Annons:
Etikettupplevelser
Läst 2617 ggr
[kajmal"]
1/25/14, 7:36 AM

budskap från reptiller

Annons:
[kajmal"]
1/25/14, 7:45 AM
#1

citat från min bok                                                     

Pyramiderna
Semjal säger att de landade i havet för en halv miljon år sedan. I en dröm ser jag en stor pyramid komma ur havet med vattnet forsande efter sidorna. Är det Semjal och hennes civilisation som är ursprunget till alla jordiska pyramider? De första pyramiderna byggdes under gamla riket mellan 2750 f. Kr och 2280 f. Kr. Under denna tid uppfördes Cheops, den största pyramiden. Byggde faraoenerna pyramider åt sig själva för att efterlikna Semjal och hennes civilisations rymdskepp? Drottningen av Saba tillhörde Semmiterna vilka tillhörde Hammiterna, Afrikas urbefolkning. Var det när Kopterna som härstammade från Hammiterna kom till Egypten som bruket av att bygga pyramiderna började? Koptiska kyrkan skall härstamma från Semjals civilistation och var Jesus en av Kopterna eller en av Semjals befolkning? Var det ett stort pyramidskepp som sprängdes/förolyckades vid Tunguska, Sibirien? Under mer än hundra år har sjöfarande i Indiska oceanen berättat om stora lysande hjul som rullat över havsytan. Roterande och skummande hjul i Persiska viken 1 april (27)

1956, tre fall olika fartyg 1967. (28)

[kajmal"]
1/25/14, 7:47 AM
#2

annat citat                              

Semjal
Hon är en vattenvarelse. – Vi landade i havet för 500 000 år sedan, säger hon, och de kan färdas uppöver alla vattendrag på jorden. En natt drömmer jag om stora hjul som far med en rasande fart genom byn. Senare läser jag i en bok, att sjömän ibland har sett stora hjul fara över vågorna i havet. Semjal berättade mycket för mig men det är svårt att återge. Jag var ungefär sju år när hon kom första gången, jag satt på bron och fiskade. Jag vet att det hände något den gången. Jag var på väg hem, jag gick och funderade på vad som hände på bron och plötsligt stod jag hemma på gården, utan att ha märkt att jag gått ett hundratals meter. Jag har funderat mycket över den händelsen. Så för ett par år sedan kom hon igen och jag fick höra en lång och märklig berättelse, som jag inte ska försöka återge. En kväll går jag ut i hallen, det är något som dunkar i huvudet, det känns som ett tungt tryck. Så känner jag ett stort öga mot kinden och en röst som säger; – När ska du förstå? (40)

En annan gång säger hon; – Du har ett predikat, jag har fyra. Jag vet inte vad hon menar med det. Hon säger att ett jordår är uppdelat i fyra år för dem. Jag blir opererad av Semjal och hennes dotter. Semjal berättar hela tiden för dottern vad hon gör, de hjälps åt. De använder silvertråden tenseril, som innehåller bland annat ammoniak, det hela går fruktansvärt fort. (41)

[kajmal"]
1/25/14, 7:50 AM
#3

ett tredje citat från boken                     Semjal
Semjal är en vattenvarelse, men jag har aldrig sett henne, bara känt och hört henne. Jag har en vision, en dag ser jag dem ute i samhället, på gatorna, de ser ut som andra människor men man känner igen dem på ögonen. Jag förstår mer och mer att den genomskinliga varelsen jag såg på gården nere i byn är deras rätta form, de är mycket oroliga över utvecklingen på jorden och miljöförstöringen. De försöker hjälpa till utan att synas, men deras mål är att rädda jorden. Som en sista utväg måste människorna försvinna för att rädda jorden. Det är som att Palien och de andra utifrån försöker ordna kontakter och medla mellan oss två varelser på jorden. men det är lång väg att gå. (63)

[kajmal"]
1/25/14, 8:02 AM
#4

min guid sa "akta dej" när de ville lämna ett budskap

Marr
1/25/14, 9:17 AM
#5

"Är du snygg?" "nää inte särskilt!" Kanske inte från våra ögon sett?SkrattarF'låt jag skrattar Kajmal!

Men jag förkastar ej det du säger heller!

Fast det finns nog en anledning av gott och ont…Balansen…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Eliiza
1/25/14, 1:58 PM
#6

Hej på er! Jordens historia är fantastisk. Det är mycket vi måste lära, omvärdera och komma till insikt om. Pyramiderna är i verkligheten mycket äldre än så. De byggdes för ca 73300(!) år sedan… Med vänlig hälsning, Eliiza

Annons:
[kajmal"]
1/27/14, 12:20 PM
#7

vaknade  i natt  låg och drömde, vaknade av att det slog i sängen flera gånger     gick upp och frågade vad det var frågan om. men ingen svarade

Ghosthunter
1/28/14, 5:30 PM
#8

De där lysande skummande hjulen som rullar på havsytan är intressant.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
1/28/14, 5:39 PM
#9

#6

10500 f.kr är det väl?

[kajmal"]
1/28/14, 6:51 PM
#10

#8  har fått veta att dessa hjul rullar på havsvågorna , och samlar in energi åt havsvarelserna

Ghosthunter
1/28/14, 7:28 PM
#11

kajmal - vilka räknar du in som havsvarelser? även de naturliga marina djurlivet eller andra övernaturliga varelser?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal"]
1/28/14, 7:30 PM
#12

de varelser från havet jag haft kontakt med

Ghosthunter
1/28/14, 7:42 PM
#13

då förstår jag.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[kajmal"]
1/28/14, 7:50 PM
#14

en vän till min bror,  hade en dröm.  såg eldhjul rulla över vattnet vid den sjö han bor vid

Eliiza
2/17/14, 1:47 AM
#15

#9 Hej! Sett från nutid, för att vara mer exakt, så byggdes pyramiderna för ca 73356 år sedan. http://www.theyfly.com/Pyramids_Stonehenge.htm Med vänlig hälsning, Eliiza

Eliiza
2/17/14, 1:54 AM
#16

#1 Hej! För att göra en lång historia kort; ja, det var ett rymdskepp som sprängdes över Tunguska. Över 4300 människor fanns ombord på skeppet och dog i explosionen. Eftersom människorna i rymdskeppet tyvärr inte hade något annat val, så var explosionen över Tunguska planerad så, att den skulle orsaka så få mänskliga offer på Jorden som möjligt… Inte "bara" händelsen i sig, utan hela historien därikring, är både tragisk och sorglig. Dock följdes händelsen av en ny, positiv och utvecklande era för deras hemvärldar, som ligger i ett galax-kluster ca 400 miljoner ljusår härifrån, vilka kallas för Bardan 1, 2 och 3… Med vänlig hälsning, Eliiza

[VSK]
2/17/14, 4:00 AM
#17

#16

Tack för länk, men jag väljer i detta fallet att hellre tro på mönstren som finns gällandes pyramidernas placering, samt luftkanalen kontra stjärnorna hur de var placerade för 10500 år f.kr sett från Jorden 🙂

Upp till toppen
Annons: