Off Topic - Utanför ämnet

Jag gillar honom mer och mer!

2014-04-08 10:53 #0 av: Cristine

.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-04-08 11:01 #1 av: [Skörbjugg]

Putin?

Anmäl
2014-04-08 11:42 #2 av: Cristine

Ja han smyger sig inte in i andra länder och gör revolt för att göra disorder och plundra,han är utpekad som bov utav Usa som är den stora boven. 

Han vet vad som händer i andra länder för han läser tidningarna både härifrån och New york times t.ex

Anmäl
2014-04-08 11:56 #3 av: [kajmal"]

har skickat email till kreml  putin  och erbjudit min hjälp , för ett tag sedan

Anmäl
2014-04-08 12:01 #4 av: Magi-cat

#3 Att vad???

"Viljan att hjälpas åt har gett människan en överlevnadsvinst." (P. Strang)

Anmäl
2014-04-08 12:04 #5 av: [kajmal"]

jag arbetar med politikers medvetande

Anmäl
2014-04-08 12:06 #6 av: [kajmal"]

video

Anmäl
2014-04-08 12:32 #7 av: Gahella

Jag ser Putin som den andra delen som illuminaterna har delat upp världen i och gör mig inga illusioner om den mannen.

Nej de är inte lika aggressiva som Nato och Usa men det kanske beror på att många f.d Sovjetstater befriat sig från Ryssland de senaste 20-30 åren. Och det har väl inte varit en lätt strid att "tillåta" det ske, det kan vi se hur det gick till i bl.a Afghanistan när de ville bli självständiga.

Att Putin nu vill berätta om GMO, Ets bland annat beror på att även han har en baktanke.

Anmäl
2014-04-08 12:54 #8 av: Gahella

Och korruptionen är skyhög i Ryssland. De själva bor i gyllene palats medan en stor del av människorna lever eländigt och där alkoholen och drogerna slår ut hela generationer, precis som i USA

Anmäl
2014-04-08 13:14 #9 av: Magi-cat

Putin ska man hålla sig borta ifrån, för att uttrycka det kort.

Anmäl
2014-04-08 13:45 #10 av: [Rumpstek]

Men du måste väl skämta? Du ogillar även homosexuella då, som Putin?

Anmäl
2014-04-08 13:57 #11 av: Cristine

>Nä så långt går jag inte, låt oss säga att jag gillar honom bättre än Obama ( som jag inte gillar alls).

Anmäl
2014-04-08 14:03 #12 av: Gahella

Ja Cristine, allt är relativt här i världen Skämtar

Anmäl
2014-04-08 14:31 #13 av: Cristine

Ja så är det, han är ingen ängel han heller må jag säga men nu vill vissa att han blir hatobjekt nummer ett och det märks på omvärden att många följer dessa direktiv som här där det räckt med aatt säga att Putin skrattar åt journalistens påstående har de istället skrivit att Putin skrattar honom rakt i ansiktet. Det var på Youtube!

Ska lägga in videon.

http://blueshift.nu/

Anmäl
2014-04-08 15:52 #14 av: m2studio

Putin eller Obama!!!???

Än så länge dem inte säger sanningar inom "secret" policy om människors ekonomi och framtid samt Aliens då man kan inte betrakta de humant. 

Vi inte är SLAVA att jobba och betala Skatt utan att kunna vet VAD SOM SKER RUNT OM OSS! eller?

Vår pengar går till Armen mot varandra som är helt fel, går mot bebygga kärnvapen som är fel och mm.  

Anmäl
2014-04-09 06:15 #15 av: VSK

Jag ger inte 5 öre för Putin... Hade inte USA, Indien och Kina funnits så vette tusan om inte vi hade pratat russki just nu Funderar

Men gällandes homo, så är det inte förbjudet där borta, så länge man inte skyltar om det offentligt Funderar... (om jag fatta det rätt). Så då så borde det ju bli 1x2 där på nåt vänster.

Samtidigt skall jag erkänna att jag lämnat det mesta med politik bakom mig, för man blir bara förbaskad, + att man ändå inte kan göra ett smack.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-04-09 07:00 #16 av: Marr

Jag förstår precis vad du menar Cristine, för så tänker jag med. Nu är jag absolut ingen Putinanhängare heller, men gillar honom betydligt bättre än Obama. Eller gillar och gillar...

Snart trasslar dom i hop det ordentligt, så är dom avslöjade båda stormakterna hoppas jag. Att det ska vara någon fara för att ryssland tar över världen det tror jag inte på. Däremot är det många som tjusas av Obamas hycklande. Vår nuvarande regering och kanske innan också verkar ha köpt Usas demokratiskitsnack och mycket annat!

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-04-09 08:57 #17 av: VSK

Båda är som att välja mellan pest eller kolera Lipar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-04-09 18:35 #18 av: Cristine

Usa har blivit mycket värre än Ryssland, först och främst Cia (eliten) som har startat alla krig. De som gick in och började med uppror var ju hopplockade gäng som de hade skickat till lLybien och Ukraina. Nu vill Ukraina sköta allt själva kanske med hjälp av Putin men absolut inte av Usa och anhäng (Europa)

http://www.corbettreport.com/libya-war-what-they-dont-want-you-to-know/

Anmäl
2014-04-12 11:51 #19 av: Halvdansken

#2. "Han vet vad som händer i andra länder för han läser tidningarna både härifrån och New york times t.ex"

Så Putin vet vad som händer för att han läser tidningar på nätet? Och andra har inte kommit på det knepet, eller har andra typer av underrättelser?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl
2014-04-12 13:34 #20 av: Cristine

Det är självklart att han har andra typer av underrättelser,men genom tidningarna ser han vad folket ser och han har skrivit många brev till dem och öppna brev till Obama.

Han är poppis over there.

Putin's letter to Obama in New York Times

http://www.washingtonpost.com/blogs/worldviews/wp/2013/09/12/vladimir-putins-new-york-times-op-ed-annotated-and-fact-checked/

Anmäl
2014-04-16 04:20 #21 av: Cristine

Anmäl
2014-04-16 06:29 #22 av: VSK

ha ha ha Gapskrattar

Anmäl
2014-04-16 07:04 #23 av: Cristine

Läs längre ned om syriernas vapen och sedan  lite längre ned om Putin

Anmäl
2014-04-16 07:14 #24 av: Marr

Skrattade lite jag med tills jag scrollade ner en bit.Skämtar

Syriernas vapen ja... det har vi ju här hört förut att det kommer en hel del från Usa. Bra att det kommer fram mer och mer...för det här är inte klokt!Arg

Människorna i Ukraina har det inte bra, sämre kommer det bli om de styrande där får som dom vill...Ledsen

Anmäl
2014-04-16 17:06 #25 av: Halvdansken

Ukrainas förhållande till Ryssland (Sovjet) är väl inte så bra, om man tänker på hur Stalin behandlade dem på 30-talet.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Anmäl
2014-04-16 20:17 #26 av: VSK

Scrolla?  

Jag kan ej skrolla alls. är bara en bild och en liten text under Funderar

Anmäl
2014-04-16 20:43 #27 av: VSK

Jag läser på nyheterna att Putin kanske försöker inta Baltikum... Nån som vet varför?

Anmäl
2014-04-16 21:54 #28 av: Cristine

Han nekar till det! De håller koll på de amerikanska  fartygen som ligger där.

Ukrainas trupper har gått över till de pro ryska, det går inte alls som amerikanarna räknat ut, ingen vill ha deras "hjälp".

Anmäl
2014-04-16 22:14 #29 av: VSK

vi får hoppas att det bara är ett sjukt dumt felaktigt rykte då, för annars är Sverige inblandat. Vem sprider såna rykten och varför månne Funderar

Anmäl
2014-04-16 22:27 #30 av: Cristine

:En timme sedan

Anmäl
2014-05-09 03:09 #31 av: Cristine

#29 Här får du svaret

Anmäl
2014-05-12 23:35 #32 av: [GunillaF]

Det finns många typer i vår herres hage och bara för att man ogillar en, behöver man inte tycka bättre om någon annan.

Man kan tycka illa om många, så jag ser ingen anledning att behöva välja mellan t.ex Obama och Putin! Eller nått annat rötägg heller för den delen Kräks

Anmäl
2014-05-13 06:06 #33 av: Marr

Såg ni detta då? Oerhört sevärt men sorgligt...1 timme viktig information.

http://www.svtplay.se/dokument-utifran

Anmäl
2014-05-13 07:22 #34 av: Cristine

Han tänker skicka drönare till Ryssland så Putin har nu gått ihop med Kina och Indien Och de har varnat honom för att inte starta ett krig

Anmäl
2014-05-14 10:13 #35 av: [Söderort]

Finns ingen demokrati i Ryssland. Putin kom till makten genom korruption och valfusk. Man sa att nu ska Putin ta över Ryssland och mycket riktigt kom han till makten dom som kritiserade han fängslades. Putin vill skapa ett eget internet för att hålla koll på vad sina landsmän håller på med på nätet. Dom människor som blev befriade i Krim lever sämre nu än under Ukrainsk flagga det saknas livsmedel och ström och endast 15% röstade om man ville tillhöra Ryssland eller inte. Alla bloggare som har 3000 besökare måste anmäla sig till myndigheterna. Utländsk hjälparbeten motarbetas och många gatubarn far illa och sniffar lim, använder droger och alkohol. Fin herre den där Putin som värnar om sitt folk en man av folket Glad

Anmäl
2014-05-14 10:28 #36 av: Cristine

Han gör som många andra maktgalna ledare ignorerar folkets önskan om att leva ett värdigt liv och deras frihetstskrav.Det vet jag och förnekar det inte heller men jag tror iaf att han försöker undvika krig

Anmäl
2014-05-22 21:20 #37 av: piotrr

Smög sig inte Putin in i Ukraina och gjorde revolt på Krim? 

Anmäl
2014-05-22 21:20 #38 av: piotrr

Öh.. vaddå "utomjordiskt" förresten? Vem av dem är det som är alien? 

Anmäl
2014-05-22 21:51 #39 av: Cristine

Enligt det jag har läst och hört så bad de honom själva att interferir.

http://time.com/11005/many-ukrainians-want-russia-to-invade/

Anmäl
2014-05-22 21:51 #40 av: Cristine

Båda!

Anmäl
2014-05-22 22:23 #41 av: Klass

Hur mycket mer gillar du honom nu, jämfört med när du skrev denna trådstart, Cristine?

Anmäl
2014-05-22 22:31 #42 av: Cristine

Ha..jag får nog ta det avigt och säga att jag avskyr Obama så Putin är lite mindre avskydd, men ingen jag vill ha i min närhet, sedan måste jag tillstå att något har han gjort bra som att förbjuda GMO t.ex. Vad har den andre gjort för Amerika..inget vad jag vet.

Anmäl
2014-05-22 23:09 #43 av: Klass

#42 Vet du varför han förbjuder GMO och varför är det bra? 

Anmäl
2014-05-22 23:26 #44 av: Cristine

Visst!

Här kan ni få skriva på:

http://www.march-against-monsanto.com/

http://www.kostdemokrati.se/debatt/2014/03/30/vi-kan-inte-ha-eu-parlamentariker-som-sajer-ja-till-gmo/

Anmäl
2014-05-22 23:35 #45 av: Klass

Kan du förklara med egna ord eller länka till sajter som inte är propaganda?

Anmäl
2014-05-23 09:12 #46 av: Cristine

För de som inte orkar skriva för att söka, så här gör man...

https://support.google.com/websearch/answer/1325808?hl=sv

Lägg in bild i länken.

Anmäl
2014-05-23 09:24 #47 av: VSK

Nämen det är ju jag på bild Får idé  Skrattar

Anmäl
2014-05-24 17:20 #48 av: Volito

Vem har förbjudit GMO? I Ryssland odlas och säljs GMO utan ens behöver markeras. Nyss kon ny lag som i korthet säger att myndigheter måste registrera (läs godkänna) vilken ny GMO produkt som helst...

Som gäller Putin- han redan är vid makt så länge som bara värsta världs diktatorer har varit (och har ordnat att ska vara mer)- alla "goda" saker i 99% är skickligt manipulation med statistik osv. Finns massor med filmer på youtube som handlar om detta och som är förbjudna i ryssland... synd bara att ingen har lagd ner tid på att översätta de på engelska tex. Men fakta är minst sagt skrämmande.

För människor som inte känner igen av egen erfarenhet vad är ryskt propaganda och hur de manipulerar "verklighet" är praktiskt omöjligt föreställa hur det står till med honom och landet.....

Anmäl
2014-05-24 18:31 #49 av: Cristine

Jag har aldrig varit Politiskt intresserad sså jag har inte följt vad som händer i Rysslan förän nu.

Han har då inget gott rykte kan jag iaf säga, men jag är inte insatt i vad han har gjort mot sitt folk.

Jag läser på Google ooch i tdning och ser på videos i youtube  och försöker göra mej en bild därefter.

Mycket av det du säger är särkert riktigt

Anmäl
2014-05-24 19:41 #50 av: Cristine

.Om GMO!

Anmäl
2014-05-24 20:11 #51 av: Klass

Var i filmklippet pratas det om GMO? Jag är inte någon hejare på engelska så jag missade det nog. 

Anmäl
2014-05-24 20:28 #52 av: Cristine

Ursäkta jag hade lagt in fel!

Anmäl
2014-05-24 21:02 #53 av: Klass

#52 Aha, okej.
Kanske lika bra det. Jag vet faktiskt inte om Putin är rätt person att lyssna på när det gäller fakta om GMO. Eller ö.h.t. egentligen. 

Anmäl
2014-05-25 04:16 #54 av: jobas

http://www.klarsikt.humancreations.se/post/2014/05/19/Hur-mycket-kan-vi-hata-Ryssland.aspx 

Anmäl
2014-05-25 07:08 #55 av: Cristine

Tack Jobas, det är precis den bild jag har av hela s....n!

Anmäl
2014-05-25 09:19 #56 av: Gahella

Jag har redan sagt tidigare vad jag tänker om Putin så det behöver jag inte upprepa men jag håller verkligen med om att det börjar lika ett riktigt propagandakrig riktat mot Putin och Ryssland.

Och det här läste jag nu på morgonen  http://blueshift.nu/ishockey-vm-2014-sverige-pms-anfall/

Låt aldrig fakta komma i vägen för en bra historia – går ett internt journalist skämt.

Tecknet där man i Ryssland och andra länder drar tummen över halsen betyder inte “skära halsen av” – utan “jag är mätt” eller “har fått nog”.

“.. nog av”, var det väl fler än den ryske landslagstränaren Znarok som fått av primadonnorna Grönberg och Backlund i det svenska landslaget.

Men visst borde matchen slutat 3-2 och inte 3-1.

I skamvrån i dag

Anmäl
2014-05-25 12:31 #57 av: jobas

#55 Samma här :) Det är väl sista försöket från USA eller vad det nu är CIA? NATO? att starta ett krig. Och det bästa med det är att det inte blir något krig!!!!!

Anmäl
2014-05-25 18:12 #58 av: mwetterstrand

Alltid lika roande att se länkar till Mats Sederholm, mannen som hävdar att det är utomjordingar som i botten driver Illuminati via människor/ambassadörer på jorden. Häpp.

Anmäl
2014-05-25 18:15 #59 av: Klass

Men du inser vilken sajt du skriver på här, va? Skämtar

Anmäl
2014-05-25 18:40 #60 av: Gahella

#59 Ja precis!

Och jag med andra medlemmar undrar fortfarande vad ni gör härinne? Ni som tycker vi är heeelt ute i det blå Skämtar

Anmäl
2014-05-25 18:44 #61 av: Klass

Jag kan bara tala för mig själv, och jag anser att Putin är en högst jordlig person (ingen utomjording alltså) och blir lite bekymrad när någon börjar hylla honom. 

Edit: Men för all del, gör som de gör på Spiritualism och förbjud oss, så slipper ni detta obehag.
Du verkar förresten inte tala enbart för dig själv utan talar tydligen för alla Utomjordiskt-medlemmar. Gott så.

Anmäl
2014-05-25 18:46 #62 av: mwetterstrand

Vad menar du? Tillhör jag en speciell kategori människor med åsikter om en annan kategori människor bara för att jag inte köper det Mats Sederholm skriver?

Anmäl
2014-05-25 23:20 #63 av: Cristine

Mej stör det inte ett dugg att ni har andra åsikter

Jag har själv varit skeptiker  och prenumererar fortfarande på alla vetenskapstidningar., att jag inte är överrens med vad som för det mesta skrivs (ELLER INTE SKRIVS) om vissa saker eller personer i de Svenska dagstidningarna beror på att jag läser tidningar och lyssnar på radioprogram från andra länder och till och med tragglar mig igenom ryska notiser.

Så medans ni håller god ton är ni välkomna här

Anmäl
2014-05-25 23:23 #64 av: mwetterstrand

Tack. På lördagskvällar händer det att jag inte är överens med gravitationsteorin.

Anmäl
2014-05-25 23:25 #65 av: Cristine

Varför bara på lördagskvällar?

Anmäl
2014-05-26 05:04 #66 av: jobas

#58 okej? Kan du inte ge mig din källa med info är du snäll??

Anmäl
2014-05-26 08:25 #67 av: mwetterstrand

http://www.expressen.se/nyheter/dokument/sanningsrorelsen-rymdodlor-styr-varlden/

Anmäl
2014-05-26 08:45 #68 av: jobas

#67 ska jag läsa expressen så jag kan in ta din info? tyvärr min vän men det ända jag tror på i den blaskan är sport resultaten :)

Anmäl
2014-05-26 08:46 #69 av: Gahella

Ja man kan skoja om det här och skratta högt. Men tänk om det är sant, men är bortom vad vi är vana att tänka och tillåts tänka och fundera över.

Kan berätta att jag själv sett dessa ödlor, förutom annat som finns som ni inte tror på. Känner flera shamaner som känner till dem och tidigare i Ryssland har flera berättat öppet om detta. Och så länge vi tvingas att bara prata ljus och kärlek på sajter som dessa, kan dessa skuggor växa sig både större och starkare.

Och som sagts tidigare om "jävulen" kan sägas om dessa figurer:

" Djävulens bästa trick är att lura i människorna att han inte finns"

Anmäl
2014-05-26 08:49 #70 av: Gahella

Vill tillägga att jag själv inte tror på Djävulen, men småjävlar och de lever och verkar inom oss alla Skämtar

Anmäl
2014-05-26 09:10 #71 av: mwetterstrand

Ha ha ha. Med tanke på att du refererar till klarsikt.humancreations.se är din invändning hysteriskt rolig. Varifrån Sederholms uttalande är hämtat samt allt annat han står för refereras det till i artikeln.

Anmäl
2014-05-26 09:14 #72 av: Magi-cat

#71 #67 Ha ha ha

Du  tycks ha så hysteriskt roligt att du glömt vem du talar med i hastigheten. Skämtar#67 är du själv.

Anmäl
2014-05-26 09:19 #73 av: Gahella

....så det kan "slumpa" sig Skämtar

Anmäl
2014-05-26 09:20 #74 av: mwetterstrand

Kan berätta att jag själv sett dessa ödlor, förutom annat som finns som ni inte tror på.

Fantastiskt, berätta mer!

Anmäl
2014-05-26 09:22 #75 av: mwetterstrand

Tack för påpekande Cool, är nog snurrig efter nattens valvaka.

Anmäl
2014-05-26 09:24 #76 av: Gahella

#74 Nopp, bara för uppriktigt intresserade och inte för häcklare Skämtar

Anmäl
2014-05-26 09:26 #77 av: Magi-cat

#75 Då må det vara förlåtet. Cool

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.