Off Topic - Utanför ämnet

Han visste allt

2014-03-09 00:05 #0 av: Cristine

Kennedy talade om vad som fanns och vad som hände, varför reagerade inte foolket då?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-03-09 00:41 #1 av: UfosFinnsFaktiskt

Inte bara det utan mycket mera och alla som kom nära honom verkade det smitta av sig på. En kompis sa att en polare till han har en släkting som har en kompis som har lyssnat på ett telefonsamtal mellan en kompis t ill en släkting till en arbetschef för Kennedys granne. Denna hade sagt att en kompis kompis syssling hade haft det ihop med en granne till kompisens syssling fast på andra sidan, och det visade sig stämma faktiskt.

Anmäl
2014-03-09 08:13 #2 av: Marr

Videon går ej att se...

Ja det kan man fråga sig Cristine. Kanske var inte människor redo att ta emot sanningen av någon anledning? Idag är det ju lättare att se mönstret, då så många gått samma väg. Konstiga saker sker med dom som säger och avslöjar för mycket. Det är en sak som är säker...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-03-09 13:05 #3 av: Lotoz

För att se videon, klicka "Visa i nytt fönster" under det svarta fönstret.

Peace

Anmäl
2014-03-09 15:57 #4 av: Marr

Jamen det gick ju alldeles utmärkt Lotoz, tack.

Ja detta är en bra film! Tänk att här sitter vi idag 53 år senare och det Kennedy pratade om har ju "riktigt slått rot" nu. Orden han säger kan upprepas än idag och förvånande är det, att eländet har fått fortsätta... 

När man mördade honom så hamnade landet och världen i övrigt av ännu en sorg. Förmodligen var även det ett bra tillfälle för de "styrande", att gripa sina klor i ett ännu hårdare grepp om mänskligheten.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.