Ljus & Upplysning

Styrs jag på något sätt?

2014-03-17 14:27 #0 av: Cristine

Jag har läst mycket på utländsk sidor om utomjoringarnas macro estationer under vatten och i natt var jag på en sådan ... man såg den från luften  så de går nog att se med google nu när jag fått bekräftelse på min dröm. De arbetar på att rena haven så man kan kalla dem forsknings stationer. Där finns ockå enorma estationer

som är som städer. Det som svenskarna fann ska vara en ingång och har inte alls legat där länge, 4 år tror jag det var.

Nu kommer det underliga.. jag går in på Tercer milenio för att hämta något av Skywatchers och just då talar en Dr. Angel Luis som är ambassadör i Mexico, i direkt om en macro estation som ligger 1500m ovanför en Nationalpark i Puerto Rico, den är lika stor som hela ön. Det är ett forskningsscenter där både utomjordingar och jordbor arbetar tillsammans med växter som de sedan planterar ut, stationen heter Chatzechi enligt mitt öra.

.Sedan kommer Abstair som renar atmosfären  Det finns också en vid Mayahues (republica amerikana. Sedan finns det en under vatten som tar emot en del växter som först behöver genomgå en viss atmosfär, därför har de ett microklimat där. Det heter Siglus och är de som alltid har planterat alla frön. Den ligger en bit utanför Ponce på simavstånd.

Kl 7 Talar han i direktsändning inför publik..kl 2 på natten Svensk tid.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-03-17 15:06 #2 av: Gahella

#1 Usch vilken tråkig attityd du har, och inskränkt är du också.

Hoppas och ber om att Cristine stänger av dig nu, för du har verkligen fått dina chanser. Vi har fått nog av såna som dig efter alla dessa år vi drivit denna sajtLedsen

Anmäl
2014-03-17 16:05 #4 av: Gahella

Va skönt att bli av med honom så man orkar diskutera vad denna tråd handlar om Glad

Tror absolut du är styrd att göra det du gör. Tror att alla är styrda av sitt högre jag att göra vissa saker, ta kontakt med en viss person eller vad det nu handlar om. Tror t.om att vi styrs mer än vi vet.

Du är ju helt klart en kontaktperson vars uppgift är att förmedla Et-info, och du får du helt enkelt lite hjälp från "ovan" :)

Anmäl
2014-03-17 17:07 #5 av: Marr

Cristine tänk för att det tror jag med! Ända sen jag såg dig första gången så visste jag... Hur? Ingen aning...men jag är glad ändå!Glad

Åhh vad spännande! Ska bli intressant om man får höra mer om det här i längre fram...Det som svenskarna fann...menar du det i Östersjön?

Är det natten som kommer du menar Cristine? Har haft problem med inloggningen hos Tercer Tv det sista. Ska kolla om jag får till det sen.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-03-17 19:16 #6 av: Cristine

De har tagit bort eran för någon tog någon bröt mot reglerna fick jag se.

Ja.det i östersjön måste det vara jag vet inte av något annat.

Om man vill prova milenium en månad kostar det 39 kr.

Japp nu i natt.

Tack ska ni ha som tror på mej visserligen har ni sett en del slå in, men det har kunnat vara en koincidens.

Anmäl
2014-03-17 19:45 #7 av: Marr

Jasså har dom tagit bort? Ja jag klarar då inte av att bryta mot några sådana regler. Har jag lagt in något om Tercer så har det redan varit på tuben.

Nä jag vet heller inget annat än det i Östersjön och det är mystiskt tyst om det hela. Så den har legat där i 4 år bara! Vet Obama har varit ute och åkt liten "U-båt" i området inbjudna av svenskarna. Undrar om dom var där och tittade? Fast man sa något annat, men jag tror allt dom var där och snokade.

Tycker allt det verkar vara allt för många händelser/upplevelser för att slå bort som tillfälligheter...

Ser ut som jag blir tvungen skaffa E-bank snart.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-03-17 20:29 #8 av: Cristine

Wow det visste jag inte, naturligtvis var de där ..vad annars! De vet nog mer än vad som kommit ut. 

Vad är -bank? 

De visste kanske inte om reglerna kanske Vsk har tagit något till bilder, men jag har för mej han har eget.Det är lätt att missta sig när det finns två likadana, jag gömde ju en och den var i den öppna. 

Anmäl
2014-03-18 23:12 #10 av: Amon

Så spännande Cristine! Tummen upp

Ja - helt säkert styrs du av dina utomjordiska kontakter! Vi får ju här förutom alla dina fina UFO - bilder och UFO - drömmar, ofta meddelanden till oss via dej också! Får idé

#4  Håller med dej Gahella också tillfullo!Tummen upp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.