Ljus & Upplysning

AlienInvasions tråd

2014-03-17 09:58 #0 av: Cristine

Sanningar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-03-17 11:54 #1 av: AlienInvasion

Najs här får man röda mattan. :)

Då tänker ja som så att här kan vi samla våra största bevis för aliens samt bedragare. Konstruktiv kritik är välkommet.

Anmäl
2014-03-17 12:07 #2 av: AlienInvasion

Är det bara jag som ser SCAM försöket i detta? 

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/5325f0918e0e741dab003ea3-kan-ni-ge-mig-mer-info#8 (tips; svara inte om du inte gör det)

Anmäl
2014-03-17 12:28 #3 av: Cristine

Jag vet inte vad SCAM är så jag kan varken säga bu eller bä:

Anmäl
2014-03-17 13:32 #4 av: Cristine

Ufon!

Förutom att jag fotat dem utanför mitt fönster så har jag suttit i 6 timmar och tittat på dem i dirktsändning, så har jag  haft mina egna utanför fönstret i ett par år och kan visa upp många bilder

Anmäl
2014-03-17 13:37 #5 av: Cristine

Direktsändning

http://utomjordiskt.ifokus.se/articles/514a5337ce12c43e980006a4-direkt-tv-mexico-fredag?articles-1

Anmäl
2014-03-17 13:49 #6 av: m2studio

SCAM???? Jag tror du är bland dem som inte har någonting att erbjuda mänskligheten verken tanke eller förslag.

I mina ögon du ser mycket svag ut så att du gömmer dig bakom din dator och på detta sätt ville säga att du finns. Nej du finns inte faktiskt före än du medverka i någonting betydelsefull.

Diskussion eller kritik har långt avstånd med tömma påstående och det är det som du gör. Tömma påstående och inte kritik.

Mitt råd till dig är att läsa mycket, forska, försöka hitta svar, ha tålamod, medverka i och komma ut från din gömställe och visa dig till världen att du finns också, annans du är bara en skugga av ingenting.

Tyvärr jag kan inte mycket Svenska och inte kan skriva vad jag känner nu för tiden för sådana som du, men jag är en Elektriker och elektroniker som har utvecklat 4 apparater inom elektronikvärld och har byggd en maskin som tillverkar EL. Tyvärr vågar inte visa den till världen för att risken är att försvinna spårlös. Om du inte vet varför då betyder att inte har tillräckligt med info om samhälle du bor i. Man kan inte leka med stora kapital som bestämmer över världsekonomi och i mitt fall exempelvis om 80% av Vattenfall kunder inte köper EL ut av företaget vad händer då? Med hela företagets kapital och satsningar och mm, och det är inte bara här i Sverige, hela världens liknande företag får stora problem eller? Och folk som uppfann saker och ting i hela världen var människor precis som du och jag. Force major inte lik dig i alla fall än så länge.

Så tänk mer än det du pratar och kritiserar. Tänk mycket innan det du säger och påstå.

Jag blir glad om jag kunde hjälpa dig att vakna till verkliga livet och tänk att ingenting är 100% och allt kan vara möjligt. Bara tänk.

Anmäl
2014-03-17 13:56 #7 av: AlienInvasion

#4; att UFON finns ser jag som en realitet. UFO betyder faktiskt "oidentfierat flygande objekt". Inte att det är varken levande eller utomjordiskt. Bevis på Aliens vad det jag ville ha i denna tråden och där tycker jag faktiskt att #6 lyckades bättre. Ibland undrar man asså.

SCAM betyder förresten bedragare. 

Anmäl
2014-03-17 16:34 #8 av: VSK

Vem menar du är bedragare i den tråden du länkar till?

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-03-19 09:40 #9 av: [Rumpstek]

#6 Jag är ledsen, men jag tror du fabulerar. Du har inte byggt några maskiner alls.

Anmäl
2014-03-19 09:59 #10 av: Marr

#9 Hur vet du det om jag får fråga? Hur kan du anklaga någon för att "dikta i hop" saker om du bara tror???Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-03-19 11:23 #11 av: [Rumpstek]

#10 Det är ganska uppenbart om man läser andra inlägg av denna person.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.