E.T. / Utomjordiska raser

micro aliens

2014-02-02 04:37 #0 av: [kajmal"]

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread736792/pg1

Anmäl
2014-05-21 19:24 #1 av: [kajmal"]

http://michaelsheiser.com/UFOReligions/tag/attaboy/

Anmäl
2014-05-21 19:25 #2 av: [kajmal"]

Posted on augusti 25, 2013

nu vet jag vad tomtar på loftet innebär, dessa mäniskor från parallellvärlden human being som de säjer. är endast 24 cenimeter säger de .har inte sett dem . men jag har hört dem tala nere från golvet. det är nog samma ena som jag beskrev som mikroneserna i boken, de letar efter en öppning till vår värld , så att de kan vara här fysiskt. 4 planeter är det i deras värld, men det verkar inte så bra där, jag vet inte, eftersom de vill vara här oss oss. som sagt de har en port i varje hus oss sej till vår värld. men vill vara här fysiskt, de har kontakt med mej och tror att jag kan hjälpa dem. de vill ha liv som de säjer……..det är en av dem en tjej . som de säger är speciell. jag har kontakt med hennes astralkropp, hon som jag beskrev , följde med i bilen tillsamans med min bror………det var lite lustigt, hon frågade om det fanns vilda djur här, så ville hon se fotboll. och pratade om en bärplokare som försvunnit, som hon läst om på affären (se tidigare bloggar) jag vet inte vem hon är , men har gul färg känner jag, som hon är nån högre varelse i deras värld. en ängel eller nåt. de har sagt att det hänt mycket oss dem, och det kommer hända saker här ochså..i november……….hon den speciella som likagärna , kan vara från vår värld.och hjälper de små. vet inte hur det ligger till.läste upp en proklamering med hög röst gulaktig färg på hennes röst hörde jag……………kommer bara ihåg det sista……” lagar och förordningar skall hållas” så får se om något händer i november

Anmäl
2014-05-21 19:33 #3 av: [kajmal"]

beskrev dem i min bok när de kom för 8 år sedan som mikroneserna.

nu vet jag att de är 24 cm och från en parllellvärld

Mikroneserna    visjoner
En dag kommer de, Mikroneserna. Det pratas här och där i köket men jag ser ingenting, det är några nya varelser här, men jag vet inte vilka dom är. Men så när de har varit här några dagar börjar vi samtala och jag får veta vilka de är, far och mor, och två döttrar. De är så små att de är osynliga för ögat. De säger att de finns i hela universum men jag vet inte om deras universum är så stort? En dag säger fadern att de är lite vilse och inte riktigt vet var de är, han räknar på ett bakvänt sätt, och försöker räkna ut var de är, men så kommer jag på ett sätt att hjälpa honom. Jag går och knackar i en vägg, och frågar om han kan räkna ut hur långt det är dit? – Ja det går säger han och börjar räkna, så har han räknat ut sträckan och far dit med sitt lilla osynliga skepp. Så går jag och knackar i väggen mittemot, han börjar åter att räkna, och åker dit. Så går vi igenom alla rummen på nedervåningen. – Nu hittar jag säger han, jag har alla koordinaterna, nu klarar vi oss själva. Så går det ett par dagar, och jag frågar om de vill bo i ladugården? – Vad är det? frågar han, Det är ett hus utanför det här huset, förklarar jag, sen så öppnar jag dörren, och tar fram spik och hammare, och (58)

går och slår in en spik bredvid ladugårdsporten, så går jag in igen och frågar honom om han kan räkna ut sträckan till spiken? – Det har jag redan gjort, säger han. – Bra, säger jag och säger att där har dom stort utrymme, om han söker sej fram kan han räkna ut koordinationerna på hela ladugården. Han far iväg och är borta långeliga tider. En dag långt senare ligger jag och tänker på räkneverket som jag såg i en dröm och tankarna flyger iväg till den gången när jag satt och fiskade på bron över ån och det hände en sak. Där dök Semjal upp, och plötsligt från ingenstans kommer en tanke – ”14.52″ – och så hör jag plötsligt Mikroneserna, som varit borta så länge, prata med varandra, så säger han, vi ska räkna på det, vi kan snart resa iväg. De menar till den dimension där Kamjal befinner sej, parallellvärlden till jorden. (59)

Anmäl
2014-05-21 19:40 #4 av: [kajmal"]

http://whofortedblog.com/wp-content/uploads/2013/05/mummy_lg.jpg

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.