Viktigt

En miljö-ingenjör om chemtrails

2014-03-05 20:53 #0 av: Gahella

Solveig Silverin:

Läs mer här http://solveig21miljoblogg.wordpress....
Se gärna denna informativa film också https://www.youtube.com/watch?v=J_mxb...

Jag ville egentligen bara visa de bilder och filmer som jag tagit från min tomt, men det blev lite mer. Vad är syftet med chemtrails, ja spekulationerna är många eftersom det är en hemlig verksamhet. En del misstänker eller vet att det är experiment för vädermanipulation som krigföring, det skulle dock inte förvåna mig. Jag tror att chemtrailsspridningen också är till för att smälta ner isen vid nordpolen för att komma åt att utvinna olja, gas och mineraler.

Jag har inte nämnt något om HAARP .LOIS, LOFAR och EISCAT i filmen även om jag vet att man nyttjar dessa system som enorma kommunikationssystem, vilket jag bland annat har läst om på Uppsala universitets webbsida.

En sak är säkert, vädret blir varmare när de sprider chemtrails. Någon global uppvärmning tvivlar jag starkt på. På sydpolen mitt i sommaren där är det minus 92 grader C.
Med chemtrailsspridning förgiftar dessa aktörer vår naturmiljö, orsakar ohälsa hos befolkningen, riskerar skada arvsanlagen. Man blir så ledsen över att personer som uppenbarligen är sjuka i huvudet nyttjar vår allas boning som en lekstuga för galna experiment. De borde frihetsberövas och placeras på ett mentalsjukhus.

Anmäl
2014-03-06 06:11 #1 av: Marr

Mycket bra video med bra information av denna Solveig.Tummen upp

Jag har i 10 år behövt hjälp för att hålla min immunitet tillfredställande. För har sk***n kvar i mitt blod. De små partiklar som klumpat i hop sig har man kunnat se i mikroskop. Så länge immuniteten hålls i schack så mår jag relativt bra och slipper se ut som en spetälsk...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-03-06 09:41 #2 av: Gahella

Ja det var både talande bilder och bra informativ text, tycker jag 

Och håller hårt i tummarna att skiten snart lämnar din kropp! Kram på dig vännen Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.