Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1191 ggr
Cristine
4/3/14, 9:00 PM

Ufos 2014

'

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
lyrah
4/4/14, 10:55 PM
#1

På tal om ufon, satt i bilen idag o väntade på frugan så fick jag syn på nått som lyste starkt på himlen, som en stark lampa, man såg nått svart brevid så jag uppfattade d som ett objekt,, trodde först att d var ett flygplan men sen helt plötsligt så tonade den ner o var spårlöst försvunnen, d här var mitt på ljusa dagen, när solen var som starkast, anledningen till att jag kunde se den i starkt solljus var att jag hade mörka brillor på mig med uv skydd, testa d ni:) om ni vill se nått på dagtid! Ett annat mysterium idag var att frugan vart utelåst på balkongen, dörren går endast att stänga inifrån och hon var ute o grejade, vart så förvånad när hon knackade på fönstret o dörren var låst, själv hade.jag hela tiden varit i köket med ungarna,

Cristine
4/4/14, 11:09 PM
#2

Jag brukar ofta se dem runt solen och har många foton. Ser dem från mitt skrivbord för jag har fönstre alldeles intill så jag tittar ofta ut.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

lyrah
4/5/14, 12:09 PM
#3

Som sagt nått är d som har otroligt hög teknologi om man bara kan tona bort! Vad d kan vara kan jag inte svara på, även om jag gärna vill tro att d skulle vara skepp från en annan planet/dimension, d kan lika gärna vara våra regeringars egna hemliga skepp som leker med oss! Men vi har i alla fall sett att d finns nått där uppe som flyger som troligtvis manovereras att nått/någon, som besitter avancerad teknologi:) nästa steg är att få bevis för vad/ vem d är, gissa kan jag göra men så länge jag inte vet är d ju svårt! D finns ju inga skyltar på dessa farkoster som talar om för allmänheten vem/vilka dom tillhör, när polishelikoptern tar sin dagliga runda över mitt tak så kan jag se att d är en polishelikopter, men då väntar vi på nästa steg med spänning, för vad d än är som flyger där uppe som kan göra sig osynlig/försvinna men väljer att vara synlig vill nog vänja oss vid tanken att dom existerar oavsett om d är människor el rymdvarelser från yttre rymden

Upp till toppen
Annons: