Annons:
Etikettframtiden
Läst 1501 ggr
Cristine
4/7/14, 10:35 AM

Varför?

Varför har så många jordbor låtit sig luras och tror att onda utomjordingar vill ta över jorden? Vem vill ha en jord som badar i blod från alla krig genom tiderna, alla osämjor och mördande, allt dödande av djur.

Vem vill ha en jord som är så underminerad av allt urtag av oljor och mineraler att de tunna  väggarna har svårt att hålla ihop den och och jordhål och zunamis har bildats, alla jordens vulkaner är aktiva och alla hav är sjuka, jorden är full av gifter och all mat ni äter.¨

Nu är det så att vart  25925e år evulotionerar alla planeter i vårt solsystem och det är första gången som jorden är med  och då måste den renas för den är den enda planeten i universum som ser ut som den gör ( inte den enda som är befolkad) och nu är det vi som måste rena den.  

Det finns miljoner och miljoner som ligger runt jorden för att hjälpa till

och har också kommit för att fira när planeterna byter plats. de har redan tagit bort nukleära vapen som var så många att de skulle kunnat förpassa jorden till universums sandstrand. Många kommer från yttre rymden i dimentionella tunnlar för att hjälpa till, men även för att fira planeternas byte, de är 3000 divitioner.

Börja göra något åt det!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Marr
4/7/14, 11:11 AM
#1

Ja det där om att utomjordingar är onda demoner och det ena med det andra…är ljugpropaganda från elitens små hjärntvättade människor.

Hårda ord, men det är så jag ser det. För hade det varit så att de är onda, så hade vi inte suttit här idag.

Ja jag tänker på alla dessa dumpningsplatser av gift sen åtskilliga år, som det fullkommligt kryllar av här i Västergötland. Hur i allsindar ska människorna kunna sanera detta? Bara i Västergötland? Det är ju så överallt på klotet. Konstigt att vi fortfarande finns.

Något måste hända vad beträffar detta och det NU. Bland alla smarta intelligenta människor som finns på jorden så måste det ju finnas en lösning. Fast det prioriteras ju inte från våra ledare då det är ekonomin som ska styra allting. Å det ljugs och jiddras om all möjligt skit i stället för att ta tag i det som sitter mitt framför näsan!

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
4/7/14, 1:50 PM
#2

Nu tror ju jag att det finns utomjordingar som har varit med och plundrat och skändat denna jord sedan lång tid tillbaka, och jag hoppas att all typ av plundring varse det kommer från dem eller jordbor ska upphöra snarast.

Det finns hur många lösningar som helst på problemen men de stoppas ständigt, men ser en inre och yttre miljömedvetenhet som växer sig allt starkare. Tack och lov

Själv tänkte i dagarna byta till detta mobilabonnemang där 20 kr/person går till att bygga upp en solpanelstation.

De berättar där att varje mobil som ständigt är uppkopplad drar lika mycket energi som ett stort kylskåp!

Tänker även byta till deras el där de satsar och använder sig av solpaneler men tyvärr vindkraftverk, men det sistnämnda verkar vara mer och mer utgående.

http://el.etc.se/v%C3%A5ra-avtal-inga-kr%C3%A5ngel

http://www.etcmobil.se/

[VSK]
4/7/14, 6:42 PM
#3

Ja man kan ju verkligen börja fundera på vem som vill ärva detta jordklot 🤔

Mrevil
4/7/14, 10:11 PM
#4

Vad jag förstår så kan de bara jätte lätt förstöra våran planet  men det är de inte intresserade av.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

lyrah
4/8/14, 4:37 AM
#5

Jag tror att d där med utomjordingar är som med oss människor d finns bra sådana och mindre bra sådana, fast jag har dock inte riktigt förstått hur man ksn fara genom tid och rum om man är av den mörka sorten, den låga vibrationen borde inte göra d möjligt

Cristine
4/8/14, 5:00 AM
#6

Om jag förstått det rätt så  är och har de onda varit här hela tiden… de lämnade aldrig jorden och det är till stor del deras fel att det ser ut som det gör idag.

Det är klart att det finns av dem därute också men de kommer inte igenom barriären som  den galaktiska enheten byggde upp runt planeterna i solsystemet(kommer ni ihåg  alla långa "gator" man såg växa fram runt solen)-12?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
m2studio
4/8/14, 9:18 AM
#7

Hej på er,

Så ni menar att 

1 - all bevis att Aliens plundrat jorden är felaktig?

2 - Alla bortförda ljuger?

3 - Konstig dödande av djur har inte med Aliens att göra alls?

4 - Aliens visar inte sig på en mänskligt sätt att vi förstår och Aliens är här att bara hjälpa och firar planet plats byte bara?

5 - Alla "SKUMMA" händelse så som skugga folket, långa Aliens, Grey, reptiler och mm är "boll skit" och Aliens är oskyldiga varelse som är goda?

Snälla!!!!!

Varför Aliens upplyser inte oss och sig och alla universum info som berör oss i dessa sammanhang? eller varför dem inte kontaktar oss direkt för en gång skull och visa sig och ändra på människor historia?

" det blir som GUD frågan kanske"

"Människor inte kan förstå det p.g.a. människors kort synhet"

Jag har inte problem med att rensa jorden men inte är så naiv heller att allt är bra. 

Stor tack till Aliens

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Cristine
4/8/14, 10:19 AM
#8

1 Nej det är inte felaktigt de har varit här och plundrat men andra har lämnat skatter

2 Nej de ljuger inte alls… u.jordingarna tar dna till sin genetiska bank och har gjort det i alla tider

3 Jo det har det för de äter inte sina vänner

4 De som ligger runt jorden och väntar  på det stora skeppet är våra grannar i vårat solsystem som måste hjälpa till att bereda jorden för  sitt inträde och de får bara hjälpa utifrån så länge,det är vi som ska  med god vilja och kärlek få bort det onda och rena jorden.

Onda greys finns redan på jorden precis som reptilerna och andra raser som befolkar underjorden

De har kontakt med personer runt om i världen som ska föra vidare deras ord

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
4/8/14, 11:44 AM
#9

Man tror ju att aliens kan ha med hjärnans "Big bang" att göra, som skedde för ca 50.000 år sen, men givetvis är det bara teorier.

Detta genom att korsa våra DNA med deras.

[kajmal"]
4/8/14, 11:59 AM
#10

det var vanligt med blodsoffer b-l-a oss mayaindianerna

har frågat mina vänner, om de tog blodprov av människor, och det var därför telexempel maya trodde att gudarna ville ha blodsoffer

ja svarade de det var därför att de tog blodprover

Gahella
4/8/14, 12:36 PM
#11

Det sägs ju även att en viss sort reptiler fanns här innan oss och de är inte glada över att vi kom och tog över "deras" jord.

Cristine
4/8/14, 1:59 PM
#12

Ja så är det Gahella.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

m2studio
4/8/14, 3:43 PM
#13

Så men din medgivande:

1 - Aliens inte är oskyldig

2 - En del bortförande återkomst aldrig

3 - En del djur slaktad utan anledning (bevis)

4 - En ras Aliens är goda och inte alla

5 - När små skeppar är här då finns inga problem för stor skeppar att vara här heller.

6 - Det svar som ni får av Aliens inte är 100% rätt (tror jag)

7 - Vi kan ej säkerställa före i tiden så vad dem säger er tar ni 100%.

8 - Alla speciella människor som både i jorden före oss och nu säger att människor ska ha ett ett ögat vid misstänksamhet och ett ögat vid nyfikenhet.

Så var inte alltid 100% på en sak menar de människorna.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
[VSK]
4/8/14, 4:41 PM
#14

Slaktade djur, eller kadaver kanske man skall säga, har ju hittats lite var stans jorden runt och inga vet vad som orsakat dess skador. Så nånting okänt finns det ju som ger sig på djur.

m2studio
4/8/14, 7:34 PM
#15

Tack för hjälpen med rätt ord, men angående det fenomenen är bland teorier som kopplas till ökande liksom Aliens. Du har rätt också.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Upp till toppen
Annons: