Annons:
Etikettenergier
Läst 2204 ggr
Amon
2014-03-21 23:14

"Energifull" vårdagjämning!

Det brukar ju sägas att vår- och höstdagjämningar, liksom sommar- och vintersolstånd brukar vara alldeles särskilt kraftfulla - energimässigt sett.☀️ (Andra kraftfulla energidagar är mån- och solförmörkelserna samt varje fullmåne - och i viss mån även nymånen.)

Och vårdagjämningen som var igår 20:e mars - var inget undantag från regeln..

Själv har jag känt av en hel del energier - samt haft en del magproblem och ryggont i nedre delen av ryggen de sista två veckorna - med kulmen i går. Men i dag känns allting mycket bättre.. 👍

Och nu har jag hört många med liknande symptom - i magen och ryggen - och allra mest de sista dagarna. 🤔

Då förstår jag att det är något lurt - eftersom många drabbas av samma sak..

..och så fann jag nu den här informationen om

Vårdagjämningens energier - i nästa inlägg: ☝️

Annons:
Amon
2014-03-21 23:16
#1

Högre Jag Meddelande via April Bender:

=========================================

Den underbart strålande utandningen av Portal Energier

april Högre Jag Meddelande: Den underbart strålande utandningen av Portal Energier, kanaliserat i april Bender, 21 mars 2014 http://aprilsairings.blogspot.co.uk/

Jag är glad att dela att du har varit fantastiskt framgångsrik i både "inhalation" och "integrations" faser av denna kolossala Vårdagjämnings Portal!

Du har lyckats att "inandas" från det inre sätet / tron ​​egenmakt (solar plexus chakra), allt som är, i helhet, JAG - information, koder, minne, eller kvantdata för dina flerdimensionella Själv, dina Själ / Stjärn Familjer, dessa världar / sfärer där de bor, och en hel del av den "lokala" Akasha, att helt fylla din nyligen raffinerade / utökade farkost eller "själ / ande kropp."

Du har också nyligen avslutat tillräcklig integration / sammansmältning av dessa energiska informativa vägar / strömmar i farkosten, för att nu starta Sam-Kreativa/Uttrycks fasen eller "synkroniserade kollektiva utandningen." Framför dig och alla andra Ljus Krigare, till en examen eller en annan, släpps de vackert blandade energierna / informationen som nu finns inom Självet (farkosten) från dina dramatiska in-andetag in i eter / elementet, Gaias Ley-rutnät, och / eller övergripande Livs-rutnät.

Detta kommer att börja som ett "långsamt" nästan "sipprande utsläpp ut ur ditt område, men kommer att ta fart och magnetiseras desto mer när det finner andra strömmar / noder i resonans med / för det. Ett utbyte och / eller sammanslagning av information sker sedan när dessa strömmar eller vägar ansluter / skär och en "nod" eller en ny punkt i kopplingen skapas sedan.

Denna process kopierar vidare hela Livs rutnätet / Kollektiv sinnet tills alla nya utandadade bäckar / noder är anslutna eller är i gemenskap. Vid vilken punkt, rutnätet eller kollektiva minnet blinkar öppnar sitt öga, blir medveten och fullt medveten om det själv. Jag har talat om detta tidigare som "tändning / aktiverings" fas och det är att nå denna sista fas av kollektiv "aktivering" och / eller "självinsikt", att det finns en möjlighet till kontakt eller en händelse att äga rum .

Om alla energi vägar / noder av det nyligen uttryckta / Sam-Skapade Livs rutnätet finner tillräcklig harmonisk resonans och / eller vibrations kompatibilitet, kommer då "aktiveringen" att bli en fullständig framgång och händelsen eller Kontakten kommer naturligtvis att börja.

Om denna "uppstignings provkörning" faller kort, är det okej, det kommer att finnas andra möjligheter, särskilt i juni vid sommar-solståndet, för att göra ett andra försök. Och under tiden kommer du att ha fått all denna information som du tog igenom under denna portal, upp till den nivå som du eller varje själ, har möjlighet att integrera. Så individen kan fortfarande gå upp lite eller mycket längre på grund av det Gemensamma Uttrycket / utandningen av / med sådana mycket raffinerade energier / information.

Om du som Ljus krigare gemenskap lyckas, kommer det att bero på att du SAM-SKAPAT det sålunda, genom att återställa och omlänka alla Själ / Stjärn Familjers härstamningar och deras motsvarande medvetande / information i den övergripande "erfarenheten" av Gaia (Kontakt), som Hon blir då eller slutligen ses i all sin 5D (och ovan för vissa) prakt.  "Slöjan av separation" lyfter äntligen - och en spännvidd på kollektiv "ingen tid" upplevs.

Om det lyckas, kommer alla själar att uppleva detta ögonblick av "ingen tid" unikt, baserat på deras nivå av inre tillväxt. Och baserat på denna erfarenhet, kommer de att välja, på något plan, deras nästa landskap av erfarenhet. Om det efter detta ögonblick, en själ fortfarande är för omedveten för att välja, kanske på en medveten nivå som de inte ens vet / registrerat att "det" hände, kommer de då att ha en annan möjlighet under nästa sådant kollektivt / global ögonblick " av ingen tid. "Dessa stunder kommer att hända i vågor, varje bygges i längd och djup erfarenhet, varje våg som erbjuder ytterligare en möjlighet för själar att vakna upp, för att se, att välja. Fram till den tiden i alla fall, kommer inte denna stora uppstigning / skörd fönstret att stänga (ett sätt ut).

Under det återstående fönstret, kommer alla plattformar (3D, 5D och utanför) i Livsnätverket  / kollektiva sinnet att existera, som erbjuder varje själ en uppsjö av nivåer för att uppleva och / eller leva under de kommande dagarna, veckorna, månaderna eller åren framåt baserat på deras egen personliga områdes vibrationer / resonans eller nivå av själ växt/uppstigning.

Det borde inte ta mer än ett par dagar för de återstående stegen i utandning / gemenskap och kollektiv aktivering / tändning för att köra kursen och för oss att veta den totala effektiviteten i denna härligt STRÅLANDE KOLLEKTIVA utandning av portal energier.

Under tiden kan du studsa fram och tillbaka från stater i stor expansion och glädje till håglöshet, tomhet, och trötthet. Expansion och lätthet kommer snart att gå om trötthet. Vila så mycket du kan, under de kommande 2 dagarna eller så.

Tills dess …

Amon
2014-03-22 00:42
#2

Jag undrar just om det är detta "The Event" / Händelsen eller Kontakten som avses i #1: ☝️😇🤔

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/52f8cbfb8e0e742c760010dd-the-event?discussions-3

Marr
2014-03-22 06:29
#3

Ok Amon för det här var lustigt…Funderar

Har haft ont i ryggen jag med och brukar inte ha det numera. Igår funderade jag på om jag var på väg att få en ny njurbäcksinflammation, huvvaligen!Förskräckt

Fast innan kvällen var slut var det helt borta och idag känner jag inget alls av det. Tack & lov!Pustar

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2014-03-22 14:25
#4

Ja puh vilken vecka!

Det började i måndags för min del då jag var så trött att jag mådde illa och trots att jag sovit som en gris den sista månaden. Och har hört flera som varit lika trötta och även känt illamående.

Amon
2014-03-31 17:16
#5

Aisha North har mer att berätta om det här:

Ett helt nytt energisystem runt jorden

Aisha North, 29 mars 2014

En kort uppdatering av energierna

Som många av er redan har märkt, har dessa helt nya nät av energetiska trådar kors och tvärs över hela er planet, lyst upp mer än ett fåtal eluttag hade kunnat göra. Det här kan på många sätt liknas vid vad många av er kallar akupunkturpunk- ter, som på energetiska vägar vid olika punkter tjänar till att inte bara förankra dessa energier, utan också förstärker dem.

Låt oss förklara. Vad vi talar om nu är faktiskt några av egen- skaperna hos detta nya energisystem som många av er har bidragit med att sätta upp, och det vi talar om kommer att komma som en överraskning för en del av er, medan det för andra kommer att bekräfta vad de redan intuitivt har känt. När ni alla anslöt, under de senaste dagarna och veckorna, till denna energetiska uppgradering, fungerade ni också som ett stöd för ett stort antal av dessa nätpunkter, manifesterade genom sam- spelet mellan er fysiska kropp och dessa inkommande energier, vilket fick hela nätet att komma till stånd. Och nu är det igång, om än inte i sin fulla kapacitet ännu. Som det alltid är i dessa fall så behövs det en viss anpassningsperiod, eftersom det faktiskt är en helt ny energi inte bara för er, utan för hela den här planeten.

Kom ihåg vad vi tidigare har sagt om detta, för det här enorma nätet täcker inte bara er planet, det är också djupt inbäddat i själva strukturen av den här planeten, hela vägen in till kärnan. Det kan liknas vid ett kontinuerligt energifält som inte bara om- sluter er, utan faktiskt är inbäddat i varenda partikel av er va- relse, vilket gör att ni är fullt anslutna på ett alldeles nytt sätt.

För detta är ett allomfattande fält, som kommer att påverka allt ni ser omkring er och allt som fortfarande är osynligt. Det kan inte jämföras med någonting som någonsin har införts på den här planeten. Det är nytt i alla aspekter och i alla dimensioner, och det kommer att omsluta er alla som en livmoder av energe- tisk väv, som kommer att höja frekvenserna hos allt det inter- agerar med. Det betyder bokstavligen allt som för närvarande finns i och på den här planeten

Vad det här kommer att innebära är faktiskt en stor förändring som kommer att höja hela planeten till ny en oktav, och när detta kommer igång kommer ni alla att höjas tillsammans med den och börja vibrera i en allt snabbare frekvenstakt. Med andra ord, grundarbetet som ni har utfört har bokstavligen gjort det möjligt för oss tona in inte bara er, utan hela planeten, och redan kan många av er känna de första medryckande tonerna i denna helt nya sång som nu börjar vibrera i er kropp. Det är en sång ni alla så väl känner igen från förr, för det är Kärlekens sång, och den kommer att börja höras allt högre och ännu klarare allt eftersom tiden går.

Så återigen säger vi tack för era helhjärtade insatser i genom- förandet av detta magnifika arbete, och för allt arbete ni har lagt ner i detta enorma projekt för att förverkliga hela denna energiomläggning. Er roll har varit och kommer i fortsättningen att vara av stor betydelse, eftersom ni alla fungerar som dessa akupunkturpunkter vi refererade till tidigare i detta meddelande. Med varje steg ni tar på denna planet, kommer ni att bidra till att öka ledningsförmågan mellan de olika koordinaterna hos detta enorma nät, så ni kommer bokstavligen att bli den här planetens vandrande healers. Vi tackar er än en gång å hela Skapelsens vägnar, och var medvetna om att er resa inte längre kommer att mätas i år, utan i den mängd ljus ni kommer att fortsätta att föra in till denna planet när ni fortsätter framåt och går vidare in till er underbara framtid.

Översättning Ulla Krogh – www.st-germain.se   

Fler av Aisha North's meddelanden kan ni finna här:

http://www.st-germain.se/blog/aisha.html

Upp till toppen
Annons: