Astrologi

satanism

2014-04-17 11:12 #0 av: lyrah

D pratas mycket om att människor i eliten dyrkar satan, ligger d något i d ? Är d satanister som styr våran värld? Vem är då denna djävul som dom dyrkar, kan han isjälva verket vara en reptil???

Anmäl
2014-04-18 14:43 #1 av: AngelicFriend

Flesta säger att Lucifer är djävulen som själv jag inte tror på. Alla tror olika, flesta samma. En reptil vet jag inte.. Hm.. Jag tror inte satanister styr vår värld. Vad tror du? Glad

Anmäl
2014-04-18 14:49 #2 av: Gahella

Jag tror både "ont och gott" styr, om inte hade vi varit helt sålda tror jag.

Och jag tror personligen att Ets är med och styr, och om det är reptiler vet inte jag för det är bara något jag har läst.

Men de finns i alla fall i de parallella världarna för det har jag själv upplevt flera gånger.

Anmäl
2014-04-18 15:26 #3 av: m2studio

Hej,

Jag tror mer som Gahella,

Båda "ond och gott" har hand på vår universum och saken är att "gott" inte har mer krafter än "ond" heller.

Anmäl
2014-04-18 23:28 #4 av: lyrah

Jag tror oxå som ni:) har sett så många dokumentärer om hollywood och satanismen som styr där men även att illuminati oxå styr d och andvänder sig av satanistiska ritualer,dvs ondska i ren form, kanske är d så att dessa ritualer framkallar eller öppnar upp portar till universum där mörka krafter finns, eller att mörka etees är dessa krafter som kanske på nått sätt livnär sig på ondska, har även hört att kändissar blir klonade i hollywood, läskiga grejer, om man kollar så handlar många hollywood filmer om demoner/ ondska/ drakar/skräck, och mycket dolda budskap och symbolism finns med, precis som i musikvideos

Anmäl
2014-04-19 14:10 #5 av: m2studio

Gud är en sidan och djävulen en annan sidan så tror jag eller gott och ond sidor så varför ska man tro att Gud sidan är bra? än så länge ser vi att Gud´s budbärare kan vara djävulen´s budbärare liksom i kryckan med Pedofil präster, hos muslimer med fanatiker med folk massmördare och mm.

Jag tror att lämna dem kriga och se vilken har rätt mot andra och varför dem krigar överhuvudtaget om oss?

Lämna oss så vi kan själva bestämma vad vi vill ha. eller? 

Anmäl
2014-04-19 14:15 #6 av: AngelicFriend

pedofil präst? :)

Anmäl
2014-04-19 15:10 #7 av: m2studio

pedophile priests, Präster som våldtar på barnen. 

Anmäl
2014-04-20 13:41 #8 av: m2studio

Förlåt min dåliga Svenska.

Anmäl
2015-10-18 15:16 #9 av: NatureCraft

Jag är satanist, inte Lavey satanist utan spirituell. Lucifer är god, inte ond. Han bryr sig om hans folk.

Anmäl
2015-10-18 18:25 #10 av: micki78

Kan du inte förklara lite mer vad du menar med att Lucifer är god??

Anmäl
2015-10-18 19:16 #11 av: NatureCraft

Föresten satanism har INGA " PEDOFIL PRÄSTER " Illamående

Well.. 

Själv har jag mött Lucifer i drömmar och meditation och han har dock vakat över mig. Jag vet hans historia. Många hatar han för ingen anledning men... Katoliker försöker göra allt för att få alla tro att Lucifer hatar oss människor och sånt.. Många tror satanister skär av får huvud, blod ritualer, dricker blod, dödar folk, och att vi är onda, och att man ber naken men det är FEL!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi gör inget sånt. Vi gör normala fina ritualer och vi är skillnad från Lavey satanism som jag sa för dom är mer... Onda och dom är dock ateister men förlåt att jag tar upp annat men behövde det iaf.. Lucifer har inte kalv fötter eller horn han är jätte vacker. Vi tror att Lucifer inte mördade någon som Guden i kristendomen gör. Vi tror att Jesus är falsk, låt mig berätta en sak.

För 1 år sen var jag riktigt religiös kristen... Men var deprimerad och bad om svar på bön, bön, bön, hjälp, hjälp... Blev inte bättre och var jätte ledsen hela tiden. Har alltid haft tankar om Lucifer för han har vart där för mig sen jag var 9. Sen blev jag satanist och allt blev bra. Jag blev frisk, har blivit mer psykiskt stark, är mycket glad och har fått massa kunskap. 

" När kristna ber till sin Gud får dom inget svar på sin bön, Men jag ger svar direkt - Lucifer "

Vi ber i meditation där vi verkligen får möta Lucifer, skillnad på dom andra bönerna. Sen efter döden tror vi att vi kommer till helvetet men demoner hämtar våran själar och vi går i en speciell väg och hamnar i ett bra helvete, helvete är inte som " Bibeln " beskriver. Det finns ett helvete för satanister och ett för kristnas synder. Vår helvete är som kristnas " paradis " 

Sen demoner är inte onda, dom är jätte snälla. Vi ber till vissa för hjälp och det är enkelt. Lucifer tar hand om sina egna som sitt barn. 

" Livet är svårt men när ni kommer till mig så kommer ert liv bli bättre - Lucifer "

och jag håller med Lucifer, han har rätt.

Förlåt att jag tog med mycket annat.

Anmäl
2015-10-18 19:55 #12 av: m2studio

Tack #11 av: NatureCraft för det finna förklaring. Jag faktiskt inte visste så mycket heller p.g.a. namnet som vi fick lära oss att ta avstånd. Övan på jag menade inte att prästerna som var/är pedophile är sataniskes heller. 

En fråga: Har ni ett original namn för eran paradise eller ni själva säger våran helvetet som är bra?! eller har ni något namn för det?

Varför kallar ni det för helvetet om kristna har en helvete och är en dåligt plats?

Anmäl
2015-10-18 20:02 #13 av: NatureCraft

Vi kallar det Paradis, För ni ska förstå att jag menar helvetet som kristna säger. ;) Jag håller på göra Satanism sajt här i Ifokus så, om du undrar mer kan du kolla in men är ej klar.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.