Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2544 ggr
Cristine
4/1/14, 12:17 AM

Kolla på flickan

får man straffritt göra så med en video, det finns en uppsjö av sådana videos. Hur kan man få byta fysonomi eller feltolka/ fejka den och lägga ut på youtube. Och de ligger kvar hur länge som helst,vad gör de som blir utsatta?

Själv tror jag inte på Shapeshifters.

(Ni får ursäkta att jag somnade ifrån videon)

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
lekandur
4/1/14, 1:13 AM
#1

Kom hit från "Nya inlägg" och jag förstår inte varför man ska börja analysera och hålla på att skrämma folk på det här viset.
Det är en flicka, oklart varför hon står där. Hon ser en rörelse i synvrån och blir självklart nyfiken och tittar upp för att följa rörelsen, som man brukar göra!
Sen det här med tungan så ser vi alla olika ut, en del har korta tungor som inte kan räcka ut tungan ens en gång. Andra har en Gene simmons tunga. Varför hon slickade sig om munnen? Ja det vet vi inte. men antagligen så fuktade hon läpparna eller "kliade" sig i mungipan. Inget konstigt med det utan det är det många som gör, bland annat jag!

Where you invest your love
you invest your life 

[melowi]
4/1/14, 1:26 AM
#2

Tycker lite synd om den här flickan som blir jämförd med djävulen.. Håller med #1. Herregu' om vi ska jämföra allt och alla så är väl alla en utomjording eller djävul

Marr
4/1/14, 6:27 AM
#3

Har sett denna video tidigare och det jag tycker är mest anmärkningsärt är varför flickan ska stå där?

Vi vet ju att Vatikanen har åkt dit för olämpliga "affärer" med barn och det verkar ju inte bara vara pojkar…

Vad är hennes roll att stå där bredvid gubben? Skulle hans ord bli mer trovärdiga då? Nä snarare tvärtom tycker jag.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Rumpstek]
4/1/14, 7:36 AM
#4

Ett första aprilskämt eller?

Cristine
4/1/14, 7:39 AM
#5

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Marr
4/1/14, 8:24 AM
#6

Jaha…fast det är så svårt att höra vad han säger. Kan inte höra att han ber Obama om att "benåda" hennes far. Får nog lyssna igen…Funderar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Twinflamewolf
4/1/14, 9:15 AM
#7

Stackars lilla tös säger jag att bli kallad reptil för hon slickar sig om munnen.Dessutom körs filmen i slow motion inte undra på då att det kan se lite knepigt ut men körde dom filmen i vanlig hastighet skulle det se helt vanligt ut.

Varför hon står där kan man undra men hon har ju bara ett normalt beteende som barn ofta har att slicka sig om mun eller hålla på med tungan.Men att skriva som dom gör,reptil uch säger jag och det finns så många såna här filmer där människor är annorlunda i utseenden eller rörelser och blir kallade för demoner och reptiler.Tragiskt hur en del förhåller sig till sina medmänniskor 😕

Cristine
4/1/14, 9:16 AM
#8

Det jag ville diskutera eftersom det finns så många sådana videor är om de fritt kan göra så här. (somnade när jag höll på), man måste väl kunna stämma dem. Flickan är klart nervös och det drar de nytta av. Det jag menar är att om du eller jag kommer med på tv av någon anledning och de fejkar med dina ögon och lägger ut nog måste det vara förbjudet eller är denna tjej  med på det som vi ser i nästa video.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
4/1/14, 9:35 AM
#9

Helt spontant tycker jag att denna lilla flicka på sitt sätt skvallrar att hon är utsatt för pedofili. Hon visar helt klart i mina ögon att hon är van vid att ha oralsex med den typen av tungrörelser. Tycker jag även kan se det med henne skygga blickar som hon ger påven

Och vi härinne är ju pålästa sedan tidigare om hur katolska präster runt om i världen utsatt barn för sexuella övergrepp i alla tider Arg

Gahella
4/1/14, 9:38 AM
#10

Jag håller med det borde vara straffbart att lägga in såna här videos och utsätta människor för såna här saker.

Men på youtube får tydligen allt visas. Mitt lilla barnbarn och jag skulle lyssna på lite sånger därifrån, och upp kom det ena gräsligare än det andra då vissa har roat sig med att sexualisera dessa barnvisor

Twinflamewolf
4/1/14, 9:45 AM
#11

Man tycker ju det men att komma åt är nog svårare än man kan tänka med tanke på hur lätt det är att utge sig för att vara vem som helst.Det som är tragiskt är att en del personer verkligen tror och låter sig skrämmas samt dom personer som blir utsatta med dessa filmer.

Cristine
4/1/14, 10:19 AM
#12

Jag tycker det är nästan allvarligare att barn utsätts för att vara demoner än att utsättas för pedofili. Hur blir hon behandlad efter detta av de som sett videon?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Gahella
4/1/14, 10:44 AM
#13

Jag vet inte det Cristine. Många barn som blivit utnyttjade sexuellt har fått sina liv helt förstörda och ofta blivit knarkare och prostituerade. Och går det inte så illa väljer de oftast partner som gör dem illa på olika sätt då de oftast har en mycket dålig självkänsla och ligger nära  ett självskadebeteende.

Någon har gått över denna heliga gräns, och efter detta är inget heligt längre och lever därefter som oftast ett mycket gränslöst och destruktivt liv då den har passerats.

Så man kan säga att de får jobba med sina inre demoner och djup existentiell ångest. Så illa är det på en skala

Annons:
Cristine
4/1/14, 10:55 AM
#14

Du har nog rätt i det men hur man än vänder och vrider på det så har de fått sina liv förstörda av båda skälen.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Rumpstek]
4/1/14, 11:29 AM
#15

#12 Nu måste du väl ändå skämta? Att bli utsatt för sexuella övergrepp är naturligtvis värre än att några galningar påstår att barnet är demon. De flesta, normala, människor inser att de är knäppa och tar det inte på allvar.

[Rumpstek]
4/1/14, 11:30 AM
#16

#14 Varför tror du att flickan fått sitt liv förstört? Vet du något mer om denna flickan, hur hon lever idag?

Cristine
4/1/14, 2:10 PM
#17

Jag vet bara att hon fått sin pappa tillbaka men vet också hur grymma barn kan vara.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Rumpstek]
4/1/14, 2:19 PM
#18

#17 Hur menar du nu?

Marr
4/1/14, 2:41 PM
#19

#18 Att just denna flickas liv har blivit förstört har väl ingen sagt någonstans här? De som blir utsatta för övergrepp av olika slag får det kanske inte så himla lätt i sitt framtida liv heller, just som Gahella säger.

Ska man sen utmålas för att vara en reptil som You Tube har för vana att visa, är ett övergrepp i sig. Barn ska man ge f**n i att utmåla som det ena och det andra. Det kan bli förödande och t.ex. denna tös kan säkerligen råka ut för att bli ett mobbingoffer.Ledsen

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Rumpstek]
4/2/14, 7:38 AM
#20

#19 De flesta inser att det är några dårar som gjort detta, ingen normal människa skulle få för sig att göra något sådant.

Och att jämföra det med att bli utsatt för sexuella övergrepp är bara fel, på alla sätt och vis.

Annons:
Cristine
4/2/14, 7:41 AM
#21

#19 Ok det var fel!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Upp till toppen
Annons: