Galaktiska Civilisationer/raser

"Goda" reptiler

2014-01-25 22:50 #0 av: SpiritualLight

Någon som haft kontakt med dessa, via tex mediation/healing?

Deras ledare heter tydligen Jack Tara.

Anmäl
2014-01-26 08:36 #1 av: Cristine

Nej men konstigt nog så kom en kvinnlig sådan inatt i en dröm för att berätta att de fått oförtjänt rykte för de har aldrig lämnat jorden, de bor i underjorden i enorma salar och de går upp på ytan ibland  för att sola ryggraden där de har små utbuktningar efter hela ryggen och de tjänar som små sensorer.

Deras kroppstemperatur är 32 grader och den stiger till 37-38 vid dessa tillfällen så de är beroende av solen. 

Hon sade också att det som sägs om att det finns en sol i jordens mitt är en myt... de har en artificiell sol.

Vi har inte vetat om dem för de har hållit sig för sig själva och det är för djupt för att människor ska kunna ta sig dit även om det finns ingångar från små tunnlar i bergen, men de skulle iaf inte kunna ta sig in på grund av de stora titanportarna. 

Utgångarna  för sina fartyg har de i fjällstoppar och vulkaner.

Och jag får inte glömma tala om att de äter som vi och odlar själva allt de äter och har djur också.

att de äter barn är en annan myt som de fått ifrån den hemliga sekten som styr vår jord                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2014-01-26 10:43 #2 av: Ghosthunter

Reptil vet jag inte riktigt, men jag hade en utomjording här i min lägenhet för ett par år sedan. Jag såg han med min inre mediala syn....genom tredje ögat. Jag kunde dock inte kommunicera med honom...han bara var här liksom och kom genom en portal som jag öppnade upp. Sen försvann han igen, när jag stängde portalen.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2014-01-26 17:20 #3 av: SpiritualLight

Intressant! Mycket man inte vet. Och som man kanske inte heller vågar veta... låter som det krävs att man själv har "reptilskinn" för att palla med, hehe...Skrattar

Anmäl
2014-01-26 18:40 #4 av: VSK

Mediterar ej, men jag har en ganska lång film (+10 tim) där en reptilliknande hona syns. När jag förut synade filmen så såg jag denne av en ren slump då "hon" gömt sig mkt bra.

Avstånd från videokamera till "hon" är ca 2.5 meter.

Innan denne syntes på filmen så kom det konstiga röda ljuspunkter/mönster som åkte genom sovrumsdörren, (vilket man fäste blicken på, och höll på att missa henne).

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-01-26 18:58 #5 av: Cristine

Obs..märk väl att det bara var en drömGlad

Anmäl
2014-01-26 19:00 #6 av: VSK

ha ha okej... Lipar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2014-01-28 00:18 #7 av: m2studio

Hur många skojare finns bland medlemmar va?

Anmäl
2014-01-28 05:17 #8 av: VSK

Exakt vad menar du nu?

Anmäl
2014-01-28 07:24 #9 av: Cristine

Skojare.. var??

Anmäl
2014-01-28 09:10 #10 av: Marr

#7 Det här är inget skämt, förstår du väl.

Nu kanske du inte varit med här så länge så du märkt att vi är fullständigt ärliga med våra upplevelser. Sen är det upp till var och en att tolka dom utan oförskämdheter. 

Man ska här kunna berätta om saker utan att bli förolämpad. Finns så mycket mellan himmel och jord, så det kan vi inte ens ana.

Säger som så att drömmen Cristine hade, lika väl kan vara på riktigt. Fast det är jag som säger det och det står jag för.

Tror inte heller att alla Draconer eller Greys är onda och blodtörstiga. Ser det som skrämselpropaganda. Då hade det säkerligen hänt saker här på vår jord och vi kanske varit jagade som villebråd sen urminnes tider, så som vi jagar våra djur och äter upp dom.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2014-01-28 10:45 #11 av: Gahella

Jag tror mig veta att även där finns "goda som onda" som är en del av dualiteten och har själv "drömt" om de båda.

Det onda för mig i detta sammanhanget handlar om att vara empati-och kärlekslös.

Men de är här för att utveckla sig som vi andra här på jorden och i den eviga kretsgången vi alla befinner oss i alla dess former

Anmäl
2014-01-30 01:36 #12 av: I want to belive

Jag vet inte riktigt vad det är...

Men något djupt inom min själ och ända bort till mitt aborterade embryo ,som idagens läge har fått reda på är en flicka ..som lever ett gott liv .. och ska en dag få träffa henne...säger mig att reptilianerna är väldigt avundsjuka på mänskligheten med våra unika fortplantnings organ etc .
att det kanske bara verkar aggressivt budskap?

Den mänskliga hjärnan är ju tyvärr inte riktigt redo(även fast vi haft många möten) för möten med andra humanoida varelser...så kanske den mänskliga hjärnan sätter upp en sköld och kanske drar fram dom mest skräckinjagande hallucinationer som man kan tänka sig. Som ordspråket, vänta dig alltid de värsta. Depprimerande budskap men.. vi vill ju gärna skydda oss själva , även fast vi är Open minded...

Hoppas ni förstod min mening med detta . Hihi

Anmäl
2014-01-30 08:16 #13 av: Cristine

Några dagar senare så träffar jag på en video  som är på Spanska och är en video om en kvinnlig reptilian som blir intervjuad och när jag tittar på den så säger hon precis de saker jag drömde om. Jag måste ha sett den videon och drömt om innehållet  men hur kommer det sig att jag inte kommer ihåg det?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.