Kosmiska energier/frekvenser

Meditation för att rena Vatikanen

2014-03-25 15:04 #0 av: Amon

I dag den 25:e mars 2014 - på Jungfru Marie Bebådelsedag

- samlas människor jorden runt - för att meditera och skicka ljus till Vatikanen och Rom och till leylinjerna som går igenom dessa - för att hjälpa till att rensa bort gamla mörka energier från gamla paradigm - och att släppa fria de andliga energilinjer som kommer att koppla upp dig med Allt Som Är.

Från Kauilapeles blogg: 

"Vatikanens Illumination händelse", 3-25-14 ... (eller, "Vatikanens Rening")

Publicerat 2014/03/22 genom kauilapele

vatican_illumination_event_outline_text

Vatikanen upplyst (från JHaines webbplats )

[Klicka för sida för denna händelse ]

[Update 3-23-14: den senaste Montague Keen inlägget tillför lite mer information till denna viktiga händelse.]

Här är affären ... Jag har fått flera "indikationer" under de senaste dagarna om att något skulle "kalla på åtgärd". Så här är min lista, i kronologisk ordning.

1. 3-16-14: The Montague Keen budskap kommer ut. Den nämner, "... de stora leylinjer i Rom ... Jag ber att du koncentrerar dig på detta på vårdagjämningen (Lady Day den 25 mars [3-25-14]) eller så nära detta datum som möjligt för dig ... det är The Big One! ... att få till stånd frisläppandet av de andliga energilinjer som kommer att koppla upp dig med Allt Som Är. "
  2. 3-19-14: Fick ett SMS från G., något om att komma tillsammans för att göra det "Monty Keen" sak på 3-25-14. Jag text tillbaka att jag inte känner mig dragen till den.
  3. 3-20-14: Jag hämta Kevin Annett intervjun och lyssna på en bit av den. Han nämner att "påven är egentligen inte är påven", och allt det och det.
  4. 3-21-14: Jag märker Jean Haines inlägg om en händelse att "Överflöda Vatikanstaten med ljus". Den upplysta Vatikanens foto "träffar" mitt inre.
  5. 3-21-14: Detta leder mig till det ursprungliga inlägget på GalacticConnection.com (hon nämnde Cobra " Window of Opportunity "). Så jag läste detta och det står, "den viktigaste platsen för att översvämma med ljus just nu är Vatikanstaten." Fick en "hit" i mitt inre.
  6. 3-21-14: Någonstans här, mitt i Facebooks nyhetsflöde, ser jag det här ... " GLOBAL MEDITATION FÖR RENING av leylinjer VIA ÅTTA egyptiska obelisker I ROM ". På 3-25-14. En annan "hit" i mitt inre.
  7. 3-22-15: Fick ett mail om att det senaste ÉirePort kom ut. Det säger, "Final" av gamla paradigmets rutnätspunkter "borttagning sker med samtycke från Gaia och hennes invånare." Jag får genast att "sista rutnätspunkten" är Vatikanen. Och en annan "hit" i mitt inre.
  8. 3-22-14: Jag ser, och lyssnar till Kevin Annett: "Påven är inte påven" video ( publicerad här ). Ytterligare en "hit" i mitt inre från det.

Så, det är affären, jag kommer att delta i detta, och uppmana alla som känner sig dragna, för att komma med också. I grund och botten har jag för avsikt att följa processen som beskrivs av Alexandra i hennes GalacticConnections utstationering .

1) Sitt och anslut till källan genom den Galaktiska Central Solen. Om det gör det lättare för dig - tänk dig att Galaktiska Central Solen för vår galax Vintergatan är i Skyttens tecken. Tänk dig en pelare av ljus som lämnar den Galaktiska solen och går in i ditt energifält från ovan. Tänk dig det här ett tag. Känn närvaron av Mor Far Man som ansluter till din JAG ÄR källa vid basen av ditt hjärta.
2) Innan vi går vidare är det fördelaktigt att känna energin från källan som också ansluter till hjärtat av Gaia genom fotsulorna. Ta också Gaias helande gröna energi upp i ditt hjärta.
3) Be nu att anslutas till ärkeängeln Mikaels Blå Flamma och föreställ dig att den också går in i ditt hjärta.
4) Be att anslutas till Saint Germains Violetta Flamma och se den förankras i ditt hjärta.
5) Tänk dig nu att du har en fackla i båda händerna och att du styr de blå och violetta Flammorna genom dessa facklor mot Vatikanstaten och alla som deltar i driften av Vatikanens bank och det globala banksystemet.

25 mars, 2014 ... på en tid som fungerar för dig

Nedan finns några länkar som är relevanta för allt detta, och för referens. Jag fann den sista mest fascinerande.

Kp:s sida för detta evenemang är: https://www.facebook.com/events/550150751764379  

Anmäl
2014-03-25 21:08 #1 av: Amon

I dag vaknade jag av energier som körde runt i huvudet - och det har hållit på hela dagen ända tills i kväll ca kl 18. Jag satt även en stund på eftermiddagen och mediterade och skickade ljus till bla Vatikanen - och det kändes bättre en liten stund - och jag somnade också en stund under meditationen. Men sedan så satte det igång igen. 

Men nu i kväll så känns det mycket bättre - om än inte helt bra. Jag får hoppas att det gjorde gott - det ljusarbetet som vi alla gjorde tillsammans idag! SolTummen uppHjärta

Anmäl
2014-03-25 22:38 #2 av: Amon

Nu förstår jag vilket viktigt energiarbete som vi gjort idag - när jag lyssnar på den här intervjun. Den handlar om Vatikanen - om vad som egentligen försiggår där - och att alltihop kommer att avslöjas inom kort:

Anmäl
2014-03-26 17:24 #3 av: Gahella

Nog måste det renas alltid! Har läst om det här tidigare och det är nästan ofattbart. Det är bara att se vad så många katolska präster nu får be om ursäkt för, och då har de endast erkänt pedofili.

Och när vi dragit upp det här med roten så lär den här planeten bli en mycket kärleksfullare plats att leva på

Anmäl
2014-03-26 20:06 #4 av: Amon

Ja här pratas det ju om så fruktansvärda ofattbara grymheter mot barn tex - som man knappt skulle våga tänka sig i sin vildaste fantasi..DjävlasFörskräckt 

..och jag har också hört det för..Storgråter

Om nu allt detta stämmer - så behöver det verkligen renas i Vatikanen - precis som du säger Gahella!Tummen upp

Och ja - då kommer det äntligen att bli en mycket bättre planet att leva på.. Hjärta

Anmäl
2014-03-26 23:03 #5 av: Amon

Nytt från Kauilapele i kväll:

Tack alla som deltog i "Vatikanens Illumination händelse" ... "Håll i hatten, baby!"

Publicerat 2014/03/26 genom kauilapele

vatican_illumination_event_outline_text_THANK_YOU_240 

Tack alla ni som var en del av denna betydande Jordiska Förändrings Händelse, Vatikanens Illumination händelse ( https://www.facebook.com/events/550150751764379 ). Jag känner att vi tillsammans har gjort vad som behövde göras.

De mörka hörnet är upplyst ... det gamla paradigmets bitar hålls inte längre samman av något, energiskt ... Och planeten är nu helt omsluten av, och inbäddat i det nya Kosmiska Ljuset.

Här borta på stora ön, noterade jag en utvidgning av kupolen i blått ljus som kom från och omgav Hualalai . Även portalen har utökats till att omfatta större delen av västra delen av den stora ön. Dess anslutning till Giza byggdes ut, och en ny anslutning till Luxor, Egypten, öppnades.

När jag talade med M. igår, kände vi båda kände att en "fristad" för många av oss vid den här tiden, faktiskt är Inre Jorden. Personligen anser jag att mycket av min "ut ur kroppen medan sovande" tid går åt att arbeta där, på något sätt.

Detta för att hjälpa till att förbereda planeten och dess invånare, för det massiva planet uppvaknandet som mänskligheten kollektivt genomgår för närvarande, på en mycket gradvis, noggrant uppmätt hastighet. Som ett resultat av Vatikanens Illumination händelse, har många begränsningar i rörelse uppåt tagits bort, så att det "massiva planet uppvaknandet" nu kommer att gå mycket snabbare.

Allt jag kan säga om detta är,

1. "Tack för din medverkan!"
  2. "Gillar att titta på alla dessa" gamla paradigm bitar som "faller ... snabbare och snabbare", och,
  3. "Håll i hatten, baby!" 

Anmäl
2014-03-27 09:14 #6 av: Marr

Jag gjorde det så enkelt för mig att jag spelade Ave Maria 2 gånger och "sände vidare" allt vad jag orkade. Bad om rensning och ljus.

http://www.youtube.com/watch?v=jA1qaOu_TDk

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl