Annons:
Etiketterdrömmarframtiden
Läst 2270 ggr
Cristine
2014-02-22 23:15

Styr utmjordingarna mina

drömmar eftersom de är så ofta i dem? Jag har läst om det men vet inte vad jag ska tro.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Mrevil
2014-02-22 23:54
#1

Ja  man brukar träffa dem i drömmar men ofta så glömmer man bort då man inte är redo.

Ibland kan man komma ihåg en e.t träff fast man ändrar den i sin dröm.

Anledningen varför vi såver är att som ande att ha ett mänskligt liv är väldigt svårt då vi inte har band med vem vi är. Därför behöver vi lämmna våra kroppar varje dag för att komma ihåg att vi är andar och sen kommer vi tillbaka med mycket av detta minne som vi glömt bort men snart ska vi komma ihåg mer och mer.

There are only Four Laws in Creation:

1. You exist.

2. The One is All and the All are One .

3. What you put out is what you get back.

4. Change is the only constant…

Except for the first three laws, which never change.

Cristine
2014-02-23 00:30
#2

Jag kommer ihåg allt av mina drömmar de flestavrrkar det som jag upplevti verkligheten och mångagånger har jag fått bekräftat efteråt det zom hänt i drömmen

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

lyrah
2014-02-24 05:13
#3

Har oxå drömt mycket såna drömmar, tror att vissa drömmar är dom( utomjordingarna) och andra drömmar kanske d man lagt fokus på under den vakna tiden, tex ufo relaterade saker

Marr
2014-02-24 10:13
#4

Tänker att när det medvetna vilar så kan mycket få en möjlighet att komma fram. Dels våra bearbetningar av dagens tankar och aktiviteter i det som innefattar våra pågående liv. Dels från sådant som vi ej kan förklara.

Minns inga direkta möten med utomjordingar från mina drömmar, men tror att jag har haft dom för… för mig känns det helt logiskt att man kan få budskap genom drömmar. Men att våra astrala vänner styr dom?Funderar

Snarare att man är "inbjuden" av "dom" att få delta lite grann i denna dimension…och då är det ju inga vanliga drömmar, men det är mina tankar och önskar jag visste…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: