Utomjordiskt

"Lokk" Ett minne för livet.

2014-01-22 23:46 #0 av: I want to belive

Lokk? Vad är de för namn? Frågade jag.

Den svarade, egentligen så vet jag inte, men många från mitt släkte och dess andar runt i våran värld av auras, säger att mitt namn är Lokk.

Jag frågade en gång till, Behöver jag vara rädd för dig ?

Lokk svarade, de som du är som mest nyfiken på , kommer du alltid känna en liten rädsla över, både på gott och ont.

Jag såg att Lokk var väldigt lång, även fast jag låg där på det iskalla bordet och alla isande kalla instrument fördes in.. ( tänker inte nämna vart, ni vet nog vart), så kunde jag fortfarande se dess överkropp och huvud helt perfekt.

Kommer det göra ont? frågade jag.

Lokk svarade, det är varken en skön eller smärtsam känsla, ta ett djupt andetag, jag kommer vara färdig innan du ens har tänkt tanken på att andas ut.

Jag gjorde som Lokk sa, tog ett djupt andetag, och innan jag visste ordet av det, så var det över. Jag förstod då  inte vad Lokk hade gjort med min kropp.

Men det kom jag på sedan.

Jag tror ni förstår.

Ber om ursäkt för stötande innehåll.

Bilden har jag gjort efter mitt egna minne av "Lokk"

Anmäl
2014-01-23 00:29 #1 av: Cristine

Varför ska det vara stötande, våra gener är väldigt åtråvärda eftersom där är vi överlägsna många raser med våra perfekta kroppar. Men det är fräckt av dem  att komma och stjäla våra identiteter.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.