Annons:
Etiketthumor
Läst 4038 ggr
Amon
2014-04-17 18:17

Kul i Påsk!

Lite kul får vi väl ha i påsk också! 👍

Här några dolda kameran - filmer:

Annons:
Amon
2014-04-17 18:19
#1

Har haft den förr - men den tål att ses igen! 😃

Amon
2014-04-17 18:36
#2

Joe Labero trixar med sedlar:

Cristine
2014-04-18 10:10
#3

Häxan 

En god nyhet spriddes av världen, underjorden  och den orena världen och inom några timmar var det  redan tal om att  alla häxor skulle sammankallas för att förbereda sig för den stora dagen….Tävlingen

En del var oroliga för sitt utseende. De blev smorda med rå vitlök och sirap varannan timme och blev stucken av getingar 

Andra engagerade i att vässa sina trollspön eller  skrubbade sig med gamla katter, badade i kokande vatten till sina kråkor med  syra eller uggel godis.

De flesta, dock gjorde allt för att skjuta trollformler mot andra häxor  för att ta bort dem ur tävlingen:. stjäla deras kvastar, idiotisera deras husdjur, förvandla dem till insekter

Poängen är att dagen före rättegången  öppnadeTarantula RIP Productions sina knarrande dörrar… och i en ensam källare visade sig  den mest kraftfulla av alla häxor   inför jury. 

Skräck Grands jurymedlemmar var smaklösa, färglösa och osynliga men gjorde sina röster hörda med full auktoritet. Och  sa att  tävlingen skulle starta 

Zultana  heter  jag är värre än en mardröm. Jag tycker om barnen grillade och bakade maskar. Min amulett är en kanariefågel hängande  i tygpåse .

Mitt är Soraya och jag älskar att ha spindlar kryllande på krppen min amulett är en flädermus  (levande)

mitt är Aladina och jag omvandlar dig till en gris och min amulett är ett människoöra..

Jag heter Horrora och är Djävulens älskarinna och har som amulett jorden i ett nät.

Konkurrensen är hård. Vem kommer att vinna och bli skådespelerska?

Fortsätt själva historien med några meningar vardera.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: