Kanaliserade budskap

Hon har kanaliserat i 40 år..

2014-04-13 21:56 #0 av: Cristine

med samma entitet Alanoise... vi känner honom som AshtarVälkänd över hela Latin amerika och Usa.

I tjugo år skrev hon upp allt hon fick från Alanis som han ville bli kallad.Han talade om att han har många olika namn men ville använda detta med henne. Vi känner honom under annat namn.

Efter 20 år skulle hon spela in det hon fick sagt och efteråt skulle han sakta ner bandet så hans egen röst kommer fram. 

En massa tekniker och forskare har fått låna bandinspelaren och kan inte komma på något lurendrejeri.Här blir hon interviuad  i ett tv program. Hon pratar på spanska så ni ska gå direkt till att lyssna en stund på hennes röst och hur han ändrar på bandinspelaren. Alla inspelningar läggs ut på youtube.

Jag ska tala om vart ni ska titta. 6.39 frågar en  av intervjuarna om de får göra en fråga till Alaniso

gå till minut 9.38 för att höra hennes röst 

9.56 är kanaliserigen slut och lyssna NU

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-04-14 05:35 #1 av: Marr

Men wow...Förskräckt

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-04-14 12:49 #2 av: alicia80

Fantastiskt!! Va go hon e!!

Anmäl
2014-04-14 14:08 #3 av: Cristine

Han säger att  inga onda varelser kommer till Jorden för de är redan här. 

Jag nämnde i en annan tråd  att där kom skepp också från yttre rymden för att fira  steget in i nästa dimension. Men det är inte bara vi som tar ett kliv utan det är alla planeter i vårt solsystem

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.