Annons:
Etikettupplevelser
Läst 841 ggr
ALPHIRA
2014-04-22 00:20

Stjärnorna nära...

Måste bara fråga någonstans…

Har ni på denna sajt någon förklaring till följande:

En höstkväll gick jag ut ur vår lilla sommarstuga på landet. Och blev alldeles förbluffad eftersom himlen var inte som den ska vara.

Det var nämligen en en stor anhop av stjärnor (hundratals-tusentals, svårt att säga) som VAR NÄRA, OERHÖRT NÄRA! Runt allt detta var himlen helt svart.

Jag blev chockad, sprang in och bad min man komma och titta på fenomenet.

Han kom ut och blev lika förbluffad som jag.

Vi stod där ett bra tag och bara undrade. Sen sa jag till min man att det finns en liten stjärna ovanför X:s gård, den stjärnan var mycket liten. Men annars var det mörkt på himlen. X:s går ligger ca 500 meter från vår gård men den lilla stjärnan verkade vara MYCKET längre bort än så men ändå ovanför grannens gård.

Kan det finnas någon förklaring till detta? Har ni hört talas om en sådan erfarenhet förut?

Har läst någonstans (minns inte var) att ett liknande fenomen har hänt någonstans och då var det ett UFO inblandat på något sätt…

Annons:
[kajmal"]
2014-04-22 01:39
#2

vår stjärnhimmel är kan man säga en illusion i   vår tredje dimmension.

men ibland blir det öppningar till den fjärde dimmensionen

ALPHIRA
2014-04-22 09:26
#4

Tack bästa kajmal att du tagit dig tid att plocka fram information.

Mycket intressant, får en helt annan och ny infallsvinkel som tål att tänka på.

Gahella
2014-04-22 10:01
#5

Vilken särskild upplevelse ALPHIRA!

Det där nätet tycker jag var intressant att läsa om kajmal. Tack för det

Huygens
2014-04-22 10:11
#6

Jag undrar om himlafenomenet var resultatet av ett ändrat medvetandetillstånd aliens behöver försätta folk i när dom gör olika saker, t ex bortföranden.

Annons:
Magi-cat
2014-04-22 11:37
#7

Det var ju intressant, med "gluggen"!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Cristine
2014-04-22 12:11
#8

Spännande!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

lyrah
2014-04-22 22:37
#9

Japp! Har oxå upplevt liknande saker, gick ut en vinter kväll för några år sedan och blev helt förvånad över hur nära stjärnhimlen var, man såg stjärnor överallt, massa stjärnfall, otroligt vackert, så levande, ett magiskt ögonblick, har även sett 2 stora ljusbollar fara sakta över himlen en gång när stjärnorna stod nära, nån öppning måste d vara, hörde förut nån svensk ufolog som berrättade om d i samband med en ufo landning

ALPHIRA
2014-04-22 23:29
#10

Stor tack till er samtliga!

lyrah #9. Även vi upplevde att allt detta var magiskt med stort M. Tyvärr gick vi in så småningom så vi vet inte hur det hela "fortsatte" eller "slutade". 😡 på mig själv.

Har tänkt att den lilla stjärnan ovanför grannens hus (fast mycket längre borta) inte alls var någon stjärna, jag bara tolkade LJUSET som en stjärna. -Det verkade vara så att min man såg inte detta ljus, bara jag.

Detta hände för många herrans år sedan och min man berättade först nu härom kvällen att han kände då under stjärnhimlen hur något ljust och varmt helt konkret gick på hans bröst, från halsen och neråt (kan inte riktigt skriva svenska nu…) och han kände enorm frid i sitt innersta. -Däremot upplevde jag ingenting sådant.

Huygens #6. Jösses. Vill inte bli bortrövad i alla fall…😮😮

Upp till toppen
Annons: