E.T. / Utomjordiska raser

Om det är sant!

2014-03-26 10:40 #0 av: m2studio

Är aliens gods?

Har de skapat en mängd elände?

Har vi varit deras slavar?

Varför Secret organisationer fungerar så bra?

Är hybrider bland oss utan att vi förstå deras närvaro?

Blir vi lurad varje dag?

Vänligen ta 1,5 time på dig och kolla filmen ordentligt innan du skriva din inlägg för denna repport.

Kolla filmen från en annan syn som inte har någon sidan.

2014 Aliens, Ufo's, Annunaki. The Ultimate question?

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=hvtY3Y4B6BY

kan detta vara sant? Kan andra UFO sökare vara så blink att inte kunna se detta?

Anmäl
2014-03-26 16:47 #1 av: Gahella

Har inte sett denna filmen men sett varianter på samma tema. Och jag svarar ja på de flesta frågorna utom den första som jag inte förstår. När du skriver gods, menar du gudar eller goda?

Jag personligen tror att vi är en planet som vissa Ets har som koloni så som vi själva har koloniserat andra länder på deras naturtillgångar. Sedan finns det Ets som har de bästa intentionerna och är här i fred och samverkan, guskelov.

Anmäl
2014-03-26 16:55 #2 av: m2studio

Goda menar jag och inte GUD.

Vet du hur man kan kontakta dem ETS som är här? Eller hur man kan se dem åtminstående? eller hur man känner deras närvaro? Hur vet du att de är goda?

Anmäl
2014-03-26 17:05 #3 av: Gahella

Okej, ja som sagt jag tror att det finns alla sorter om jag säger så.

Jag vet att Cristine härinne har gjort det och har täta kontakter med dem och de brukar ha stora uppvisningar framför henne kåk om kvällarna :)

Jag tror personligen att de finns där men håller sig i bakgrunden för att inte skrämma oss. Eller som de sa till mig i en *klardröm*, att tids nog skulle jag få se dem men att de önskade för min egen skull att jag skulle fokusera mer på nuet här på jorden än att hålla på att längta *hem* hela tiden. Och det tycker jag var ett bra råd som passar mig.

Vissa känner dem starkt, andra inte. Men de gånger jag haft kontakt med dem så känns de i hjärtat och jag blir varm och uppfylld. De gånger jag fått otrevligt besök känner jag mig ledsen och dränerad, och det gäller även astralt besök

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.