Kanaliserade budskap

Flight 370

2014-03-23 19:33 #0 av: Cool-Cat

Det kommer uppgifter om att Flight 370 har förts till Agartha (Hollow Earth).

I en intervju med Ashtar så framkommer detta.

Intressant. Det lär ju framgå ganska snart om detta stämmer.

Jag tror det är ett led i uppvaknandeprocessen för folket på Jorden.

Passagerarna kommer ha intressanta vittnesmål om vad som hänt dem när de intervjuas inför världspressen.

Commander Ashtar: Greetings … This was quite a coup we managed, and first I want to let everyone know that the passengers on Flight 370 are absolutely delighted and happy, spending time – yes I’m going to tell you where they are. I bet some of you have guessed. They are indeed in Hollow Earth.

“There is no evidence because there was no plane crash.”

When they come back they will have quite a story to tell – they will be interviewed by TV interviewers, and stations all over the world are going to want to find out where they were, how it happened. In case the cigar-shaped ‘ufo’ which is now assigned to hovering over every conflict on the planet has not been enough, it will all come out when the people come back from Hollow Earth. They know all about our galactic plan, and they were most ecstatic – have asked us to please use them as so-called hostages to create leverage to insist that all government bring peace on Earth, to insist the governments must turn over all weapons and agree to enacting NESARA laws around the world, in every country.

http://galacticconnection.com/commander-ashtar-declares-flight-370-crash/

Anmäl
2014-03-23 20:12 #1 av: alicia80

Va lustigt jag skulle precis lägga upp ett inlägg här och se i fall några av er trodde att ämnet tillhör denna sajt! På något sätt känns det så men visste inget om de du just la upp

Anmäl
2014-03-23 20:19 #2 av: alicia80

http://www.novafm.com.au/station/national/show/fitzy-and-wippa/video/further-psychic-predictions-missing-malaysia-airlines-flight

Anmäl
2014-03-23 21:27 #3 av: Cool-Cat

Är tydligen dags att införa "NESARA" nu.

There is of course a large connection between the cigar-shaped ship and flight 370, and the introduction of the NESARA Law, which will shift the entire planet – the entire planet – to a new way of governance.

what we are telling the world is we will no longer permit the kind of destructiveness and bad behavior that has been the norm on planet Earth..

Anmäl
2014-03-23 22:54 #4 av: Amon

Det finns många motstridiga uppgifter om vad som hänt med detta plan.

Många "kanaliserare" har fått uppgifter om att det tagits om hand och finns på en säker plats. Andra som Cobra tex säger att detta är helt fel. Kauilapele anser att planets försvinnande kan vara del av en större plan! Men nu har de väl börjat hitta rester av planet i Indiska oceanen?..Funderar

Det finns väl snart inte en sajt på iFokus som inte diskuterar vad som kan ha hänt med planet!?Galen

Här i alla fall några sidor som skriver om detta:

http://goldenageofgaia.com/2014/03/21/message-from-matthew-and-ashtar-via-suzy-ward-march-20-2014-missing-malaysian-airlines-plane/

http://kauilapele.wordpress.com/2014/03/22/part-2-of-3-okay-i-said-i-would-not-post-any-more-malaysian-air-370-items-so-here-are-three-more-kathryn-may-operation-truthout-flight-370-update-from-st-germain/

http://kauilapele.wordpress.com/2014/03/22/part-3-of-3-okay-i-said-i-would-not-post-any-more-malaysian-air-370-items-so-here-are-three-more-donde-estan-los-239-pasajeros-del-vuelo-mh-370/

Denna sista är på spanska - tror jag det är - men har ni översättningsprogram så löser det sig nog.. Skämtar

Annars kolla här:

http://translate.google.com/translate?hl=sv&sl=auto&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fkauilapele.wordpress.com%2F2014%2F03%2F22%2Fpart-3-of-3-okay-i-said-i-would-not-post-any-more-malaysian-air-370-items-so-here-are-three-more-donde-estan-los-239-pasajeros-del-vuelo-mh-370%2F

Anmäl
2014-03-23 23:58 #5 av: Mrevil

Gillade texten =)

Anmäl
2014-03-24 01:58 #6 av: m2studio

Vad ska man vänta på?

Hur länge anhöriga ska lida för att höra saningen?

Blir något rätt svar någon gång?

Vad tycker ni?

Anmäl
2014-03-24 12:13 #7 av: Mrevil

Jag tror ome detta är sant att de kommer ta en lång tid innan de är tillbaka kanske 2015 då det är början av deras kontakt med  oss.

Anmäl
2014-03-24 12:37 #8 av: Magi-cat

Tragiskt! Det måste vara fruktansvärt för de anhöriga!

Samt alla spekulationer....

Det är absolut troligast att det är en krasch pga något tekniskt fel.Ledsen

Anmäl
2014-03-24 16:07 #9 av: Magi-cat

Malaysia har nu bekräftat att planet störtade:

http://svenska.yle.fi/artikel/2014/03/24/malaysia-planet-stortade

Anmäl
2014-03-24 18:15 #10 av: m2studio

De (Malaysia) ljuger och UFO folket som tog dem eller dem inte har hittat vrakdelar än.

Anmäl
2014-03-24 18:31 #11 av: Magi-cat

#10 Menar du att UFO-folket tog planet? Funderar

Varför skulle de vilja norpa ett trafikflygplan fullt med folk?

(Ursäkta om jag missförstod.Glad)

Anmäl
2014-03-24 18:44 #12 av: m2studio

Alltså vill jag gärna tror det för att tänk om dem har störtat i vattnet då är det normala som kan hända men ingen vrakdel har hittats än. Då man kan hoppas på några antal presenter att UFO folket har dem. 

Anmäl
2014-03-24 18:55 #13 av: m2studio

Magi-cat  efter en massa sökande har jag förstådd att det finns båda

goda och onda Aliens där ute. Så om vi hoppas på att dem goda har 

tagit passagerarna då kanske vi hoppas på det positiva att hända och 

inte ger energi till negativa sidan. Min gissning är att vi kommer aldrig att 

se dem igen.

Anmäl
2014-03-24 19:36 #14 av: alicia80

Oj va förvirrande! Inget verkar ju stämma nu?

Anmäl
2014-03-24 21:58 #15 av: Nandini

Mycket intressant det där med att de finns hos Agarthanerna! 

Anmäl
2014-03-25 07:18 #16 av: alicia80

Ja vi hoppas på det tycker jag Nandini

Anmäl
2014-03-25 11:09 #17 av: Cool-Cat

Planet hade problem och räddades av ett skepp.

Anmäl
2014-03-26 17:01 #18 av: m2studio

Regeringen ljuger om att hittat vrakdelar tror jag. Eftersom dem har inte hittat någonting och vet vad har händ egentligen då säger så.

Anmäl
2014-03-26 19:21 #19 av: alicia80

Nu har man hittat 122 vrakdelar.

Anmäl
2014-03-26 20:26 #20 av: Mrevil

Kan bli att de skapar egna vrakdelar genom att visa falsk plan precis som lost. 

Anmäl
2014-03-26 21:19 #21 av: Magi-cat

En olycka har skett. Tyvärr. Bara att acceptera.

Anmäl
2014-03-26 21:51 #22 av: Amon

Så här säger Ashtar i en ny kanalisering - och det här känns riktigare tycker jag: 

http://goldenageofgaia.com/2014/03/26/ashtar-speaks-on-the-ebola-virus-outbreak-and-malaysian-flight-370/

"Ja, gick flygplanet ned på grund av en explosion ombord. Det fanns inget lidande. Alla passagerare är döda och själarna återvände hem - med en stor, stor, mycket stor välkomstfest på andra sidan. Anden kommer inte att tillåta dem bakom explosionen att dra nytta av händelsen - till exempel inga nya krigslagar, restriktioner för förfaranden resor etc.

Ni vet att vi lever samtidigt i olika tidslinjer. Runt denna incident finns det många tidslinjer. Meddelandet som du får när du ber om förklaringar beror på vilken tidslinje är du i linje med."

Anmäl
2014-03-27 10:30 #23 av: lyrah

Hey tror mycket väl på den teorin att regeringen skulle kunna ljuga om att dom hittat vrakdelar, varför inte! Regeringen anses ju kunna lösa allt och folket litar på att dom gör d, d är vad som förväntas av dom, hur skulle d se ut om dom alldrig kunde förklara vart planet tog vägen, klart dom ljuger ihop en story med hjälp av experter så att folk lugnar sig får en förklaring! Så är d om d är så d ligger till!

Anmäl
2014-03-27 10:50 #24 av: Cool-Cat

#21     Var är bevisen som stödjer denna formulering?

Anmäl
2014-03-27 11:00 #25 av: Magi-cat

#24 Som du förstår har jag inte några bevis, lika lite som någon annan har det. Men det känns som det troligaste. (Och inte något vansinnesdåd av piloterna.)

Varför UFOs skulle vara inblandade förstår jag inte alls.Funderar

Hoppas den där lådan hittas så man får lite mer klarhet! 

http://www.aftonbladet.se/incoming/article18616530.ab

Anmäl
2014-03-27 11:07 #26 av: Cool-Cat

#25 Aha, så nu har formuleringarna ändrats. 

Från "har skett" till "troligaste"

Konstigt att Ashtar kommer med olika formuleringar. Verkar som om en av kanaliserarna är en bluff. Jag vet inte vem av dem, men han kan inte säga så olika saker.

Anmäl
2014-03-27 11:23 #27 av: Amon

Med åren har jag lärt mej att ta kanaliseringar med en nypa salt - och lyssna till mitt inre för att känna efter om detta kan stämma..Funderar

Läs gärna Gahellas tråd om Mikael Kvists blogg: Omtiden - där han bla beskriver att efter stora solutbrott - som de vi haft nyligen - så öppnas portar för entiteter att komma ner och försöka "tvinga" på öppna människor "skimrande" kanaliseringar:

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/5332d7728e0e744370002b0d-omtiden-portar?discussions-1  

Anmäl
2014-03-27 11:26 #28 av: Magi-cat

#26 Hur tydlig behöver man vara när man inte har bevis i vilket fall som helst? Glad

En olycka har tragiskt nog skett och det troligaste är att den berodde på ett tekniskt fel. Ungefär så...

Anmäl
2014-03-27 16:48 #29 av: Cristine

Jag varken tror eller har trott, det är ingen ide,  för det blir bara gissningar som bara rör till det ännu mer. Tids nog kommer sanningen fram.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-03-27 17:19 #30 av: Gahella

Tänker detsamma som du Cristine för det blir bara en massa spekulationer, den ena märkligare än den andra kan jag tycka Funderar

Anmäl
2014-03-27 17:46 #31 av: Magi-cat

Ni har så rätt. Man borde inte tycka eller tro alls, ännu mindre spekulera. Men det här har gripit mig så starkt, så jag kunde inte låta bli att bli engagerad. Dels det och dels att man undrar HUR ett plan kan försvinna med all tillgänglig teknik. Man ser hur sårbart allt är ändå.

Fast nu verkar man ju ha funnit delar av det. Bra med satelliter ibland.

Anmäl
2014-03-27 19:46 #32 av: Gahella

Kära katten det var ingen kritik så, och jag ska inte säga något då jag själv gärna hänger mig till vilt spekulerande när jag är på det humöretSkämtar

Tyckte det bara blev lite för mycket med dessa kanaliseringar samtidigt som jag är helt öppen för att det faktiskt kan hända.

Ja du hör, ska nog inte säga mer nu Yrar

Anmäl
2014-03-27 20:59 #33 av: Cristine

Det är inte heller min mening att kritisera,  jag brukar vara den första i att spekulera hej vilt men kände bara inte för de denna gång

Anmäl
2014-03-27 21:30 #34 av: Magi-cat

Men oh jag tog det inte alls som kritik. Kramas

Blev mest lite självkritisk bara. Man kan inte hålla tankesnurren i styr alla gånger. (Mer sällan faktiskt. Tystad) Särskilt när det är något som berör.

Anmäl
2014-03-28 07:56 #35 av: alicia80

Jag borde också sluta spekulera nu känner jag. Jag har blivit så besviken på dessa kanaliseringar nu. Jag ville verkligen tro på dem och nu vet jag inte alls vad jag ska tro. 😳 Jag hoppades så mycket att det äntligen var tid för ett stort avslöjande men istället har jag börjat ifrågasätta om det ens finns nåt mer. Snälla övertyga mig...

Anmäl
2014-03-28 08:08 #36 av: Magi-cat

#36 Klart det finns "nåt mer" (mycket mer Glad) men en lärdom är att inte förlita sig på kanaliseringar.
edit: Och det där "mycket mer" behöver inte ha med en flygplanskrasch att göra.

Anmäl
2014-03-28 09:27 #37 av: alicia80

Tack Magi-cat!! Jo jag vet egentligen att det finns mer men jag är i en period som jag känner att jag blir lite prövad. Vill så mycket just nu och eftersom jag själv känner att jag vet så mycket blir jag så frustrerad när resten av samhället inte hänger med ( vet att det sker framsteg men ändå )

Anmäl
2014-03-28 16:08 #38 av: Amon

Nej - det här är ingen kritik mot dej Cool-Cat!Tummen upp

Utan det är mer mot trovärdigheten generellt i kanaliseringar - och att det ibland faktiskt går "inflation" i dessa kanaliseringar. De kanske inte stämmer någon utav dessa båda från Ashtar.. Funderar

Jag lade in den i inlägg #22  bla för att visa att mycket olika och ibland motstridig information kan komma från "samma källa" - om det nu verkligen är den källan som anges. Det är upp till oss själva att bedöma.. Oskyldig

För mej känns det tyvärr som att de som var ombord på planet är döda.

Men hur det gick till när planet kom ur kurs - och instrumenten slutade fungera - DET är den stora frågan - som jag ser det..

Och här kan man nog komma med spekulationer..

Bla talas det om att det använts något nytt hemligt vapen - för att först få planet långt ur kurs - och sedan spränga det..

Men detta kunde de tydligen också redan under andra världskriget - då man störde fiende flygplan från marken för att de skulle köra fel - så det verkar inte vara något nytt.. Funderar

En sak känner jag mej i alla fall helt säker på - och det är att media berättar inte hela sanningen! Funderar

Anmäl
2014-03-28 18:33 #39 av: Gahella

Jag tänker som du Amon, och tror mig veta att vi härinne är särskilt överens i din sista mening Skämtar

Anmäl
2014-03-28 19:39 #40 av: Cristine

Japp där håller jag med!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.