Övrigt

Global planet om vatikanen

2014-04-25 22:25 #0 av: Cristine

-De plockade verkligen fram allt allt om den lilla staten ända från början.

Om prästerna och påvarna och sambandet med illuminati, och jag blev förvånad över påvens resa till sydamerika och mottagandet av dessa, 

Den stora massan skrek satandyrkare och pedofiler och spottade, till slut skrek påven tillbaka.

Dottern satt och tittade på proogrammet och av det jag hörde blev jag nyfiken

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-04-25 22:43 #1 av: Amon

Spännande Cristine!FörskräcktTummen upp

Vilken TV -kanal?  Ikväll? Funderar

Anmäl
2014-04-25 23:13 #2 av: Cristine

Nej den gick igår eller förrgår ,,,Kanalen heter Global.. jag har tittat och det hette Vatikanens hemligheter men den går inte att se längre.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Anmäl
2014-04-25 23:26 #3 av: Amon

Ok, tack! Glad

Anmäl
2014-04-26 16:50 #4 av: Amon

Kan det ha varit den här serien?Funderar

http://axess.se/tv/program.aspx?id=122

Den verkar inte vara tillgänglig nu.. Funderar

Anmäl
2014-04-26 18:55 #5 av: Cristine

Ja precis! Dokumentären var fransk och  de är ju också katoliker, de flesta har jag för mig!

Anmäl
2016-01-07 07:01 #6 av: Huygens

Vatikanen har riktat kritik mot senaste numret av Charlie Hebdo.

Tydigen är framsidan av tidningen en AK-47-beväpnad Gud med blodiga kläder och en Illuminatisymbol i form av en triangel med ett Allseende Öga högst upp. Texten på omslaget är l'Assassin (lönnmördare).

Det finns en videoanalys här (5 min), som noterar att inte en enda stor engelskspråkig tidning nämnet Illuminatisymbolen med det Allseende Ögat.

Frågan är vad som står i tidningen?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.