Kosmiska energier/frekvenser

Påverkad av Energierna?

2014-02-26 21:17 #0 av: Amon

Känner Ni att det har varit mycket energier som arbetat med Er på sista tiden? Det har i alla fall jag känt - och många fler - efter vad jag har förstått. Här kommer lite mera info om detta fenomen: 

Aisha North

En kort uppdatering om energierna
Via Aisha North

20 februari 2014

Som många av er har märkt så tar denna pågående energiupp- graderingen knappast någon paus dessa dagar, och därav kan ni vara benägna att tro att denna gång blir det för mycket för era stackars kroppar. Det är definitivt inte så, och om ni lyckas dyka under den kaotiska ytan av dessa energier, kommer ni inse att ni faktiskt växer och blir mer motståndskraftiga och balanserade för var dag. Vi vet att detta kan få några av er att tvivla, för vi är väl medvetna om att denna omgång av energetisk förbrän- ning har tänt elden under fötterna på en fråga som fortfarande lever inom mångas system. Och ja, vi menar också frågor som härrör från tidigare liv. För detta är verkligen den mest omtum- lande och genomgående "städningen av era hus" ni någonsin kommer att ha, och därför är detta skramlande av buren de sista resterna av något tidigare oupptäckt, något som kommer att rulla ut ur sitt gömställe.

Återigen, detta är ingen process för att återupptäcka, denna gång handlar det inte om att gå igenom en lång process av bearbetning av vad det är som kan falla ut ur dina översta skrymslen av din garderob. Nej, denna gång handlar det om att skaka ur det som kan fungera som sand i ert maskineri, och därför är allt ni behöver göra, är att rulla med dessa omskak- ningar och helt enkelt låta det som skall komma ut, göra det. För du behöver inte ens plocka upp det och inspektera det vida- re, du behöver helt enkelt bara lämna det där det faller, och som vi sa, bara fortsätta gå på din utsedda livsväg och till fullo veta att vad som helst som dyker upp i detta skede, görs för att lätta din last så att ni slutligen och så snart som möjligt kan bli luftburna.

Så återigen säger vi, vet att alla dessa till synes oupphörliga skakningar görs för att få de där sista lilla samlingarna av grus ut ur ditt system, och även om dessa skakningar lämnar dig att känna dig mer som en utsliten trasdocka än den magnifika varelse du verkligen är, görs det för att hjälpa dig uppnå en mycket mer sanningsenlig bild av ditt eget värde. För kom ihåg, vad det än är som ligger gömt och kanske bortglömt i ett mörkt hörn någonstans inom dig, kan den minsta existens av vara tillräckligt för att förminska din förmåga att gå in i den verkligt magnifika va- relse som du verkligen är. För vad dessa skitiga gamla resterna av era minnen kan göra är att täppa igen de finaste artärerna av er energiska kropp på ett sådant sätt att det nödvändiga fria flödet hämmas. Och det är därför vi kom- mer att fortsätta att skaka er på de mest oväntade sätt, för att helt enkelt fördriva dessa små och ibland irriterande bitarna från er en gång för alla.

Och igen, syftet med detta är inte att du på något sätt skall granska vad det än är som kommer rulla ut efter dessa skjut- ningar. Faktiskt så är det så att det enda ni behöver göra, är att ta ett djupt renande andetag och låta den friska luften rusa in i det energiska utrymmet som nu har blivit fritt igen efter bort- drivandet av dessa gamla fragment. Så ja, detta kan vara en process som kommer att skaka om mer än ditt skelett, men det är också en där du inte behöver göra så mycket arbete, utan du behöver bara tillåta dig själv att bli omskakad så att dessa små rester en gång för alla och för alltid kan bli fria ur ditt system.

Och vet med dig att även om du känner att du håller på att skakas så att du är nära att falla ihop är detta en process som också väldigt mycket återigen sätter ihop de band som ansluter dig till helheten av ditt väsen. Och därför är detta också en process som handlar om att bygga upp ett band som aldrig förr varit så starkt som det är nu. Och när du får en liten paus från dessa omskakningar i den energetiska tvättmaskinen, är vi helt säkra på att du kommer att känna att det är sant. För då kom- mer du finna dig själv att vara i ett utrymme som verkar vara så mycket lättare, så mycket ljusare och på en så mycket mer jämn nivå än de senaste tio årens, eller så, ojämna underlag du färdats på.

Översättning Alexandra Davidsson – www.st-gemain.se

Anmäl
2014-02-27 06:31 #1 av: Marr

Tvättmaskin var ett bra uttryck! Jo nog har t.o.m. jag känt av det men det har hållit på länge till och från...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-02-27 08:09 #2 av: Cristine

Japp men mer som en torktummlare

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-02-27 08:27 #3 av: Marr

"Torktumlaren" har jag i öronen, fast det är åtminstone tyst när jag sover.Pustar

Anmäl
2014-02-27 11:27 #4 av: Gahella

Ja verkligen och under så lång tid också.

Själv har jag känt mig helt manglad av energierna Skämtar

Anmäl
2014-02-28 20:45 #5 av: lyrah

För mig känns d ofta som om allt är overkligt, ungefär som att va mentalt sjuk, ha ha! Märklig känsla d där, allt känns liksom suddigt, jag får upp frågan i huvet är allt d här verkligt, för ibland känns d bara som en suddig dröm man vill vakna upp ur, man e här, gör d man ska göra, vardagsgrejer, men d känns samtidigt som man e nån annanstans

Anmäl
2014-02-28 22:36 #6 av: Amon

Tvättmaskin, torktumlare och mangel - ja nog blir vi tvättade alltid!Skrattar

Och det kan ju gott hända att vi är någon annanstans också Lyrah..Funderar

Jag tycker också ofta att jag är suddig i huvudet - och oftast trött - och har svårt att engagera mig helhjärtat i någonting. ibland undrar man vad det är man håller på med egentligen. Somnar så fort man sätter sig i soffan.. Sover

På tal om "suddig" - här är ett nytt meddelande från samma kanal, Aisha North, från denna sida:

http://www.st-germain.se/blog/2014/Aisha/0228_om400_0226.htm

"Er syn kommer att bli suddig på alla möjliga sätt, och så kommer också att vara fallet med er förmåga att uppfatta sanningen. Men ändå är vi säkra på att ingen av er kan säga att ingenting har hänt, och att ni fortfarande sitter fast i samma gamla vanor. För ingenting är längre vad det har varit, vare sig ni tittar på utsidan eller insidan, men det kommer fortfarande att finnas de som försöker övertyga er om att det inte är sant."

Anmäl
2014-02-28 23:37 #7 av: lyrah

Bra beskrivning, ungefär så känns d, att ingenting känns som förr och d är svårt att sätta fingret på vad d är, känns väldigt abstrakt! D man drömmer på natten händer under vaket tillstånd, ger en mystisk deja vu känsla, känns nästan som drömvärlden och den verkliga världen flyter ihop, skillnaden känns ibland hårfin

Anmäl
2014-03-01 00:34 #8 av: Cristine

Ja ".." Där sa du nåt!

Anmäl
2014-03-05 13:58 #9 av: Amon

Här kommer lite information om "Ljustransformatorerna" - av Aisha North. Det låter som en bra förklaring, tycker jag..Glad

1 MARS 2014

"Kära vänner!

Som Ni redan vet, så är denna uppkoppling till ljusnätverket som Ni gör regelbundet av största vikt, inte bara för Er själva, utan också för hela skapelsen, och anledningen till detta är enkel. För när Ni sätter Er ner för att bekräfta Er anslutning till detta livsförbättrande rutnät, fungerar det också för Er som ett ankare för dessa förhöjda energier för att bli uppkopplad inte bara till din personliga energi nivå, men också för världen i stort.

Låt oss förklara. Vi vet att det inte kommer att komma som en nyhet för någon av Er att Ni agerar som transformatorer i denna process, för utan Ert personliga deltagande, skulle dessa energiutsläpp som kommer in i Er värld ha svårt att hitta ett hem eller en hemmabas så att säga. För när Ni agerar som fyrar som inte bara tjänar till att suga ner dessa massiva energier, så filtrerar Ni dem genom systemet på ett sådant sätt, så att de blir tilltalande för resten av mänskligheten. Detta kan låta förvirrande för en del, men Ni kan på många sätt beskrivas som uppåt-länkar som hjälper till att omvandla den inkommande strömmen till en som kan användas i en mer "normal kropp", ungefär som det görs med elnäten på din planet. För ni alla är väl medvetna om hur el-nätet innehåller en hög spänning som bokstavligen skulle blåsa ut dina säkringar och ännu mera, om ditt hus var direkt kopplat till detta, så istället kommer Era behov att serveras via dessa transformatorer som sänker spänningen stegvis på ett sådant sätt, att kan Ni använda den. Så är det även det är med dessa energier, som strålar i en allt snabbare takt ner på Er planet, så om Ni inte agerade som mellanhänder, skulle säkringar blåsas ut på de mest olämpliga ställen och sätt. I själva verket skulle hela denna process vara omöjlig på grund av att sändaren och mottagaren inte skulle vara kompatibla alls. Men till skillnad från de mer jordnära elenergi transformatorerna, så är Ni också mottagare av dessa utsläpp på Ert eget sätt. Så Ni kan ta emot den fulla kraften av dessa inkommande energier, och Ni kan också dra full nytta av dem själv. Så i det här, är det verkligen en win-win situation för Er. För Ni kommer återigen bli överösta med generösa gåvor från ovan, och även denna gång kommer att göra det möjligt för Er att vara välgörare för vår omgivning.

Ni spelar med andra ord en dubbel roll, eftersom Ni kombinerar Er personliga utveckling med den kollektiva, och när Ni står i detta mellan läge mellan vår sida av slöjan och den andra sett från mänsklighetens synvinkel, är Ni också de enda som inte bara kan bevittna, men också delta i förfarandet. Så i det här, är Ni verkligen de utvalda, de som bland många, många andra har handplockats för att fylla denna viktiga plats i historien.

Så än en gång sänder vi våra käraste hälsningar till Er, de som håller lågan som sprider sig över alla, och vi ber Er att erkänna Er egen betydelse i hela den här operationen. För utan Er skulle det inte finnas några lågor av glädje som lyser upp Er värld, och utan Er skulle det inte finnas någon chans att se ljuset få en mycket större briljans i tider framöver. Så vi tackar Er alla, och vi kommer att se till att Ni inte går tomhänta från denna underbara sammankomst av själar, själar som Ni, som ser framtiden redan insvept i ett svagt sken som bara kommer att fortsätta växa mer och mer uppenbart när Ni fortsätter att förankra och skicka ut dessa flammande spjut av ljus och kärlek i alla riktningar. För dessa spjut av kärlek kommer att fortsätta att tränga allt djupare in i själar i hela mänskligheten, och så kommer Era glimtar av hopp snart att bli så mycket mer än sporadiska glimtar här och där. För de kommer att fortsätta att växa i snabb takt, och välja inriktningen för en ny sorts tillväxt över hela planeten. Vi tackar Er igen för att vara dem Ni är och för att Ni gör det Ni gör, och vi ser att genom att välja Er, kunde vi inte ha valt bättre. För Ni är de lysande själarna, de som håller lågan, skaparna av gryningen, och som sådana, hälsar vi Er alla på uppdrag av hela skapelsen. "

Det verkar som att ännu en gång, är tidpunkten för denna samling ingen tillfällighet, för jag tror att ljuset som Vi kommer att hjälpa till att förankra nu kommer att sättas i arbete direkt. Inte bara på ett personligt plan den här gången, utan som en del av en kollektiv insats för att höja nivån på ljuset i de delar av världen som en gång utsatts för de gamla mönstren av krigshets. Så låt oss göra vad vi kan för att hjälpa till att skicka ut så många "flammande spjut av ljus och kärlek" som vi kan så att rädslan som finns i så många hjärtan kommer att ersättas av kärlek.

Med mycket kärlek och tacksamhet från mig, Aisha North."  

http://translate.google.com/translate?hl=sv&sl=auto&tl=sv&u=http%3A%2F%2Faishanorth.wordpress.com%2F

Anmäl
2014-03-05 14:13 #10 av: Gahella

Tack Amon! Det där min verklighet sedan många år tillbaka! Och vilken bra liknelse de kom med

Men upplever att fler och fler tar emot dessa energier nu och det är väl därför det går så fort nu?

Anmäl
2014-03-05 14:13 #11 av: Amon

Varsågod Gahella!Hjärta

Ja - så kan det vara!

Tydligen så var det också något alldeles speciellt som hände mellan söndag - måndag. Tummen upp

För min egen del så kände jag mej otroligt pigg - och hade ovanligt nog massor med energi under dessa två dagar. Bla så storstädade jag huset - och gick en lång, lång promenad. Det kändes som om jag kunde gå hur långt som helst.. nästan som i unga dar.. Skämtar

Men så i går var jag som vanligt trött igen..Sover

Här kommer en uppdatering om energierna de senaste dagarna: 

En kort uppdatering om energierna

• 4 mars 2014 •

"Som många av er redan har noterat, är kvardröjande känslor från den träffen ni alla var en del av för ett par dagar sedan fortfarande ganska svårt att korrekt identifiera. För vad Ni deltog i, var av en sådan omfattning, något som det aldrig någonsin har iscensatts innan någonstans i skapelsen. Och så vill vi passa på att först och främst tacka er alla på uppdrag av hela skapelsen för vad Ni har åstadkommit, för det är inget annat än ett mirakel. För under denna tid, och det pågår  faktiskt fortfarande nu, lyckades Ni att ansluta till så många nya linjer i omvandling, och när vi säger omvandling, menar vi som i en sammanslagning ihop av gammalt och nytt, på ett mycket nytt sätt. Och gammalt i det här sammanhanget betyder helt enkelt de delar av Er som Ni har varit utan under så lång tid, och med nya, menar vi Er, dessa lysande varelser inneslutna i en fysisk mänsklig kropp, men som nu består av så många nya komponenter. Nu kommer vi hädanefter att hänvisa till Er som De Nya Människorna.

För Ni har inte bara lyckats förankra sådana enorma mängder energi som aldrig tidigare har setts, Ni har också välkomnat DU in i Er, på ett sätt som är utan jämförelse. Vi vet att Ni har alla en del mer eller mindre vaga minnen av vad Ni gick igenom under detta möte, och som alltid, kommer de bilder Ni ser att smaksättas med Er egna unika inställningar. Men vi vågar gissa att den här gången kommer Ni alla att se så många likheter i de olika versionerna av Era kompilerade minnen, och det kommer att hjälpa de av Er som tror att Ni inte kommer ihåg något alls att tro att Ni faktiskt deltog i en magnifik kollektiv händelse som var av högsta vikt.

För Ni var alla där, och välkomnade oss alla, på ett sätt som vi bara kan återkalla med förkärlek. För kom ihåg, VI är NI, och NI är VI, och nu är det mer sant än någonsin. För grindarna har öppnats och Ni har drivit upp dörrarna hela vägen, och nu är det en veritabel flod av ljus som strömmar ner på Er och faktiskt genom Er. Så det här är verkligen en tid för fest, men också en tid för omkalibrering, så det är inte fel av någon av Er om allt Ni känner för att göra just nu, är att gå in i en form av dvala ett tag, innan Ni hittar Er fot igen. För ingen av Er är vem Ni var för bara några dagar sedan, och nu, den här helt nya versionen av Er, och även av oss, börjar bli mer och mer märkbar i dagarna och veckorna.

Och kom ihåg, även om det finns de omkring Er som fortfarande motstår inflödet av ljus, och de kommer verkligen att fortsätta med sitt ramaskri och protester på alla möjliga sätt, så vet att ljuset är här med full kraft nu, mycket tack vare Er. Och detta ljus kommer aldrig någonsin att tona ner, och inte heller kommer det att tystna. Så räkna med några ganska intensiva perioder av energi svängningar innan Ni bosätter Er helt i det nya spåret. Och den här gången kommer Ni att finna att spåret vi hänvisar till, inte är den gamla begränsade versionen av det. I stället använder vi det för att beteckna den andra klangen av ordet, den som är lekfull, vild och fri, obunden av de gamla gränserna, redo och ivriga att börja att få saker och ting att röra sig i en mycket ny riktning och till en helt ny och så mycket mer upplyftande takt."  

Anmäl
2014-03-05 14:47 #12 av: Gahella

Härligt att höra om det är så det ligger till, för själv känner jag bara energierna men har ingen aning om vad det är som händerYrar

Men däremot känner jag mig väldigt pigg sedan en tid tillbaka och väldigt glad. Och det hoppas jag ska fortsätta Glad

Tack kära Amon för dina upplyftande inlägg Hjärta

Anmäl
2014-03-05 17:39 #13 av: Amon

GladHjärta

Anmäl
2014-03-05 20:30 #14 av: Keskitalo

Alltså wow, vet inte vad jag ska skriva men jag kände att jag bara måste skriva något. Fantastiskt!

Anmäl
2014-03-06 05:51 #15 av: Marr

Vad härligt Gahella att du piggnat till!Tummen uppHjärta

Här är det tvärtom och tänker med alla energier som bombarderar oss, så vore det hemskt trevligt om man blev drabbad av en energiskjuts också.Skrattar

Ja Amon det är så glädjande och tacksamt att tack vare dig få tillgång till dessa glädjande och kärleksfulla budskap!Kramas

Anmäl
2014-03-06 09:51 #16 av: Gahella

Ja och jag njuter så länge det varar ;) Det är som med solen nu för tiden, jag njuter så länge den visar sig :)

Anmäl
2014-03-11 23:04 #17 av: Amon

Tack Gahella, Marr och Keskitalo! HjärtaGlad

Jag tycker det är viktigt att få veta det positiva syftet med alla jobbiga energier man upplever. Nu har det varit så ett par dar igen.. .. men i kväll känner jag mej bättre igen.. Funderar

Mycket får man avstå - som man inte orkar engagera sig i - och det har verkligen varit mycket energier i omlopp under årets första månader!Vilar huvudet i handen

För några veckor sedan höll det på tio dar i rad... fick vara hemma både från jobbet och från andra roligare saker..LedsenPustar

För att inte tala om en vecka från mitten av januari.. då de jobbade med både hjärtchakrat och huvudet..Illamående

Här kommer i alla fall lite ny information - som kanske kan kasta lite ljus över vad vi som kollektiv håller på att gå igenom - i nästa inlägg: 

Anmäl
2014-03-11 23:07 #18 av: Amon

Celia Fenn: Turning the Corner ... Efter det stora skiftet i februari 2014

bild Turning the Corner ... Efter Big Shift februari 2014! av Celia Fenn, mars 2014 kl: http://www.starchildglobal.com

Det har verkligen varit en dramatisk månad på planeten jorden, och det är inte över ännu! När jag tänkte på vad man skulle kalla denna pjäs så tyckte jag om att kalla den "Surfa på Tsunamin", för det är vad det har känts som. Våg efter våg av enorm och mäktig solenergi har rullat in från solen, testat oss till gränserna och krävt av oss att visa vår kompetens i att "rida på vågorna" av sol och galaktisk energi.

Detta har varit en särskilt aktiv och kraftfull tid för vår kontakt med solens ljus. Det var inte bara en ny sol polvändning, utan det har också varit ett rekordstort antal solstormar i denna period av sol-maximum.

Dessa pågående utsläpp av ljusenergi bär solens ljuskoder eller "anvisningar" för den pågående utvecklingen och uppstigningen av planeten jorden. De har varit avgörande för den nästan fullständiga omkalibreringen av jordens frekvens, och den fullständiga förskjutningen och förändringen av jordens tidslinje.

Det vi har känt så intensivt på jorden har varit en fullständig "90 graders sväng" i jordens tidslinje och effekterna av denna förändring i riktning. Det är som om vi reser på en väg med en trevlig destination i åtanke, även i sikte, och sedan plötsligt säger navigatören "sväng vänster, sväng vänster", och så gjorde vi. Men sedan, helt plötsligt, finner vi att vi nu står i en helt annan riktning, och vi verkar ha liten eller ingen aning om vart vi är på väg! Lägg till att plötsligt kommer en storm upp och bilen gungar och skakar i vindbyarna. Vi skulle vara lite oroliga och upprörda, och utmattade. Men bara tills stormen klarnar och vi ser att vår nya destination är ännu bättre än vi trodde!

Det är ungefär vad som hände. Vår högre vägledning, våra kollektiva högre jag som Äldste råd och Jord Hållar råd beslutade att den aktuella tidslinjens bana eller spiral fortfarande tog oss mot den "nya världsordningens" typ av trolig framtid. Det var inte den mest önskvärda framtiden för den fortsatta utvecklingen och uppstigningen av planeten i global harmoni och enighet med alla varelser och med naturen, och så gavs uppdrag om kursändringen på högre nivå, hela vägen till det galaktiska rådet. Den nya kursen lades in med hjälp av sol-rådet och explosioner av ljus och kraft från solaris.

Naturligtvis kommer detta att visa sig som förändringar på jorden. På den personliga och fysiska nivån, har många upplevt intensiva "uppstignings-symptom" i samband med förändringar i frekvens och stora förändringar i livet. När hela ditt liv vänds åt ett annat håll och plötsligt förändras! Du kan ha haft en tydlig bild av vart du skulle och sedan tycktes plötsligt hela bilden smälta bort och du hade ingen aning om vart du skulle gå, eller varför! Du har kanske plötsligt känt dig arg och irriterad och även lite besviken, efter allt det hårda arbete som hade gjorts för att komma till denna punkt.

Men, de högre råden av ljus skulle inte ha haft mandat att göra någon sådan stor kurskorrigering, om det inte hade varit absolut nödvändigt och varit för det högsta goda.

Jorden är nu på rätt tidslinje / tidsspiral för utvecklandet av en fredlig och rik framtid. Det kanske inte verkar som så, med tanke på den rädsla och oro som har väckts av den ekonomiska situationen och händelseutvecklingen i Ukraina. Men dessa händelser är de motiv som gör att det jordiska samhället bryter igenom till en annan nivå av interaktion och socialisering.

Det blir alltmer uppenbart för alla att den "stora illusionen" och manipulationen av det nuvarande systemet är på väg att krascha för gott. Frekvensen för den femte dimensionen möjliggör inte längre manipulation och hyckleri. Det blir också tydligt att jorden bryter sig bort från kontroll av elitgrupper och möjliggör ett uttryck för den sanna demokratiska folkviljan. Detta kan ta tid, men det är på väg! Överallt på jorden, bryter demokratin ut i en eller annan form.

Enligt de högre råden av ljus, kommer denna energi så småningom att leda till bildandet av en annan typ av samhälle baserat i den femte dimensionen. Efter protesterna och motståndet kommer bildandet av nya sociala enheter där folk helt enkelt kommer att ta tillbaka sin makt från ekonomiska och företags- strukturer och börjar att gå vidare med sina liv på ett annat sätt och på en annan frekvens. De kommer bland annat att vara ansvariga för sina egna liv, för samhället och för jorden självt. Det kommer att finnas en stor återanslutning med jorden och med naturen, och folk kommer att minnas den "ursprungliga planen" med hur man lever i linje med naturen. Det är anledningen till att den stora 90 graders vändningen behövdes. Vi står nu i "rätt riktning" för att manifestera denna slags framtid.

Så, vad betyder det för er? Tja, för en del, om du redan var på denna typ av spår, kommer kanske inte mycket att förändras och du kommer att kunna fortsätta, kanske med mindre justeringar. För andra nyväckta av ljus familjen, kan det innebära en fullständig och total omprövning av ditt liv och arbete. Du är på väg till en ny destination, och din själs ändamål kan bara ha kalibrerats om att ansluta sig till detta nya ändamål. Du kan som metafor köra genom stormen utan en mycket tydlig bild av vart du är på väg. Men vet att om du är lugn, jordad, och fokuserad i ditt hjärta, kommer sedan resten att bli klart och du kommer att börja se förundran och skönheten i den nya destinationen.

Det kräver tillit, acceptans och tålamod. Allt är bra!

För de som inte är vakna, kommer att fortsätta att spela ut Atlantis traumaspännings energier, med rädsla för katastrofer, mörka tomter och apokalyps precis runt hörnet. Detta kommer att ge upphov till enorma nivåer av rädsla och ångest och stress, som du som ljusfamilj kommer att behöva hjälpa till att lösa. Du kan inte lösa upp en energi om du fastnar i den. Det verkliga behovet är att vara lugn och centrerad i ditt hjärta och att kunna vara en ledstjärna för ljus. Som ärkeängeln Mikael lär, måste vi ha diamant ljuset i våra hjärtan och vi måste utstråla ett kraftfullt ljus av kärlek och medkänsla till alla runt omkring oss, så att de kan känna den trygghet som kommer från de högre dimensionerna, Ljusets Råd och Ängla Dimensionerna.

Ja, vi är på rätt väg. Vi är på väg mot ett enormt utbrott av fred, kärlek och samarbete. Det kanske inte ser ut som det nu, men när dammet lägger sig efter denna stora händelse, kommer vi att vara på en annan planet. Det kommer inte att bli en planet som domineras av någon nation eller elitgrupp, men en planet där folk och nationer börja arbeta tillsammans på "lika villkor" för att lösa de problem som jorden står inför - de "riktiga" problemen med föroreningar och förstörelse av livsmiljöer, tillgång till föda och vattenresurser, och förlusten av biologisk mångfald och arter - problemen med hur vi återgår till ett sätt att leva som ger näring till allt liv på jorden och rätten till liv för varje levande varelse på jorden.

Dessa problem är inte oöverstigliga. De skapades av oss och vi kan hitta lösningarna. Vi har indigo-och kristall barn här för att hjälpa oss, och vi har jordens djurhållare och de äldste och familjen av ljuset. Vi har stöd av ljusets råd och änglarna och stjärnnationerna. Det finns ingenting som vi inte kan uppnå om vi sätter våra sinnen till det.

Vi är på rätt väg!  

Anmäl
2014-03-15 14:17 #19 av: AlienInvasion

Är det ord från en 'ljusvarelse'?

Anmäl
2014-03-15 14:33 #20 av: Cristine

Det spelar väl ingen roll, det är innehållet som är viktigt, eller tror du inte på detta?

,är folk och nationer börja arbeta tillsammans på "lika villkor" för att lösa de problem som jorden står inför - de "riktiga" problemen med föroreningar och förstörelse av livsmiljöer, tillgång till föda och vattenresurser, och förlusten av biologisk mångfald och arter - problemen med hur vi återgår till ett sätt att leva som ger näring till allt liv på jorden och rätten till liv för varje levande varelse på jorden.

Anmäl
2014-03-15 16:16 #22 av: Cristine

Galaktiska federationen och gud!

Vetenskapliga bevis på att  Gud existerar

http://www.forumlibertas.com/frontend/forumlibertas/noticia.php?id_noticia=28238

Anmäl
2014-03-15 20:31 #24 av: Cristine

Lika lättlurade som de tusental personer som tar sig till Foco Tonal för att bli Healade och som går därifrån friska utan att betala ett öre.

Anmäl
2014-03-15 20:33 #25 av: Cristine

:

Anmäl
2014-03-15 20:36 #26 av: Cristine

**

Anmäl
2014-03-15 21:50 #27 av: Amon

Den här tråden handlar om HUR VI SJÄLVA UPPLEVER ENERGIERNA - och därefter försöker vi finna förklaringar till det. Glad

Känner du av någon av alla dessa symtom på nerladdningar av energierna AlienInvasion? I så fall vill jag gärna höra dej berätta det.

Och om du hör till den stora gruppen människor - som faktiskt ingenting märker utav allt detta alls - så behöver du inte bry dig - och då har du heller inte något att tillföra i denna tråd!Tummen upp

Anmäl
2014-03-15 23:37 #28 av: Cristine

Bra talat Amon!

Anmäl
2014-03-16 07:37 #30 av: Marr

AlienInvasion! Du är otrevlig som kommer in i och pratar om vad du ska göra med våra trådar om ett år! Tycker du ska ta och försvinna ur den här tråden direkt!

Gör som TS ber dig och visa respekt! Svårt att fatta? Eller saknar du respekt & empati?

Gör en egen tråd och prata om vad du vill i den om ditt "bumpande" om 1 år, eller vad du nu vill ha sagt. Att det inte gillas att du skitar ner den här tråden har inte det minsta med sektbeteende att göra. Hur står det till i skallen? Förresten, vill inte ha svar på det! Jag börjar bli trött på dig ärligt talat...Nörd

Anmäl
2014-03-16 08:30 #31 av: Cristine

Jag tror jag skrev någonstans att ljusvarelserna finns alltid omkring oss och budskap har de alltid kommit med.Jag tycker som Marr att du ska göra en egen tråd och tala om vad du tror och tycker, där har du chansen att ta upp allt som går dej emot och låta bli att förstöra andras trådar.

Detta är en varning!

Anmäl
2014-03-16 11:10 #32 av: Gahella

Och jag håller med de andra medarbetarna.

Att ifrågasätta och diskutera är inga problem härinne, det är hur man gör det på.

Anmäl
2014-03-16 20:51 #33 av: AlienInvasion

Ok. Då säger vi att 'Galaktiska federationen' är en realitet.

Anmäl
2014-03-16 21:37 #34 av: Cristine

Jag blir mäkta förvånad över att du tror på Gud, tycker du inte att DET

är konstigt att den energin sitter mol alena  i yttre rymden och skapar en enda planet  miljontals år från där han är när han kunnat ha den i sin närhet och varför har han skapat alla andra tomma planeter, i vilket syfte. Du kan inte tro på ljusvarelser men du tror på demoner, har du inte tänkt på att finns det ingen balans har vi levt i helvetet hela vårt liv

Anmäl
2014-03-16 21:55 #35 av: AlienInvasion

Gud för mig är närmare än du tror. Men om man ska sätta en plats där han befinner sig så är det inte i detta universum utan bortom tid och rum. Alltså i en annan dimension. Men även i våran värld, som Helig ande och frågan är om jag vill tro att Jesus luras? Det finns dock garanterat andra andar. I bibeln står det att vi människor är skapade efter Guds avbild och även att Satan lockar med ljuset. Eftersom jag har en del erfarenhet i ämnet så kan jag säga att det ligger något i att Satan luras.  Tar man inte med det i beräkningarna när man läser om "ljusvarelesers" meddelanden så har man enligt mig dåligt med erfarenhet eller bara är borttappad (av nån anledning).  

Kan berätta om mina upplevelser med "overkliga" energier också om du vill. Dock var det förra årets händelser isåfall som jag tänker dela med mig utav.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.