Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1123 ggr
[kajmal"]
2014-02-02 21:32

magiska pinnar? naturväsen

magiska träpinnar ? naturväsen

Posted on februari 2, 2014

har skrivit om i min bok, att jag blev ombed att städa i ladugårde

citat: Jag är i ladugården och pysslar när jag märker att någonting kommer in. Jag kände att den, eller det ville att jag skulle städa i ladugården. Jag tittar på rännan på golvet som är full av skräp. – Jag lovar att städa, säger jag. Långt senare kommer en väninna på besök. Vi pratar och går för att titta på äppelträden. Hon stannar upp och tittar mot ladugården och frågar; – Har du hyresgäster i ladugården? – Nej svarade jag. Vi står tysta och tittar på äppelträden då säger hon; – Jag tror att det vill att du ska städa. Jag svarade; – Jag vet, har inte hunnit ännu, jag väntar på att få bort bilen från porten. Några veckor senare blev jag av med bilen och städade upp i ladugården.       slut citat:

nåväl jag går till ladugården en morron det innan jag städat                  precis i ladugårdsporten till höger ligger en hög med träpinnar ( den fanns inte där dagen innan)  den är ca 1,5 decimeter hög och innehåller en massa trädbitar   ca 1-2 cm tjocka och ca en decimeter långa,m   tänker först att det är skator , men det verkar konstigt. så tror jag mej förstå. att det är ännu en tillsägelse av mej att städa i ladugården.   så gör jag eferåt. jag styr försiktigt grenhögen till sidan intill porten

senare så kommer jag på att spara några så jag hämtar tre små trädbitar . och lägger i mitt vitrinskåp för framtiden, tänker att det kanske är spår av nån sorts strålning eller kraftfält i dem……………något senare så kommer min vännina i berättelsen på besök, så jag här åt ene två bitar ochså……….tror ochså att jag gav en till en annan tjej som bodde oss mej ett par, men kommer inte ihåg.

i varje fall nu en 7 -8 år senare ligger fortfarande några bitar kvar, så jag ska gå och hämta dem i morron

skickade en bild av ladugården till en spirutiell vän för några år sedan,  han sa att han kände någonting till höger om porten.  jag förklarade at det är där grenbitarna ligger som är kvar

så de kanske utstrålar nån energi av det som lagt upp högen

Annons:
Cristine
2014-02-02 22:07
#1

Du kan ju lägga ut bilden!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal"]
2014-02-02 22:13
#2

hittar den men otilllåtet format. du kanske kan cristine?

Cristine
2014-02-02 22:21
#3

Skicka den på mail då

xris41@live.se

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[kajmal"]
2014-02-02 22:25
#4

går inte med evulation   tänke då du själv la ut den på nån tråd

[kajmal"]
2014-02-02 22:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

nu fick jag till den!

Upp till toppen
Annons: