inte mindre på den direkt. Sen så verkar det inte vara tillräckligt med helium i ballongerna tänker jag.Funderar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Tjeja
2014-04-27 08:58
#6

De läcker ju så sakteliga ur och är inte så stenhårt uppblåsta hela tiden. Du vet väl hur ballonger blir efter ett tag?

Mjuka halvfulla ballonger som hängt med en dag eller två, de spricker inte så lätt, någon kanske trasas sönder men de är rätt sega när de inte längre är sprängfyllda. 

Jag skulle säga att det man ser på videon är ballonger från igår typ. Att det ser ut som om "ufot" växer och rör sig är ju bara för att de är löst ihopknutna och man ser dem ut olika vinklar när det rör sig med vinden.

Jag tänker snarare att det de filmar är en flygfara om det kommer i närheten av ett flygfält snarare än något egentligt ufo.

Jag tror defenitivt inte att vi är ensamma i världen. ET finns defenitivt. Men det på filmen är vad jag ser tyvärr inget mystiskt.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Annons:
Upp till toppen
Annons: