Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1305 ggr
Amazonit
1/20/14, 6:13 AM

Förlorad tid

2011: jag satt vid datorn och pratade på msn med min sambo. Tittade vad klockan var. Tittade ut genom fönstret och bländades av ett rödgrönt ljus. Tittade tillbaka på datorn och såg att klockan var 30 minuter senare. Och det var massa nya meddelanden från min sambo där han skrivit typ "hallå?" "Försvann du?" "Haaallloooo?". Men för mig hade det bara gått två sekunder. 2013: Min sambo jobbar och vår son sover. Får ett sms, tar upp mobilen, skickar ett svar. Blinkar typ och ser att det har gått en kvart sedan jag skickade smset. Så där förlorade jag en kvart på en sekund. Förlorad tid sägs ju vara Alien encounters. Har jag varit i kontakt? Har dom tagit mig och lämnat tillbaka mig? Kan tillägga att när jag vaknade en gång när jag var 6-7 år så hade jag ett färskt ärr under min svanskota. 2011 vaknade jag med två pluppar bak i nacken. Kände att det var något under huden. Men dom sjönk in och dagen efter kunde man inte känna dom. 2011 också. Vaknade med ett färskt ärr bakom örat. Läkte på två timmar.

Annons:
_Fisken
1/20/14, 6:41 AM
#1

Det där lät intressant. Man tänker ju direkt "sjukdom" men så nämner du de sår och "pluppar" som du haft på kroppen.

Nåt verkar ju ha hänt. Vad/vem kan man spekulera i.
Jag själv har levt med ett spöke under några år. Så jag vill mena att det finns mer under solen än bara det vi ser. Människan är ganska insnöad tror jag. Blind. Det är nog en skyddsmekanisk. Vi skulle inte klara av allt som finns runt oss.

Det vore häftigt om du fick en liten söt tatuering istället…

Cristine
1/20/14, 11:32 AM
#2

Spännande att läsa kanske inte lika spännande att vara med om,roligt att du delar med dej, jag har själv inte varit med om det, jag har kontakt genom drömmar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[VSK]
1/20/14, 2:13 PM
#3

Intressant.

Har dock ej själv upplevt detta så jag har faktiskt inge tips å komma med på vad det kan vara.

Upp till toppen
Annons: